Pikkujouluaika

Anonyymi

Minulle sanottiin että pikkujouluaika olisi taksiala paljon töitä. Mielestäni ei pidä paikka.
En ole saanut palkkaa enempi kun milloinkaan. Vai onko monun vai huono tuuri?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä sinä ei kannata uskoa kaikkea mitä sanotaan.
      Voi olla virus lopetti pikkujoulut ei kuka voi tietä etukäteen. Tai ehkä sinä tiesit?

      • Anonyymi

        Niin tai kuskit on vain laiskoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai kuskit on vain laiskoja.

        Palstan trolli sen sijaan ei...

        Munkit, suharit, kaljupäät, liukkarit, taksikilju (keksi jatkoksi lisää roskaa, jos ed. ei riitä).


    • Anonyymi

      Sina ei voi aja ja kuljetta vaarausko naine. Naise paikka olla koti. Voi kuljetta vain mies, ei naine, ei koira.

      • Anonyymi

        Aina voi ajaa, ja soittaa kovaa hyvää taksimiehen kappaletta:

        Taksin katolla vilkkuu
        Yön ainoa valopilkku
        Tuhto topattu mutteriveneen
        Odottaa minä menen

        Esiin tunkevat aatokset sameat
        Valhetta vatvovat karkeat sanat
        Paksu lompakko
        Helppoa on lempeä pyytää
        Kerjääjää .......


    • Anonyymi

      Paljonko porukalla kassat ollu pikkujouluaikana? Mulla sen verran että lounaan ja kahvin on saanut. Muuta ei ole jäänytkään.

      • Anonyymi

        Et ole ymmärtänyt ajamisen tarkoitusta. Kyse on huumekaupasta.


      • Anonyymi

        Vaihda Woltille niin jää enemmän käteen ja samalla nousee kunto kun vähän liikkuu.


    • Anonyymi

      Mika on pikkujoulu. Minu tetaa joulu ja uusivuosi. Minua aja atotaxi. Voiko kerta milloin paljo töita. Tykö kosgvir ajja taxi mutta vaslit ei toista. Suoda paljo hyvvatruoka jaksa tehda toigta ja paljon asiakas. Kaveri muka taxi kuski me aja paljon auto jossa painkass

    • Anonyymi

      Hah et vaan osaa, kyllä keikkaa on ja kassat turvoksissa..

    • Anonyymi

      Millaisia tuloksia pikkujouluajalta ? Joko viikonloput vetävät ? Itseäni kiinnostaisi viikonlopputyö. Sain hankittua työn ma-pe ajalle, joka on helppoa, mutta vaatimattomasti palkattua. Taksia voisin siis ajaa pari vuoroa viikossa, jos siitä tienaa enää mitään.

    • Anonyymi

      Asiakkaat on siirtyny käyttäään Uberia. Ne ajelee kertoimilla ja TH seisoo tolpilla.

    • Anonyymi

      joulukuun 15 päivään saakka on hyvin keikkaa mut nyt alkoi hiljanen jakso kestää 15.1.2021 saakka sit taas alkaa keikat nyt pitää lähtea somaliin lomalle. siihen saakka.

    • Anonyymi

      Miten veditte jouluaatosta ? Tuliko rahaa vanhaan malliin ?

      • Anonyymi

        Taisi olla jouluaatto vuoden paras vuoro stadissa. 678 euroa kassaa ja töitä 11 tuntia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla jouluaatto vuoden paras vuoro stadissa. 678 euroa kassaa ja töitä 11 tuntia.

        Normi kassa Menevällä joka arkipäivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normi kassa Menevällä joka arkipäivä.

        No ei ihme, siellä ajaakin selvästi lahjakkain osa kuljettajista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ihme, siellä ajaakin selvästi lahjakkain osa kuljettajista.

        Miten niin normi Menevällä minä ajan siellä. Voin todellakin sanoa ettei ole.
        Se on paljon paljon,,,,,vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin normi Menevällä minä ajan siellä. Voin todellakin sanoa ettei ole.
        Se on paljon paljon,,,,,vähemmän.

        67.80 € on varmaan lähempänä totuutta 11 tunnista.


    • Anonyymi

      Päivävuoroissa 100€ ylitys on jo juhlaa, että sellaista.

    • Anonyymi

      Hei, mitä vittua, meillähän ei ollut pikkujouluja ollenkaan, nyt vasta hokasin. Vai oliko siellä niin reipas meininki ettei jäänyt mitään muistikuvaa. Meninköhän sitten taksilla kotiin vai putkan kautta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1393
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1133
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe