600 euroa kuukausi SPA luxux hotellissa !

Maailmalla näyttää olevan oikeasti ja ihan oikeasti 600 euro kuukausi.
Osaan kuuluu aamiainenkin. Tasokkaita SPA hotelleja ! Sitten on
bungalowi majoituksia ja kaikkea kivaa ! Palmuja ja lämmintä.

Ensimmäisenä tulee mieleen, että minkä vuoksi on pakko KELAN maksaa
Kujamolle ja Saatanolle ja Helvetin kaupungille yli 1000 euroa vuokraa ?
ONKO HELVETTI SE PAKKO MAKSAA NIILLE ?

JOS OIKEASTI HALUTAAN AUTTAA IHMISIÄ JA ANTAA HEILLE PARASTA,
NIIN SE EI VARMASTI OLE KUJAMO EIKÄ SAATANO !

Kysymys on siitä, että haluaako KELA AUTTAA AVUSTUKSILLA VAI EI ?
SE ON SE ENSIMMÄINEN KYSYMYS.

Ketään ei olla pakottamassa muuttamaan asumaan Kelan tuilla luxus
hotelleihin täyshoidolla esim. Joka nyt näyttää maksavan maailmalla
600 - 800 euroa kuukausi ja jopa alle !

EUROOPAN UNIONI PERUSTUU JUURI VAPAUDELLE VALITA JA SIKSI
JUURI OLEMME EUROOPAN UNIONIN JÄSENIÄ.

Kysymys on siitä, että onko KELAN pakko maksaa Kujamolle ja Saatanolle
1200 euroa vuokraa ja sähköt ja vedet vielä ONKO VAI EI ?
Eläkeläispariskunnan ja pitkäaikaistyöttömän voisi majoittaa ihan oikeasti
luxus tason SPA hotelliin 600 - 800 euro ympäri maailmaa ja EU:ta.


Se, että suomeen tulisi sitten runsaasti eläkeläisiä Euroopasta, niin asian
voisi ratkaista muulla tapaa siltä osalta, esim yli 10 vuoden pakkotyö suomessa.
( Pakkotyö on silloin jos et tule palkallasi toimeen )

Sitten, huomasin yhden ongelman millä Kela voi perustella asiaa on se, että
suomalainen kurja, köyhä on myös sivistymätön ja ei soveltuisi asumaan
luxus hotelleissa ja käyttäytymään asiaan kuuluvalla tavalla. Koskee
perussuomalaisten äänestäjiä ja rotuyhteisöä. Ollaanko nyt samaa mieltä?
Soveltuuko suomalainen yksinkertainen asumaan luxus elämää ?

Voisiko olla joku sivistys koulu tai kurssitus olla pakollisena tämän valinta
mahdollisuuden käyttämisen perusteena. Pakolainen ja pitkäikaistyötön
voisi soveltua käyttämään tätä moodia oikein hyvin. Mutta korvesta ja
junteista sivistykseen räkä poskella ei oikein.

Siis ihan oikeasti lukaaleja ja sviittejä täysi hoidolla kuukaudeksi 600 - 800 euro.
Nettiyhteydet ja siivoukset ja aamiaiset kuuluu hintaan.... HALOOO HALOO !

Puhumattakaan, että maailmalta saa vuokrattua hyvistä paikoista asuntoja
paljon halvemmalla jopa 300 - 500 euroa huippu asuntoja ! Ihan EU alueella.

2

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomen ja muiden Saksan vasallivaltioiden on turha valittaa. "Rauhan uskonnon" edustajat on majoitettava kuten kunniakansalaisten kuuluukin - eli jätetään sairaat ja vanhukset virumaan ja syötetään lapsille ruokajätettä, että "rauhan uskonnon" sikailijoille riittää diskorahaa ja kelpo majoitusta pääkaupungin sykkeestä.

      • kysymys on siitä lahopäät, että ihmisille annetaan se mahdollisuus itselleen
        vaikuttaa, että missä saa hoitoa ja missä asuu eläkkeellä ja kansaneläkkeellä.

        EI SE OLE OIKEIN, ETTÄ PAKOTETAAN KIERRÄTTÄMÄÄN RAHA KUJAMOLLE
        JA SAATANOLLE !! Mikä vitun oikeus niillä on rahastaa ja yksilölle ei luoda
        vaihtoehtoja ? Jos kysymys on KELA-rahasta, niin miksi se on annettava
        Kujamolle ja Saatanolle.

        Miksi valtion piti suosia VEEEHOOOTA ennen EU:ta ?
        Vain VEEEHOOLLA oli etuoikeus asettaa verotettava hinta ... Tästä on kyse !


        Nämä on sellaisia asioita, että Euroopan unioni pystyy vain vaikuttamaan
        näihin asioihin.

        ELI ASUMISTUKI ON OLTAVA EU:n laajuinen tietenkin tai edes määrä-aikaisesti.
        Eli käytännössä eläkeläisen tai sellaisen vajakin tai muuten Kela-tuilla asuvan
        on pysytyttävä menemään Espanjaan ja muualle EU:n alueelle asumaan samalla
        rahalla. HUOMAA MIKÄLI HÄN SINNE HALUAA !

        Kriteerit pitää olla, sillä muuten eläkeläisporukkaa lappaisi suomeen joka
        kolkasta. 10 vuoden tai 20 vuoden työskentely toisi tällaisen bonuksen.
        Halpatyövoima olisi samalla taattu ja valtio voittaa rahaa rahaa rahaa rahaa !

        Totta helvetti se pysäyttää vuokrien korotukset ja vähentää kelakuluja !


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe