Haen itselleni luotettavaa Masteria, jonka käsittelyssä mun ei tarvitse olla huolissani hyvinvoinnistani tai terveydestäni.
Master saa olla ankara ja kovakourainenkin, kunhan mukana on terve järki ja yhdessä (ennalta) sovitut pelisäännöt.
Aluksi tapaamisia/sessioita voisi olla 1-2 viikossa (pari tuntia per kerta), jatkosta voimme sopia yhdessä myöhemmin. Mulla on paikka tapaamisille.
Oon 46-vuotias, ruumiinrakenteeltani roteva, 98 kg, 187 cm ja asun Espoossa.
Suurin fetissini kohdistuu tennareihin (etenkin pitkävartisiin Converseihin) ja niitä mulla onkin yli 200 paria. Mulla on myös aika paljon erilaisia bdsm-välineitä ja -asusteita (mm. pakkopaitoja, BDSM-haalari, panokone, slingi ja panopukki).
Mitään kokemus-, ikä- tai kokovaatimuksia mulla ei Masterille ole, riittää että Hän on terve niin ylä- kuin alapäästäänkin (kuten minäkin) ja on kiinnostunut tässä ilmoituksessa olevista asioista. Itsellänikään ei ole kokemusta kuin parista kundista.
Tässä on lueteltuna (vain) muutamia asioita, joista pidän:
-tennareiden nuoleminen -alistuminen ja nöyryytys
-ankaruus ja epäoikeudenmukaisuus (koulutusmielessä)
-sidottuna oleminen
-suihin ottaminen
-piiskattuna oleminen
-kusileikit -paneminen kumilla OK
-kimpat (mutta ei ensitapaamisella)
Asiat, jotka ovat ehdottomasti EI:
-ulosteleikit
-breathplay (poppers on OK)
-näkyvät jäljet (mustelmat ovat OK, arvet ei)
-julkinen nöyryytys
Laitathan vastauksen luukun postiini, niin olen Sinuun yhteydessä ja voimme sopia tapaamisesta. Odottaen manfred75
Tossun alle/BDSM
14
304
Vastaukset
Miksi laitat muiden ilmoituksia ominasi tänne?
Etkö osaa tehdä omaa ilmoitusta?- Anonyymi
Kyllä tuossa on se mitä haen ja osoitekin on minun. Mitä oikein söpötät?
- Anonyymi
Jo on sulla mainos. Kamppaile itsesi kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Jo on sulla mainos. Kamppaile itsesi kanssa.
Kamppaile sinä vaan keskenäsi.
- Anonyymi
Jos ois sun, oisit laittanu spostiosoitteen.
- Anonyymi
Tuo ei ole mikään todiste. Tuo on seuranhakusaitin mainos. Mutta lienet naiivi. Höpötät, etä sinun seuranhakusi. Jos olisi, olisit laittanut oman osoitteesi. Nyt mahdolliset haut menevät jollekin toiselle ja sinä saat vain leikkiä itseksesi.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole mikään todiste. Tuo on seuranhakusaitin mainos. Mutta lienet naiivi. Höpötät, etä sinun seuranhakusi. Jos olisi, olisit laittanut oman osoitteesi. Nyt mahdolliset haut menevät jollekin toiselle ja sinä saat vain leikkiä itseksesi.
Onneksi en ole riippuvainen sinun ymmärryksesi tasosta... 😜
- Anonyymi
tossuorja kirjoitti:
Onneksi en ole riippuvainen sinun ymmärryksesi tasosta... 😜
Et sit ole vieläkään alkanut sitä seuraa etsiä. Onneksi sain seuran tuolta manfred75:ltä.
Anonyymi kirjoitti:
Et sit ole vieläkään alkanut sitä seuraa etsiä. Onneksi sain seuran tuolta manfred75:ltä.
No, te ootte varmasti hyvää seuraa toisillenne. 👍
- Anonyymi
tossuorja kirjoitti:
No, te ootte varmasti hyvää seuraa toisillenne. 👍
Just sitä mitä aloitusilmossa haettiin ja saatiin.
Tekisit sinäkin jotain etkä vaih itkisi surkeuttasi. Anonyymi kirjoitti:
Just sitä mitä aloitusilmossa haettiin ja saatiin.
Tekisit sinäkin jotain etkä vaih itkisi surkeuttasi.Hienoa, toivotan teille kaikkea hyvää yhteiselle taipaleellenne. 👍
- Anonyymi
Eikös tussun alla parempi.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835