Olen 30-vuotias nainen. En oo hetkeen harrastanut seksiä.

Anonyymi

Kauheesti tekisi mieli. Mussa ei oo mitään vikaa muuta kun et oon kauheen ujo selvinpäin ottamaan kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.. Tuntuu etten koskaan pääse tästä yli.. Kaduilla kävellessäni p*nettaa kauheesti ja tekisi mieli repiä pöksyt komeilta uroilta pois.

30

924

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missäs päin olet

    • Anonyymi

      Moikka mikäli kiinostaa 25 vuotias mies niin pistä kikkiä mulle.

      Kik makke_1995

    • Anonyymi

      Mä olen pian 51v mies ja edellisestä kerrasta 25v. Tunnen kyllä ainakin yhden naisen jota olisi kiva ...... Mutta ei ole jakoa hänen suhteen ...

    • Anonyymi

      Ois tosiaan kiva, jos tietäisi mistä päin aloittaja on?

    • Täälläkin odotuttaa kun ei vaan tunnu löytyvän Suomesta neitseellistä naista..
      Aloittajan tilanne taasen on helppo kun hän on nainen ja varmaan partneriksikin kelpaa kuka tahansa. Kyllähän netistä löytää tuollainen seuraa pilvin pimein.

      • Anonyymi

        Harva on yhtä valikoiva kuin sinä, mutta miksi oletat että aloittajalle kelpaisi kuka tahansa?
        Miksi luulet että netissä on miehiä vonkumassa pilvin pimein? Minäpä kerron: koska naisille ei kelpaa kuka tahansa, edes ujoille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harva on yhtä valikoiva kuin sinä, mutta miksi oletat että aloittajalle kelpaisi kuka tahansa?
        Miksi luulet että netissä on miehiä vonkumassa pilvin pimein? Minäpä kerron: koska naisille ei kelpaa kuka tahansa, edes ujoille.

        Kyllä minä ne kuppakullit ja herpeksen kantajat lasken "ketkä tahansa" nippuun riippumatta siitä mikä on heidän tasonsa ulkoisen olemuksen tai taloudellisen statuksen puolesta.
        Aloittajalle siis löytyy kyllä miehiä yli tarpeen, mutta tietysti voihan sitä olla niin ujo ja pelokas ettei pysty tutustumaan ihmisiin edes kirjoittelemalla.
        Itse olen kokenut tutustumisen helpommaksi ensin kirjoittelemalla ja sitten sopia tapaaminen jossain kohtaa. Tosin minun on pakkokin etsiä partnerini netistä, koska etsin marginaali ryhmää.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Kyllä minä ne kuppakullit ja herpeksen kantajat lasken "ketkä tahansa" nippuun riippumatta siitä mikä on heidän tasonsa ulkoisen olemuksen tai taloudellisen statuksen puolesta.
        Aloittajalle siis löytyy kyllä miehiä yli tarpeen, mutta tietysti voihan sitä olla niin ujo ja pelokas ettei pysty tutustumaan ihmisiin edes kirjoittelemalla.
        Itse olen kokenut tutustumisen helpommaksi ensin kirjoittelemalla ja sitten sopia tapaaminen jossain kohtaa. Tosin minun on pakkokin etsiä partnerini netistä, koska etsin marginaali ryhmää.

        Mikäs sä oikein luulet olevasi? Arvostelet muita kuppakulleiksi sun muiksi.. Mitähän se kertoo sinusta itsestäsi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sä oikein luulet olevasi? Arvostelet muita kuppakulleiksi sun muiksi.. Mitähän se kertoo sinusta itsestäsi..

        No mutta hehän ovat.
        85% kansasta on saastunut..Kantaa useampiakin sp- tauteja tilastojen mukaan.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        No mutta hehän ovat.
        85% kansasta on saastunut..Kantaa useampiakin sp- tauteja tilastojen mukaan.

        Pakko-oireisia häiriöitä, joihin elämää rajoittava pöpökammokin kuuluu, esiintyy sentään vain muutamalla prosentilla väestöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko-oireisia häiriöitä, joihin elämää rajoittava pöpökammokin kuuluu, esiintyy sentään vain muutamalla prosentilla väestöstä.

        Tarkoittaa siis, että vain harvoilla ja valituilla on tuo ominaisuus. Niinkuin blade83:lla. Jos olettaa, että nimimerkin 83 tarkoittaa syntymävuotta, niin nyt 2020 ikää olisi sellaiset 37 vuotta. Siinä ikäryhmässä etsinnän kohteena olevat neitsytnaiset alkavat olla melkoinen vähemmistö, ellei sitten ole jotain muuta syytä minkä takia seksikumppania ei ole ollut/löytynyt. Kukaan täysjärkinen parikymppinen neitsythän ei tuollaisen kelkkaan lähde. Seksuaalisesti erittäin aktiiviset puolestaan voisivat hyvinkin olla kiinnostuneita kokeilemaan tuollaista vanhaa setää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaa siis, että vain harvoilla ja valituilla on tuo ominaisuus. Niinkuin blade83:lla. Jos olettaa, että nimimerkin 83 tarkoittaa syntymävuotta, niin nyt 2020 ikää olisi sellaiset 37 vuotta. Siinä ikäryhmässä etsinnän kohteena olevat neitsytnaiset alkavat olla melkoinen vähemmistö, ellei sitten ole jotain muuta syytä minkä takia seksikumppania ei ole ollut/löytynyt. Kukaan täysjärkinen parikymppinen neitsythän ei tuollaisen kelkkaan lähde. Seksuaalisesti erittäin aktiiviset puolestaan voisivat hyvinkin olla kiinnostuneita kokeilemaan tuollaista vanhaa setää.

        Sorry, mutta en etsi naista mistään tietystä ikäryhmästä.. Se olisi kovin rajoittunutta.
        Eivätkä kokemukseni mukaan etsi naisetkaan.. Etenkään jos kyse on vähemmän vakavasta suhteesta. Toki löytyy myös runsaasti naisia ketkä valitsevat reilusti itseään vanhempia miehiä myös parisuhteeseen. Onhan nuo mun ex parnerit olleet aika paljon itseäni nuorempia, mutta ovat sanoneet, että eivät ole kiinostuneet oman ikäisistään, joten mitäpä tuota vastaankaan väittämään. Tuo sinun sedittelysi taasen on vaan aika läpinäkyvää. Koen olevani hyvän ikäinen. Vielä on elämää edessä....Toivottavasti. Mistäpä tuota koskaan tietää. Jokainen päivä voi olla viimeisesi. Tiedostan tämän oikein hyvin ja olen aina tiedostanut.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Sorry, mutta en etsi naista mistään tietystä ikäryhmästä.. Se olisi kovin rajoittunutta.
        Eivätkä kokemukseni mukaan etsi naisetkaan.. Etenkään jos kyse on vähemmän vakavasta suhteesta. Toki löytyy myös runsaasti naisia ketkä valitsevat reilusti itseään vanhempia miehiä myös parisuhteeseen. Onhan nuo mun ex parnerit olleet aika paljon itseäni nuorempia, mutta ovat sanoneet, että eivät ole kiinostuneet oman ikäisistään, joten mitäpä tuota vastaankaan väittämään. Tuo sinun sedittelysi taasen on vaan aika läpinäkyvää. Koen olevani hyvän ikäinen. Vielä on elämää edessä....Toivottavasti. Mistäpä tuota koskaan tietää. Jokainen päivä voi olla viimeisesi. Tiedostan tämän oikein hyvin ja olen aina tiedostanut.

        Et varmasti etsikään mistään tietystä ikäryhmästä, koska hakemasi "vain neitsyt kelpaa" on sen verran rajoittava hakukriteeri, että vanhemmissa ikäryhmissä löytämisen todennäköisyys vastaa lottoamista.
        En tarkoittanutkaan että olisit jotenkin huonon ikäinen. Onhan sinulla tilastollisesti vielä 40 vuotta elinaikaa jäljellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et varmasti etsikään mistään tietystä ikäryhmästä, koska hakemasi "vain neitsyt kelpaa" on sen verran rajoittava hakukriteeri, että vanhemmissa ikäryhmissä löytämisen todennäköisyys vastaa lottoamista.
        En tarkoittanutkaan että olisit jotenkin huonon ikäinen. Onhan sinulla tilastollisesti vielä 40 vuotta elinaikaa jäljellä.

        Luojan kiitos, en tullut lähdettyä silloin nuorena tuolle linjalle, että vain neitsyt kelpaa.

        On saanut tavata ihania naisia, nuoria ja vanhempia, varattuja ja sinkkuja, kaverin ja naapurin, omia ja lainattuja. Tehdä uuden kanssa kaikkea kivaa, hellää tuhmaa ja pervoa. Jo nuorena miehenalkuna totesin, että parhaat kyydit sai hieman itseään vanhemmilta kokeneilta naisilta. Voi veljet, ei tarvinnut kuin vähän pidellä kiinni, eer pysyi kyydissä ja sai painaa nuoruuden innolla kui n sekopää.

        En nyt tarjota, että kaikki kanoista tikapuihin olisin kolunnut läpi, mutta en ole liian rajoittunestikaan suhtautunut asiaan.

        Tottakai varovaisuus aina mukana ja kumikin, kun muisti laittaa. Kolmesti on eläissä käynyt negatiivinen lottovoitto tautien kanssa. Yhdesrä kerrasta en osaa sanoa, mutta kahdesti tuli vakiokumppanilta, lääkkeillä nekin hoitui ja taas mennään. Niistäkin aikaa yli 20 vuotta reilusti. Nykyään ei toki ole tullut häslättyåkään

        Eläkää ihmiset hetkewwä hyvänenaika


      • kameli kirjoitti:

        Luojan kiitos, en tullut lähdettyä silloin nuorena tuolle linjalle, että vain neitsyt kelpaa.

        On saanut tavata ihania naisia, nuoria ja vanhempia, varattuja ja sinkkuja, kaverin ja naapurin, omia ja lainattuja. Tehdä uuden kanssa kaikkea kivaa, hellää tuhmaa ja pervoa. Jo nuorena miehenalkuna totesin, että parhaat kyydit sai hieman itseään vanhemmilta kokeneilta naisilta. Voi veljet, ei tarvinnut kuin vähän pidellä kiinni, eer pysyi kyydissä ja sai painaa nuoruuden innolla kui n sekopää.

        En nyt tarjota, että kaikki kanoista tikapuihin olisin kolunnut läpi, mutta en ole liian rajoittunestikaan suhtautunut asiaan.

        Tottakai varovaisuus aina mukana ja kumikin, kun muisti laittaa. Kolmesti on eläissä käynyt negatiivinen lottovoitto tautien kanssa. Yhdesrä kerrasta en osaa sanoa, mutta kahdesti tuli vakiokumppanilta, lääkkeillä nekin hoitui ja taas mennään. Niistäkin aikaa yli 20 vuotta reilusti. Nykyään ei toki ole tullut häslättyåkään

        Eläkää ihmiset hetkewwä hyvänenaika

        Sorry vaan, mutta nää sun virukset ei lähde lääkkeillä. Niihin ei ole parannuskeinoa.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Sorry vaan, mutta nää sun virukset ei lähde lääkkeillä. Niihin ei ole parannuskeinoa.

        Klamydiä taitaa lähteä antibiooteilla, muut saattaa jäädä elimistöön piileksimään vaikka oireita ei olisikkaan. Mutta eikös klamydia olekkin bakteeri eikä virus. No turha kai tässä kohta enää mitään viruksiakaan on pelätä kun yhtähyvin voi saada koronan vaikka ei olisi edes sukupuoliyhteydessä kenenkään kanssa. Kerranhan me vaan eletään ja kuollaan tässä kaikki kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. En silti tarkoita etteikö pitäisi ja olisi syytä suojautua taudeilta.

        Mies89


    • Anonyymi

      Taitaapi vaa olla pelkkää trullausta tää koko keskustelu

      • Anonyymi

        Ai sinä taas täällä. Etkö vieläkään ole löytänyt elämää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinä taas täällä. Etkö vieläkään ole löytänyt elämää?

        Puhut edelleenkin itsellesi ja peilikuvallesi hae jo hoitoon urpo alkaa olee jo liiankin säälittävää tuo touhusi..


      • Anonyymi

        Nimenomaan taisit kertoa juu


    • Anonyymi

      Olen yhtä ujo kuin sinä mites voitasiko jutella jos numeroo tai jotakin yksityisen viestii. Ps yhdessä parempi.

      • Anonyymi

        Ootko mistä päin?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki - https://u.nu/seksikumppanit

    • Moi,40v 187/76/19 sporttinen, kik lions070

    • Anonyymi

      Kiinnostaisi kyllä muakin tutustua aloittajaan jos sattuu asumaan sopivan matkan päässä. Ensin voisi kirjoitella vaikka pidemmän aikaa niin se varmaan alentaisi tapaamiskynnystä. Olen itsekkin tosi ujo mutta edellä mainitulla menetelmällä olen uskaltanut muutaman naisen kanssa tavata ja seksiäkin on ollut.

      Ujomies31vuotta

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tapahtui n. 20v sitten! Tutustuin netissä itseäni 10v nuorempaan naiseen ja juteltiin alussa jopa puhelimessa. Hän kertoi elämästään yleisellä tasolla ja kertoi olleensä vajaan 20v iässä vielä neitsyt. Hänen äänensä oli kiva ja jututkin kivoja yms.

      No, yhteydet katkesi ja meni pari vuotta, niin sain yhteydenoton tältä. Mikään ei olut muuttunut ja jutut oli samat. Siihen aikaan ei ollut vielä kaikilla omia maileja ja mutta kirjoitetiin kirjeitä...... Mutta voi taivas kun tutustuin virtualisesti ihmiseen enemmän ja tuli selville asioita.... ja näin tämän ihmisen kuvan... vaikka se ei ollut kuin yläosasta!

      Siis oikeesti! Jos ns. terve ihminen ei saa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen livessä, niin ei sitä kyllä netistäkään pidä alkaa etsimään! En ole mikään sanomaan itsestäni, mutta ihmiset luo netissä itsestään vääriä kuvia ja jotkut ei pärjää edes face to face tilanteissa!

      Jos itse olen entisen ajan nuori ja elänyt aikaa ilman kännyköitä, niin elin ajan kun piti kasvotutesten kohdata pettyä ja tuottaa pettymyksiä! Ei maailma ole siitä muutunut....

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      311
      3700
    2. 208
      3019
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2574
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      171
      1355
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe