Aihe

Kiuruveellä äveriäitä vanhojapoikia?

Anonyymi

Näin olen kuullut varmalta taholta väitettävän että paikkakunnalta löytyy varsin varakkaita miekkosia. Pitääkö paikkaansa?

9

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nujulan Veeti oli tässä joku aika sitten kehunu hänen tilillään olovan
      alun kolomatta miljoonoo ekeä. Oli siinä apsin kahviossa sitten perrään
      tosi jatkanu; "oes sitä mullaen paljo velekoo, jos oesin suana kaikki mitä
      oon pyytänä"!

• Anonyymi

Saattaahan ne olla äveriäitä mutta päässä vippaa niin pahasti ettei kukaan akka kiinnostu niistä.
      Parempi vaan pysyä siellä syrjäseudulla korvessa.

• Anonyymi

Jeps 😏

• Anonyymi

Eläpäs hauku ihmisiä joilla on varallisuutta, mieluummin sanon itse rahojensa hukkaajista että ovat "pöljiä"

• Anonyymi

Onhan niitä rikkaita metsänomistajia ja muita lantalordeja, mutta ovat lihavia ja viinaan meneviä lökäpöksyjä, jotka istuvat päivät ABCssa kahvilla. Eivät ne edes paikallisille naisille kelpaa. Ennemmin kannattaa hakea mies vaikka Grönlannista tai Papua - Uusi-Guineasta. Nyt kun on tuo ilmastonmuutos, niin Papua voisi olla ykkösvaihtoehto. Sikäläiset ovat tottuneet lämpimiin keleihin.

• Anonyymi

On joitakin mutta eivät tuota varakkuuttaan juurikaan tuo esille. Ovat enimmäkseen osakesijoituksilla tiliä tekeviä.

• Anonyymi

Mitä luuletta, ostaavatko tyttö seuraa kun käyvät ulokomailla ?

• Anonyymi

No jostainhan sitä tyttöseuraa on hommattava ja tarvittaessa vaikka ulukomailta.

• Anonyymi

Liekö jiänynnä ennee kettään kun kerkesin muuttoo poes

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      354
      26296
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14266
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11958
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      98
      8901
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      558
      6096