Kyllä, Oulussa yritykset ovat pakottaneet yritystensä työntekijöitä pitämään turpansa kiinni, jos on epäilystä koronatartunnan mahdollisuudesta tai jopa tartunnan saaneet jo. Yritykset pelkäävät, ettei tilauksia enää tehdä kyseiseltä firmalta jos koronatartunnasta kiirii firman ulkopuolelle. Työntekijöitä uhkaillaan ja ahdistellaan, jos he menevät kertomaan koronan mahdollisuudesta ulkopuolisille.
Että siinäpä on turha miettiä enää, miksi se korona on niin "salakavalasti" Oulun seudulla levinnyt.
Yritykset pimittävät koronaan sairastuneiden tietoja
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
tämä on tiedossa olen itse työskennellyt työmaalla täysin edesvastuutonta toimintaa kaikki samoissa sosiaalitiloissa ei mitään turvavälejä euroopan pahimmista koronamaista raahataan porukka kun menossa on paha pandemia siinä taas nähdään kun raha pannaan ihmisten edelle itse jäin pois kun näin koko homman
- Anonyymi
työmaalla tupakoitsijat ahtautuu samaan pieneneen koppiin kun työnantaja ei anna tupakoida kuin yhdessä paikassa,vaikka hänelle on ehdotettu lisätupakointi paikkoja...
- Anonyymi
Kaikkihan alkoi siitä, kun Välivainiolla Castrenin urheilukentällä joskus kuukausi sitten oli joku mölytilaisuus. Parkkipaikka ihan täynnä autoja, katsomo mustanaan mölyäjiä. Ohi kävellessäni jo totesin, että jos ei tuossa rutto leviä niin ei missään! Ja oikeassa olin, viikon päästä alkoi epidemia. Ja heti perään Euroopan tautipesäkkeistä Nuottasaareen viruslinkoja. Ja muualta Daeshin lähettiläitä sata vai kaksisataa vai miten? Eikä ketään tietenkään mihinkään karanteeniin, onhan meillä Suomen päättäjät!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131713Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401702Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2911312Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101076- 130972
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3915- 10895
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49888