Persujen miekkarit

Mitä siellä miekkarissa tehdään, miekkaillaanko siellä? Vai seisotaanko räntäsateessa asettamassa kaupan esteitä suomalaisille yrityksille?

Varmaan miekkaillaan, ei kait kukaan noin typerä ole että vientivetoisen maan toimintaa yritetään vaikeuttaa omin voimin?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikeusvaltiossa on oikeus osoittaa mieltä

      • Ei kai sitä ole kukaan estänytkään? Mutta persuthan ovat suomalaista oikeusvaltiota vastaan tukemalla Unkarin ja Puolan mallia.

        Eikös olisikin kiva jos Jussi Halla-Aho nimittäisi Ano Turtiaisen poliisiksi, syyttäjäksi ja tuomariksi.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Ei kai sitä ole kukaan estänytkään? Mutta persuthan ovat suomalaista oikeusvaltiota vastaan tukemalla Unkarin ja Puolan mallia.

        Eikös olisikin kiva jos Jussi Halla-Aho nimittäisi Ano Turtiaisen poliisiksi, syyttäjäksi ja tuomariksi.

        No mikä sun pointti on? Etkö sä juuri taas yritä vaan sanoa että kaikilla muilla paitsi persuilla on oikeus ilmaista mielipidettään?


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Ei kai sitä ole kukaan estänytkään? Mutta persuthan ovat suomalaista oikeusvaltiota vastaan tukemalla Unkarin ja Puolan mallia.

        Eikös olisikin kiva jos Jussi Halla-Aho nimittäisi Ano Turtiaisen poliisiksi, syyttäjäksi ja tuomariksi.

        Suomi ei ole oikeusvaltio, koska Suomella ei ole riippumatonta oikeuslaitosta. Todisteena on Päivi Räsäsen tapaus joka osoittaa että suomen oikeuslaiton nojaa poliittisesti vasemmalle eikä koe että kristityillä on oikeus uskontoonsa. Suomen oikeuslaitos loukkaa näin ihmisoikeuksia eikä suomea voi kutsua oikeusvaltioksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi ei ole oikeusvaltio, koska Suomella ei ole riippumatonta oikeuslaitosta. Todisteena on Päivi Räsäsen tapaus joka osoittaa että suomen oikeuslaiton nojaa poliittisesti vasemmalle eikä koe että kristityillä on oikeus uskontoonsa. Suomen oikeuslaitos loukkaa näin ihmisoikeuksia eikä suomea voi kutsua oikeusvaltioksi

        Millä tavalla ei ole riippumatonta oikeuslaitosta? Mikä Räsäsen tapaus (niistä monista)? Miten se liittyy mielenosoitukseen?

        Voisitko vähän perustella puheitasi kun et sitä oikein tee mitenkään. Sen näkee siitä että sinulla on vain sarja mielipiteitä, jolla näytetään purkavan omaa pahaa oloa.

        Olisiko sinusta Unkarin ja Puolan malli parempi?


    • Anonyymi

      Vähän väkisin väännetty aloitus josta paistaa vain läpi aiheellisen kritiikin sijaan kova halu herjata jotain

      • Eihän tässä ole herjattu, tämähän oli kysymys siitä millaisen ratkaisun mielenosoittajat haluavat? Fixit ei ole ratkaisu, se on toimenpide joka johtaisi johonkin.

        Tämä porukka ei vain kerro mihin.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Eihän tässä ole herjattu, tämähän oli kysymys siitä millaisen ratkaisun mielenosoittajat haluavat? Fixit ei ole ratkaisu, se on toimenpide joka johtaisi johonkin.

        Tämä porukka ei vain kerro mihin.

        Lopeta tyhmien kysyminen. Jos haluat tietää mikä on Persujen ratkaisu, niin äänestä Persuja, niin se selviää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta tyhmien kysyminen. Jos haluat tietää mikä on Persujen ratkaisu, niin äänestä Persuja, niin se selviää.

        Eihän persuilla ole muuta ratkaisua kuin olla eri mieltä joka asiasta. Tämä siksi, että päästään hillotolpalle ja sillä saadaan riittävän suuri kansanosa yksinkertaistuksien avulla tämän tavoitteen taakse.

        Jos persuilla olisi ratkaisu niin sen pystyisi muutamalla lauseella kertomaan. Äänestän kyllä persuja, jos heidän ratkaisunsa on hyvä. Itse asiassa olen äänestänytkin joskus, joten kokemusta on. Ehkäpä juuri siksi kyselen äänestäjän oikeuksien perään tarkemmin kuin ennen.


    • Anonyymi

      Noudattaisi EU omia päätöksiä ennen kuin moittisi Puolaa ja Unkaria.
      Eiköhän se ole puolan ja unkarin asukkaide asia,jos he haluaa
      muuttaa asioita voisivat he tehdä sen äänestämällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe