Miksi ison näkeminen kiihottaa naistani.

Anonyymi

Mikä siinä isossa kiihottaa naisia. Oon 45v ja naiseni 33v.meillä hyvä tuttava pari jonka kanssa vuosia vietetty aikaa saunottu säännöllisesti. Tämä pari yli kuuskympinen. Tällä miehellä tosi iso lepo kali jota häpeilemättä esittelee saunassa. Nyt naiseni on sängyssä alkanut puhumaan tästä kookkaasta kalusta ja sanoi jopa kiihottuvansa sen näkemisestä.sen huomaa miten molemmat katselevat toisiaan ja kuulimpa taannoin miten nopeasti tämä mies oli saanut saunassa täyden seisokin munan saippuoinnista. Pitäisikö naiseni antaa tuntea tämä mies sisällään jos oma 17cm ei riitä. Ainakin tuttu ja luotettava mies. Toki parin rouvakin nuorekas ja seksikäs. Miksi miehelle ei riitä oma vaimo vai kiihottaako se nuorempi nainen niin kovasti.

18

1362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sulla ole 17cm, olisko 11cm lähempänä totuutta.

    • Anonyymi

      Mulla on ihan perusheppi, mutta tuossa kerrosta alempana olevalla 18v. pojalla on tosi iso, siis ihan tolkuttoman iso. Vaimo sitä kesällä ihaili uimarannalla, ja huokaili. Nyt on sitten erinäisten juttujen jälkeen tuo kundi melkein vaki "leikkari" mun vaimon kanssa. Onhan se kiihottavan näköistä, kun 25 cm.n kalu työntyy vaimooni. Siinä on posket tiukalla, ja vaikka tökkää aivan perille, niin vielä jää 5 cm hyvää vartta käyttämättä.

      • Anonyymi

        Onkos kiihottavaa, kun iso työntyy vaimon tavaraan ?


      • Anonyymi

        25cm muka? Älä jauha paskaa..


    • Anonyymi

      Aloittajille viestiä, että ei muutaku kimppaseksiä harrastamaan, tai parinvaihtoa.
      Se piristää omaa suhdetta mukavasti...
      Voisin tulla vaikka katselijaksi, jos sellanen kiihottais? T. M56v

      • Anonyymi

        M56v kimppa ei onnistu kun tämän miehen vaimo ei ole suostuvainen. Tämä mies olisi kyllä terve tullut tyydyttämään naiseni. Toki tahtoisin katsella vierestä ja osallistua. T. Aloittaja


    • Anonyymi

      Minun vaimo käy kanssa ihan kuumana kun näkee hyvännäköisillä miehillä isoja kulleja. Kimppasaunat ja paljut on kivoja isojen katseluun. Useimmiten ison näkemisen jälkeen pitää vaimoa panna takaapäin.

      • Anonyymi

        Ois kiva päästä paljuilee kanssanne.


    • Anonyymi

      Luonnollinen reakointi naiselta kun näkee ison kalun jalkojen välissä. Harrastettu vuosia parinvaihtoa sekä yksittäidiä miehiä vaimon leikki kaveriksi. Muutama yli 20 cm kulli ollut miehillä kyllä vaimon kiima nousee kun sellisen nähnyt.

      • Anonyymi

        Muutaman parin kolmanneksi olen päässyt, kun on iso kulli. Kyllä naiset tykkäävät ja vielä kun olen kestävä. Kesällä sattui nuoripari ja eka kertaa, oli miehellä saman kokoinen kulli, kun mulla.
        Ei vaan kestävyys ollut samaa luokkaa ja nainen sai kerrankin nauttia pitkään kullistani.


      • Anonyymi

        Veikkaan että edes 18cm kulkua ette ole nähneet.


    • Anonyymi

      Tilastollisesti ajatelleen suuremman lepokoon omaava kasvaa erektiossa vähemmän, ei kovon paljoa, mutta voi olla esteettisesti maukas.

      Pinempi lepotilassa oleva puolestaan voi kasvaa stondiksessa aivan samoihin mittoihin kuin ensin mainittu.

      • Anonyymi

        Totta töriset..naisen silmään pistää juuri lepo tilassa roikkuva jötikkä.


    • Anonyymi

      Aina kun ryypiskellään vaimon kanssa niin nukun eri huoneessa kuorsaukseni vuoksi. Usein vaimo nukkuu sohvalla. Eräänä yönä kun olin menossa vessaan, kuulin pientä uikutusta olkkarista. Mitähän siellä tapahtuu ajattelin, makkarin ovi aukeaa siten että olkkarista kun tullaan niin sitä ei välttämättä näe jos sohvalla nukkuu pää makkarin ovelle päin. Hitaasti avasin ovea, vaimo makaa puhelin kädessä, katsoo videota jossa musta mies runkkaa valtavaa kyrpäänsä. Vaimo on peitto päällä, mutta erotan että hän hieroo pilluaan ja inisee vähän. Päätän keskeyttää tilanteen, mutta sitten ajattelen että tässä on jotain kiihottavaa, suljen hiljaa oven, menen takaisin makuulle. sinä miettiessäni ajattelen jos se onkin jonkun hänen hoitonsa video. Ei vaimo koskaan oo mulle kertonut että kiihottuu isoista mustista kulleista.

    • Anonyymi

      Osta sipulia!

      • Anonyymi

        Asiallinen kommentti!


    • Anonyymi

      No joo. Oma vaimonikin kertoo haaveilevansa usein iso kyrpäisistä miehistä. Ollaan päälle nelikymppinen pari jolla kouluikäisiä lapsiakin vielä. Vaimolla sen verran tiukka värkki että aika vaikea uskoa että sinne omaanikin isompi vehje mahtuisi. Silti minulla on vaimon väittämän mukaan kuulemma pienempi muna kuin yhdelläkään hänen entisistään. Sen verran usein on vaimo asiaa kärttänyt että jos jostain sen unelmiensa isokaluisen ja nuoremman rakastajan löytää niin kokeilkoot. Luulen että se on enemmän se mielikuva siitä isosta kalusta joka kiihottaa. Samaan tapaan kuin joitakin miehiä tuntuu kiihottavan ajatus teini-ikäisten neitsyiden naimisesta. Ajatuksena voi olla paljon kiihottavampi kuin todellisuus.

    • Anonyymi

      Anna vaimon saada,niin tiedät häneltä miltä tuntui. Ja kerro meille pienimunasille 11cm

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      285
      3023
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      216
      1921
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1241
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1178
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      841
    Aihe