Yksinäinen.Haetko lohtua yksinäisyyteen jouluna alkoholista?
Minulla nyt tulossa 37.raitis joulu.
Raitis joulu.
8
207
Vastaukset
- Anonyymi
Jouluaatto 1982.Kova känni.Sammuin kesken illan.
Sen jälkeen aina raitis joulu. - Anonyymi
Kyllä jouluuni kuuluu alkoholi yleensä. Liian stressaavaa aikaa..
- Anonyymi
Kyllä raitis joulu yksin tänäkin vuonna.
- Anonyymi
Minulla 18.
- Anonyymi
Aiempina vuosina käytin tosi runsaasti alkoholia, mutta joulut oli, ja on ollut aina aikaa, jolloin en ole juonut.
En ole edes selvillä, mistä moinen johtuu/on johtunut, kun en ole edes uskovainen tai mitään.
Ehkä joulussa vaan on jotenkin sellainen pyhän tuntu. - Anonyymi
Yksinäistä erakkoelämää myös jouluna.
Tämä alkoi 2010 toukokuu.(ap).- Anonyymi
Sen näkee sit jouluna juonko alkoholia vai en mut en ala ainakaan erakoksi.
- Anonyymi
Tarkoittaa kahta asiaa, raitista ja kiireetöntä aikaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233690
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521491- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621221Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184