Apua tartteen apua jouluajan keksimiseen vanhemmille oon vasta 13 mutta haluun silti antaa lahjan ja en keksi oikein mitää ku ne ei haluaisi että tuhlaisin rahaa ainakaan paljoa niitten lahjaan, kun muutenkin käytän liikaa rahaa lahjoihin aina. Ne toivois jotain itse tehtyä mutta haluaisin antaa jotain muutakin kuin kortin tai sitten haluaisin tehdä jotain erityistä en tylsää hyvää joulua korttia.
Apua mitä antaisin vanhemmilleni joululahjaksi
Anonyymi
1
164
Vastaukset
- Anonyymi
hankit kaupasta edullisen tiskiharjan. Kiinnität rusetilla harjan varteen itse tekemäsi pahvikortin. Korttiin kirjoitat: " lupaan kerran viikossa koko vuoden ajan tiskata astiat omalla tiskivuorollani". Harjan ja kortin käärit lahjapakettiin. Tuollainen antamasi lupaus ja lahja kasvattaa itsetuntoasi ja kykyä ottaa vastuuta yhteisistä asioista. Sinusta tulee parempi versio. Voi olla että antamasi kestolahja poikii vuoden mittaan hyvät taskurahatkin. Itse asiassa se antaa tien menestykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947593- 374027
- 473576
- 2422983
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452542
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212474- 1322471
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292409Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252215