Tilasinpa Vantaan siemen ja kone ko. Sahan kun oli 674euroa ja 61.90 15 "laippa ja 2x x-cut ketjua. Ei jääny omalle kylälle. 545 oli kovassa tarjouksessa 629 jossain paikallisessa liikkeessä.
husqvarna 550xpg mark 2
73
8361
Vastaukset
- Anonyymi
Heivuuta heivuuta?
- Anonyymi
Ostitko siemenet kans?
- Anonyymi
Mitä sääntöjen vastaista oli viestissä jossa käsiteliin Puutukkurin Youtube kanavaa jossa Puutukkuri ilmoittaa aloittavansa Echo moottorisahojen myynnin?
Poistetussa viestissä käsiteltiin myös aivan oikeaa tosielämän ilmöitä henkilöistä joille Japani on taivas.- Anonyymi
Echo sahat on hyviä sahoja. Minulla on kaksi kpl ja toimineet erinomaisesti, paremmin kuin Huskit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Echo sahat on hyviä sahoja. Minulla on kaksi kpl ja toimineet erinomaisesti, paremmin kuin Huskit.
Minullakin oli huski, aamulla käynnistyi hyvin, mutta piti tankatakin käydessä, ei uskaltanut sammuttaa kun sitä ei saanut lämpimänä käyntiin millään. Nyt on automaattirikastimella oleva Echo joka käynnistyy aina samalla tavalla olipa kylmä tai lämmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huskit on huonoimpia sahoja mitä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huskit on huonoimpia sahoja mitä on
Ei oo ollu husokin käynnissä kehumista.
Sammuu milloin sattuu ja vaatii säätöä joka helvetin päivä.
Onko ne kiinassa tehtyjä kun ennen se 444 pelasi kuin kello.
- Anonyymi
Niin iso uutinen, että ihan kolmen aikaan yöllä piti ilmoittaa ...hahhah...
- Anonyymi
Toiset painaa yötä päivää sie taiat heräillä vasta iltapäiväst.
- Anonyymi
Kirjoitat valhetta...Vantaan Siemen ja Kone myy kylmäkahvaista 550xp sahaa hintaan 674,- . Väität ostaneesi lämpökahvaisen xpg-mallin tuolla hinnalla. Höpöhöpö!
- Anonyymi
Olen erittäin pahoillani virheellisestä väittämästäni joten tilasin juuri lämpökahvallisen husqvarnan kylmälle husokille kaveriksi niin voivat lämmittää yhdessä toisiaan. Tapanani ei ole antaa,koskaan virheellistä informaatiota tekemisistäni. Pahoittelut vielä kerran. On kyllä tämä kylmäkahvakin aivan huippuvehe.
- Anonyymi
Husokki raivuri täys paska. Stihl ammattikäyttönen toimiva Huippu peli
- Anonyymi
Minullapa on Partner R-18 vuodelta 69 ja toimii hienosti. Narusta käyntiin. Mitä noita jatkuvasti ostelemaan uusia.
- Anonyymi
Minullapa on Partner 440- raivuri ja hyvin pelaa!
- Anonyymi
Muistaakseni minulla oli 70-luvulla huski ja se ei toiminnu.
- Anonyymi
Joo, sori XP oli minkä ostin mutta kylläpä on hyvä vehje ja en ostanut siemeniä kun niitä jo on.
- Anonyymi
Olipa hölmö ostos. Painava murikka, paino tankit tyhjänä ilman terälaitetta 5.5 kg!?
Ei tuollaiset värkit ole enää nykypäivää.
Kyllä tämän ajan metsät pitää nujertua kevyemmillä työkaluilla.
Esim. Stihl 261 vastaava tyhjäpaino on 4.9 kg (siinäkin on 900 grammaa liikaa) ja tehoa silti samat 3 kw kuin Husqvarnassa.
Itsekin sahasin ammatikseni 70-80 luvulla niin sen ajan kevyimmillä moottorisahoilla sahattiin ja 13 tuuman laipoilla.
Iisalmen Sahan savotoilla syksystä kevääseen pelkkää avohakkuuta, Ensolla väliin harvennuksiakin.
En muista, että yhtäkään tukkipuuta olisi jäänyt leimikolla kaatamatta.
Ne ansiot oli melko tiukassa siellä savotoilla, ettei varaa ollut joka puulle erikokoista moottorisahaa ostaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa hölmö ostos. Painava murikka, paino tankit tyhjänä ilman terälaitetta 5.5 kg!?
Esim. Stihl 261 vastaava tyhjäpaino on 4.9 kg (siinäkin on 900 grammaa liikaa) ja tehoa silti samat 3 kw kuin Husqvarnassa.
Itsekin sahasin ammatikseni 70-80 luvulla niin sen ajan kevyimmillä moottorisahoilla sahattiin ja 13 tuuman laipoilla.
Iisalmen Sahan savotoilla syksystä kevääseen pelkkää avohakkuuta, Ensolla väliin harvennuksiakin.
Ne ansiot oli melko tiukassa siellä savotoilla, ettei varaa ollut joka puulle erikokoista moottorisahaa ostaa.Mulla oli iso keltainen kulloppi. Oli raskas, mutta kun oli nälkä, sillä oli päivä pärjättävä metsässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli iso keltainen kulloppi. Oli raskas, mutta kun oli nälkä, sillä oli päivä pärjättävä metsässä.
Lie kait sulla jotain eväsleipääkin mukana ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lie kait sulla jotain eväsleipääkin mukana ollut?
Jäätyneet leipäkakut ja kahvia entisessä jallupullossa, villasukan sisällä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ansiot oli melko tiukassa siellä savotoilla, ettei varaa ollut joka puulle erikokoista moottorisahaa ostaa.Melekosta pehertämistä ollu,nyt Ponsse hetkessä niittää semmoset alat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäätyneet leipäkakut ja kahvia entisessä jallupullossa, villasukan sisällä!
Olikos nuo täötekakut jiätynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ansiot oli melko tiukassa siellä savotoilla, ettei varaa ollut joka puulle erikokoista moottorisahaa ostaa.Höpö puhetta ei nuin vanhalla ukolla osu pilkut ja pisteet kohdalleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö puhetta ei nuin vanhalla ukolla osu pilkut ja pisteet kohdalleen.
Kyllä ne vaan osuu pisteet ja pilkut kohdalleen ihan Samsung A40 älypuhelinta näppäilemällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne vaan osuu pisteet ja pilkut kohdalleen ihan Samsung A40 älypuhelinta näppäilemällä.
Se älähtää johon kalikka kalahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melekosta pehertämistä ollu,nyt Ponsse hetkessä niittää semmoset alat
No ei siellä yksin savotoilla oltu.
Yli 9000 kiinnon savotta oli suurin jossa olin mukana perhentämässä.
Tuhannen kiinnon savotat olivat aamupaloja.
Kahdeksankin ammatti metsuria kun alkoi puita kaatamaan niin siinä oli Ponsse PAZ kuskilla ajamista, jos tahdissa meinasi pysyä.
- Anonyymi
Huskit parhaita sahoja. 545 pelannut 5-v. moitteetta. Samoin raivuri. Echo täysi paska.
- Anonyymi
Huskit täysiä paskoja:) stihl päihittäny joka testissä:) kuka ruotsalaisia romuja ostaa..
- Anonyymi
Haskit parhaita koiria:) huskit paskimpia sahoja:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huskit täysiä paskoja:) stihl päihittäny joka testissä:) kuka ruotsalaisia romuja ostaa..
Rempulahan Stihlin raivuri on Huskun 545 fxt verrattuna. Sahaa sillä sellaista pientä vesakkoa mutta sellaisessa kymppimetrisessä aivan rimpula.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rempulahan Stihlin raivuri on Huskun 545 fxt verrattuna. Sahaa sillä sellaista pientä vesakkoa mutta sellaisessa kymppimetrisessä aivan rimpula.
Taijat ite olla melko rimpula
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haskit parhaita koiria:) huskit paskimpia sahoja:)
Sinulla on varmaa Jobu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras saha on Ponsse beaver jolle ei sahamiehet näe kun lähön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras saha on Ponsse beaver jolle ei sahamiehet näe kun lähön.
No ei varmasti yksi sahamies näekkään kuin lähdön mutta entä kun niitä sahamiehiä lähetetään kymmen samaan lähtöön Ponssen kanssa.
Kun ensimmäinen tiltti iskee Ponssen koneaivoihin niin ne metsurit menevät menojaan.
- Anonyymi
Minulla on kääntölaipalla oleva McCulloch, painaa jotain 20 killoo. Hyvin toimii ja ei tarvii ennää illalla lähtee salille...
- Anonyymi
"Keskustele vapaasti aiheesta kuin aiheesta"
Tälläkin Suomi24:Kiuruvesi keskustelusivustolla on tuo ylle lainattu Suomi24 sivuston ylläpitäjän laatima teksti.
Siis mitä vitun vapaata keskustelua kun joka toinen viesti poistetaan?- Anonyymi
Pari kirjoittamaani viestiä on ylläpito "sääntöjen vastaisena" poistanut tästä ketjusta.
- Anonyymi
Hetkessä kyylä poisti neljä asiallisen kysymyksen ylläpidolle sisältämää viestiä.
- Anonyymi
Mulla on sata killoo paenava Uarpooring moottorsaha. Sen kun minä hinnoon pulukalla mehtään ja soan pyörimmää niin kyllä alakaa puuta kuatummaan.
- Anonyymi
Et sinnoo ostanna.mitenkää et pysty totistammaa että ostit.
- Anonyymi
Voi pojat, te ette näköjään sahoista tiedä mitään. Mutta pidänpä omana tietonani sen.
Ette siis kuulleet tätä mutta kuulkaapas tämä: jos kipinä loppuu sahasta niin yleisin vika on kun mäntä ei osu enää tulpan kärkeen jolloin ei tule kontaktia, vian voi kotikonstein korjata tiukkaamalla tulppaa 1 kierros tai hankkimalla pidemmän tulpan. - Anonyymi
Vaan minullapa on paineilmakäyttöinen moottorisaha. On raju peli, eikä puuta pelkää. 60-luvun Nuffield ajetaa mehtään savotalle, kun siinä on se hyvä puolen metrin maavara.
Nuffin perässä on julmetun kokoinen kolme pyttyinen ilmakompressori. Nuhvi käyntiin ja kompuralta vedetään vankoilla kynsiliittimillä varustettu vahva kumiletku moottorisahalle.
Kyllä kaatuu isotkin puut, eikä pentsiiniä kulu.- Anonyymi
Minulla on kolome Majoria hitsattuna yhteen pötköön ja veekasikompura kaheksan tuhannen litran tuotolla. Täytän sillä kumikengät ja sitten savotoille.
- Anonyymi
https://youtu.be/Iu28CJsmCw4
Kukahan se Kiuruvedellä huoltaa Echo moottorisahoja?
Jos vaikka tilaisi laadukkaan ja edullisen Echo ammattisahan.- Anonyymi
Echoja ei tarvitse huoltaa, ja laipan ja ketjun osannet itsekin vaihtaa. Terveisin Echo vuodesta -83.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Echoja ei tarvitse huoltaa, ja laipan ja ketjun osannet itsekin vaihtaa. Terveisin Echo vuodesta -83.
Eikö ne kestä nii kauvvan.
- Anonyymi
Miksi ammattimetsurit ei sitten käytä Echoa???
- Anonyymi
Se savuaa nii paljo.
- Anonyymi
Hyvin on toiminut husqvarna
- Anonyymi
Hyvin on toiminut husqvarna sekä stihl molemmat omistan
- Anonyymi
Itse olen ollut tyytyväinen
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713