Haen itselleni luotettavaa Masteria, jonka käsittelyssä mun ei tarvitse olla huolissani hyvinvoinnistani tai terveydestäni.
Master saa olla ankara ja kovakourainenkin, kunhan mukana on terve järki ja yhdessä (ennalta) sovitut pelisäännöt.
Aluksi tapaamisia/sessioita voisi olla 1-2 viikossa (pari tuntia per kerta), jatkosta voimme sopia yhdessä myöhemmin. Mulla on paikka tapaamisille.
Oon 46-vuotias, ruumiinrakenteeltani roteva, 98 kg, 187 cm ja asun Espoossa.
Suurin fetissini kohdistuu tennareihin (etenkin pitkävartisiin Converseihin) ja niitä mulla onkin yli 200 paria. Mulla on myös aika paljon erilaisia bdsm-välineitä ja -asusteita (mm. pakkopaitoja, BDSM-haalari, panokone, slingi ja panopukki).
Mitään kokemus-, ikä- tai kokovaatimuksia mulla ei Masterille ole, riittää että Hän on terve niin ylä- kuin alapäästäänkin (kuten minäkin) ja on kiinnostunut tässä ilmoituksessa olevista asioista. Itsellänikään ei ole kokemusta kuin parista kundista.
Tässä on lueteltuna (vain) muutamia asioita, joista pidän:
-tennareiden nuoleminen -alistuminen ja nöyryytys
-ankaruus ja epäoikeudenmukaisuus (koulutusmielessä)
-sidottuna oleminen
-suihin ottaminen
-piiskattuna oleminen
-kusileikit -paneminen kumilla OK
-kimpat (mutta ei ensitapaamisella)
Asiat, jotka ovat ehdottomasti EI:
-ulosteleikit
-breathplay (poppers on OK)
-näkyvät jäljet (mustelmat ovat OK, arvet ei)
-julkinen nöyryytys
Laitathan vastauksen luukun postiini, niin olen Sinuun yhteydessä ja voimme sopia tapaamisesta. Odottaen manfred75
Tossun alle/BDSM
14
561
Vastaukset
Miksi laitat muiden ilmoituksia ominasi tänne?
Etkö osaa tehdä omaa ilmoitusta?- Anonyymi
Kyllä tuossa on se mitä haen ja osoitekin on minun. Mitä oikein söpötät?
- Anonyymi
Jo on sulla mainos. Kamppaile itsesi kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Jo on sulla mainos. Kamppaile itsesi kanssa.
Kamppaile sinä vaan keskenäsi.
- Anonyymi
Jos ois sun, oisit laittanu spostiosoitteen.
- Anonyymi
Tuo ei ole mikään todiste. Tuo on seuranhakusaitin mainos. Mutta lienet naiivi. Höpötät, etä sinun seuranhakusi. Jos olisi, olisit laittanut oman osoitteesi. Nyt mahdolliset haut menevät jollekin toiselle ja sinä saat vain leikkiä itseksesi.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole mikään todiste. Tuo on seuranhakusaitin mainos. Mutta lienet naiivi. Höpötät, etä sinun seuranhakusi. Jos olisi, olisit laittanut oman osoitteesi. Nyt mahdolliset haut menevät jollekin toiselle ja sinä saat vain leikkiä itseksesi.
Onneksi en ole riippuvainen sinun ymmärryksesi tasosta... 😜
- Anonyymi
tossuorja kirjoitti:
Onneksi en ole riippuvainen sinun ymmärryksesi tasosta... 😜
Et sit ole vieläkään alkanut sitä seuraa etsiä. Onneksi sain seuran tuolta manfred75:ltä.
Anonyymi kirjoitti:
Et sit ole vieläkään alkanut sitä seuraa etsiä. Onneksi sain seuran tuolta manfred75:ltä.
No, te ootte varmasti hyvää seuraa toisillenne. 👍
- Anonyymi
tossuorja kirjoitti:
No, te ootte varmasti hyvää seuraa toisillenne. 👍
Just sitä mitä aloitusilmossa haettiin ja saatiin.
Tekisit sinäkin jotain etkä vaih itkisi surkeuttasi. Anonyymi kirjoitti:
Just sitä mitä aloitusilmossa haettiin ja saatiin.
Tekisit sinäkin jotain etkä vaih itkisi surkeuttasi.Hienoa, toivotan teille kaikkea hyvää yhteiselle taipaleellenne. 👍
- Anonyymi
Eikös tussun alla parempi.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416