En kyllä tiedä...

Anonyymi

pitäisikö liittyä johonkin tinderiin tai keksiä jotain. On tämä turhaa haihattelua, haaveilla jostain ketä ei ikinä ole edes nähnyt. Ääntäsi voisin kuunnella loputtomiin puhelimessa, mutta sekin oljenkorsi taisi nyt hävitä. Miksi, oi miksi oon tämmöinen onneton aikaansaamaton jännittäjä.... Naiselta miehelle 💕 pt

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä sinä mies nämä provojen aiheet pieraiset, nytkö joku operaattori kaipaa "hunajaista" ääntäsi😂

• Anonyymi

Mä oon kanssa seurannut läheltä tuota tinderöintiä, enkä tuollaista seksiseuran etsimistä kuten täällä korostetaan ja ihan kiinnostavalta on näyttänyt.

• Anonyymi

Itsellä ei tulis mieleenkään mistään tinderistä tai muualtakaan seuraa hakea. Oikeassa elämässä tulee kohdalle jos on tullakseen, jos ei niin sitten ei, minkäpä tuolle mitään mahtaa.

• Anonyymi

Itse ajattelin liittyä maailmanlopun kulttiin 😂

• Anonyymi

Ite en tindereistä tms. välitä. Liian päällekäyviä miehiä. Ei muka vongata mutta melko pian se ahdistelu alkaa. Sopii sellaiselle joka tykkää irtosuhteista tai jos tykkää sarjadeittailla. Uskon että se sopiva tulee muulla tavalla jos on tullakseen.

• Anonyymi

Älä käytä aikaasi haaveilemassa ihmisestä jota et ole edes nähnyt. Tuskin hän suo sinulle edes ajatustakaan, eikä lue sun aloituksia kun ei tunne. Liiku enemmän ulkona kuin palstalla niin voit saada seuraa itsellesi. Biologinen kello tikittää.

• Anonyymi

Tinder sopii ihmisille, jotka opettelevat. Varovainen tapa, tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Mutta ihmisille jotka tietävät, mitä haluavat, eivät aikaansa siellä hukkaa. Rakkaus kävelee vastaan, ei kehitelty suhde ole aitoa.
      https://youtu.be/dotVnAv2OKA

• Anonyymi

Mä en ole noita nettitreffejä käyttänyt koskaan enkä voisi ihastua ilman fyysistä kohtaamista, missä näkee toisen ilmeet, eleet, tuoksut jne. Olin jo ehtinyt unohtaa kaikki ihastumisjutut kun sitten eräänä päivänä sain osuman jostain suuremmasta. Sitä tässä nyt sulatellaan pitkään, toivottavasti yhdessäkin joskus.

• Anonyymi

Osuma jostain suuremmasta, ihanasti sanottu❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuma jostain suuremmasta, ihanasti sanottu❤

Sitä se on, harmi vaan jos menee hukkaan. Osumasta tulee huti :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe