pitäisikö liittyä johonkin tinderiin tai keksiä jotain. On tämä turhaa haihattelua, haaveilla jostain ketä ei ikinä ole edes nähnyt. Ääntäsi voisin kuunnella loputtomiin puhelimessa, mutta sekin oljenkorsi taisi nyt hävitä. Miksi, oi miksi oon tämmöinen onneton aikaansaamaton jännittäjä.... Naiselta miehelle 💕 pt
En kyllä tiedä...
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä sinä mies nämä provojen aiheet pieraiset, nytkö joku operaattori kaipaa "hunajaista" ääntäsi😂
- Anonyymi
Mä oon kanssa seurannut läheltä tuota tinderöintiä, enkä tuollaista seksiseuran etsimistä kuten täällä korostetaan ja ihan kiinnostavalta on näyttänyt.
- Anonyymi
Itsellä ei tulis mieleenkään mistään tinderistä tai muualtakaan seuraa hakea. Oikeassa elämässä tulee kohdalle jos on tullakseen, jos ei niin sitten ei, minkäpä tuolle mitään mahtaa.
- Anonyymi
Itse ajattelin liittyä maailmanlopun kulttiin 😂
- Anonyymi
Ite en tindereistä tms. välitä. Liian päällekäyviä miehiä. Ei muka vongata mutta melko pian se ahdistelu alkaa. Sopii sellaiselle joka tykkää irtosuhteista tai jos tykkää sarjadeittailla. Uskon että se sopiva tulee muulla tavalla jos on tullakseen.
- Anonyymi
Älä käytä aikaasi haaveilemassa ihmisestä jota et ole edes nähnyt. Tuskin hän suo sinulle edes ajatustakaan, eikä lue sun aloituksia kun ei tunne. Liiku enemmän ulkona kuin palstalla niin voit saada seuraa itsellesi. Biologinen kello tikittää.
- Anonyymi
Tinder sopii ihmisille, jotka opettelevat. Varovainen tapa, tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Mutta ihmisille jotka tietävät, mitä haluavat, eivät aikaansa siellä hukkaa. Rakkaus kävelee vastaan, ei kehitelty suhde ole aitoa.
https://youtu.be/dotVnAv2OKA - Anonyymi
Mä en ole noita nettitreffejä käyttänyt koskaan enkä voisi ihastua ilman fyysistä kohtaamista, missä näkee toisen ilmeet, eleet, tuoksut jne. Olin jo ehtinyt unohtaa kaikki ihastumisjutut kun sitten eräänä päivänä sain osuman jostain suuremmasta. Sitä tässä nyt sulatellaan pitkään, toivottavasti yhdessäkin joskus.
- Anonyymi
Osuma jostain suuremmasta, ihanasti sanottu❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuma jostain suuremmasta, ihanasti sanottu❤
Sitä se on, harmi vaan jos menee hukkaan. Osumasta tulee huti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770