Puudelipoju sihteereineen pysyy suomessa.

Anonyymi

Suomen tilanne lyhyesti
Ilmoitettuja tapauksia yhteensä: 24 912 ( 1 146*)
La 28.11. ilmoitettiin 541 tapausta
Su 29.11. ilmoitettiin 322 tapausta
Ma 30.11. ilmoitettiin 283 tapausta

Yli tuhat kolmessa päivässä.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      oronatilanne pahenee suomessa samoin mielenterveysongelmat, yksinäisyys ilman maksettua ihokosketusta johtaa itse tuhoisuuteen, eli pattayan poika on kusessa.

      Muutama sana rokotteesta, näitä ei ole juurikaan testattu, normaali rokotteen tekeminen kaikkine testeineen kestään noin 12 vuotta, että se saa myyntiluvan myös surullisen kuuluisa narkolepsiaa aiheuttanut rokote oli testattu tuon ohjelman mukaan.

      Eräs hyvä ominaisuus täällä thaimaassa asumisessa on, täällä ei juurikaan ole koronaa, enkä poistu täältä ennenkuin tuo korona on hoidossa, tavalla tai toisella... enkä ota mitään asiaan vaikuttavaa rokotetta ellei tilanne täällä pahene hyvin olennaisesti, mikä on erittäin epätodennäköistä.

      Aivan varmasti nämä lääketehtaat vaativat rokotetta ostavilta asiakkailta vastuu vapautusta jos rokote aiheuttaa ongelmia eikä lääkelafkat vastaa niistä, vedoten tuohon testaamattomuuteen, ja nopeaan aikatauluun...

      By NumBall HHN 60v maanviljelijä... luojan armosta.

    • Anonyymi

      Lääkäri määräsi lerpalle vaikka mitä, muttei sekasin. Kelapäivä rules Miljan palvelukodissa. Kuvaa kuksa.

    • Anonyymi

      Palstamatkailija saanut sentään muutaman tunnin nukuttua. Ei tarvi sitten niin monia päiväunia ottaa. Pistäpäs se kuksa päivän lehden päälle Chiang Maissa, niin palaamme asiaan.

      • Mul on resupetteri karema ollu huollossa muutaman vuoden jo mutta sitten tulee kyllä kuksa lehdellä nii että tuntuu ja nägyy! Ai mistäkö? No tsiangmaista tietenkin!


    • Anonyymi

      Ei haittaa Suomen koronaluvut Thaimaata. Spesialviisumilla pääsee suomalaiset testien ja karanteenin kautta edelleen ja porukkaa on tullut lisää valmistautuen Pattayan jouluun. Terkkuja hoitajille.

      • Anonyymi

        Jaahas että Neito Puudelilla on nyt tilastotiedot spesialviisumilla matkustaneista, taitaa olla niin salaisia spesiaaleja, että ainut näyttö on paljon sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas että Neito Puudelilla on nyt tilastotiedot spesialviisumilla matkustaneista, taitaa olla niin salaisia spesiaaleja, että ainut näyttö on paljon sanoja.

        Sosiaalisesta mediasta näkee että suomalaisia on saapunut ja palannut. Ei tänne meillepäin mutta suomalaisia kuitenkin. Olen mies. Jotkut jaksaa karanteenin, kaikki ei viitsi.
        Jos olisit Thaimaassa ja sinulla olisi suomenthaimaalaisia ystäviä ja tuttavia Thaimaassa ja sosiaalisessa mediassa, niin näkisit asianlaidan itse. Olet Suomessa etkä tunne ketään Thaimaassa asuvaa, niin siksi et näe asianlaitaa itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosiaalisesta mediasta näkee että suomalaisia on saapunut ja palannut. Ei tänne meillepäin mutta suomalaisia kuitenkin. Olen mies. Jotkut jaksaa karanteenin, kaikki ei viitsi.
        Jos olisit Thaimaassa ja sinulla olisi suomenthaimaalaisia ystäviä ja tuttavia Thaimaassa ja sosiaalisessa mediassa, niin näkisit asianlaidan itse. Olet Suomessa etkä tunne ketään Thaimaassa asuvaa, niin siksi et näe asianlaitaa itse.

        Sattuneesta syystä Miljan palvelutalo on varsin kaukana Thaimaasta ja sen ikkunasta sensei ei näe Thaimaan tilannetta. Lenskareita näkyy välillä Malmin lentokentältä nousevia ja palaavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosiaalisesta mediasta näkee että suomalaisia on saapunut ja palannut. Ei tänne meillepäin mutta suomalaisia kuitenkin. Olen mies. Jotkut jaksaa karanteenin, kaikki ei viitsi.
        Jos olisit Thaimaassa ja sinulla olisi suomenthaimaalaisia ystäviä ja tuttavia Thaimaassa ja sosiaalisessa mediassa, niin näkisit asianlaidan itse. Olet Suomessa etkä tunne ketään Thaimaassa asuvaa, niin siksi et näe asianlaitaa itse.

        Paljon sanoja ja minullakin on sosiaalisen median ystävä jolla on puudeliaitaus, vittumitäidiootteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosiaalisesta mediasta näkee että suomalaisia on saapunut ja palannut. Ei tänne meillepäin mutta suomalaisia kuitenkin. Olen mies. Jotkut jaksaa karanteenin, kaikki ei viitsi.
        Jos olisit Thaimaassa ja sinulla olisi suomenthaimaalaisia ystäviä ja tuttavia Thaimaassa ja sosiaalisessa mediassa, niin näkisit asianlaidan itse. Olet Suomessa etkä tunne ketään Thaimaassa asuvaa, niin siksi et näe asianlaitaa itse.

        Asiahan ei minulle kuulu, mutta ns. spessuviisimi ei nyt ole ollut kovinkaan onnistunut kokeilu, viime perjantaina niitä oli myönnetty yhteensä 126 kpl, nekin maihin jossa on lainvaatima koronatilanne eli 100.000 henkilöä kohti 8 tartuntaa, kahden viimeviikon aikana, lähes kaikki suomesta tänne tulleet ovat liikkeellä avioviisumilla tai extensionilla, myös muutamia business viisumilaisia on tullut mutta niitä ei montaa ole, turisteja ei yhtään.

        Terveisiä suomen savoon kuopion kaupunkiin niuvan kaupunginosaan, valtion mielenterveyshoitolaan, jota myös vankimielisairaalaksi on kutsuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiahan ei minulle kuulu, mutta ns. spessuviisimi ei nyt ole ollut kovinkaan onnistunut kokeilu, viime perjantaina niitä oli myönnetty yhteensä 126 kpl, nekin maihin jossa on lainvaatima koronatilanne eli 100.000 henkilöä kohti 8 tartuntaa, kahden viimeviikon aikana, lähes kaikki suomesta tänne tulleet ovat liikkeellä avioviisumilla tai extensionilla, myös muutamia business viisumilaisia on tullut mutta niitä ei montaa ole, turisteja ei yhtään.

        Terveisiä suomen savoon kuopion kaupunkiin niuvan kaupunginosaan, valtion mielenterveyshoitolaan, jota myös vankimielisairaalaksi on kutsuttu.

        Älä viitsi taas viljellä tuota katkeraa negapaskaa. Jokainen auomalainen on saanut sen joka on hakenut.

        Neljä kaveria tullut viimeisen kuukauden sisällä ja Facebookista näen että monia monia muita on saapunut. Jotkut vielä karanteenissa, mutta eivät ole moittineet oloja.

        Ohjeet lähetystön sivulla ovat hyvin yksinkertaiset. Paperitöitä varsin vähän enää ja omaisuusvaatimus on enää 60 euroa lomapäivää kohden.

        Tervetuloa lämpimästi Thaimaahan!

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiahan ei minulle kuulu, mutta ns. spessuviisimi ei nyt ole ollut kovinkaan onnistunut kokeilu, viime perjantaina niitä oli myönnetty yhteensä 126 kpl, nekin maihin jossa on lainvaatima koronatilanne eli 100.000 henkilöä kohti 8 tartuntaa, kahden viimeviikon aikana, lähes kaikki suomesta tänne tulleet ovat liikkeellä avioviisumilla tai extensionilla, myös muutamia business viisumilaisia on tullut mutta niitä ei montaa ole, turisteja ei yhtään.

        Terveisiä suomen savoon kuopion kaupunkiin niuvan kaupunginosaan, valtion mielenterveyshoitolaan, jota myös vankimielisairaalaksi on kutsuttu.

        Kylmähuonemaleksija kookospuistomies on alkanut siteeraamaan Pekkaa ja Pätkää.
        Kutsukaamme siis heitä jatkossa Pekaksi ja Pätkäksi. Hua Hinin Pekka ja Chiang Main Pätkä. Hiekkaharjun vanttera voimakaksikko-yksikkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi taas viljellä tuota katkeraa negapaskaa. Jokainen auomalainen on saanut sen joka on hakenut.

        Neljä kaveria tullut viimeisen kuukauden sisällä ja Facebookista näen että monia monia muita on saapunut. Jotkut vielä karanteenissa, mutta eivät ole moittineet oloja.

        Ohjeet lähetystön sivulla ovat hyvin yksinkertaiset. Paperitöitä varsin vähän enää ja omaisuusvaatimus on enää 60 euroa lomapäivää kohden.

        Tervetuloa lämpimästi Thaimaahan!

        T 2010

        Hienoa kun näet paljonko on suomalaisia saapunut, harmi ettei saapuneet näy tatin tilastoissa, ilmaisesti laskutaitosi loppuu neljään eikä niistä ole kukaan tällä spessuviisumilla, minäkin tiedän neljä jotka ovat täällä, tulleet parinviikon sisällä esim. Pekka ja Riitta...
        Oletko saannut jo kultamunat myytyä kultapoju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa kun näet paljonko on suomalaisia saapunut, harmi ettei saapuneet näy tatin tilastoissa, ilmaisesti laskutaitosi loppuu neljään eikä niistä ole kukaan tällä spessuviisumilla, minäkin tiedän neljä jotka ovat täällä, tulleet parinviikon sisällä esim. Pekka ja Riitta...
        Oletko saannut jo kultamunat myytyä kultapoju.

        Pekasta ja Riitasta luit täältä. Heillä ei ole hajuakaan kuka sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekasta ja Riitasta luit täältä. Heillä ei ole hajuakaan kuka sinä olet.

        Hienoa niinkö tein no sitten sinäkin olet valaistunut samasta syystä. Petteri mene töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekasta ja Riitasta luit täältä. Heillä ei ole hajuakaan kuka sinä olet.

        Siis kyseletkö sinä tutuiltasi, että tuntevatko he jotain nimimerkkiä suomi24 matkailupalstan Pattaya osiolta?

        Pyöriikö monikin menestynyt ystäväsi tällä palstalla?
        No mikäs siinä, jos ei muutakaan tekemistä ole. Täältä puskee viisasta neuvoa ja busines vinkkiä? Voi perkele kun on tyhmää porukkaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kaikkihan on kallista jos on vain vähän rahaa.


      • Anonyymi

        Tosi hauskaa lukea juttuja kun tietää että kela ja kilju-ukot on pääosin palstavaikuttajia, suomen savosta.


      • Anonyymi

        Vanha linkki. Marraskuun puolivälissä tuli uudet säännöt ja lievennykset.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe