Elämä ei tunnu enää miltään

Anonyymi

Käy töissä, tuu kotia. Tuotahan se mun elämä on. Ja aikamonen muun suomalaisen myös toki.

Kun olisi edes kavereita.. Mistä sellaisia saa, yli 30v mies? Elämä tuntuu aika-ajoihin aika turhanpäiväiselle. Miksi edes olen elossa enää.

Työpaikan pippaloihinkaan ei edes kutsuta. Sitä tuntee itsenä täysin turhaksi ihmiseksi, ihmisroskaksi.

Ja vielä haaveet kumppanin löytymisestä mielessä. Omia lapsiakin olisi jo mukava saada.

Synkkinä hetkinä miettinyt, että näinköhän sitä tulee oman käden kautta täältä lähdettyä. Toivottavasti ei kuitenkaan.

6

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asutko missä päin Suomea? Kyselee yksinäinen nainen.

• Anonyymi

Yksinäinen nainen ja aloittaja, vaihtakaa meiliosoitteita!

• Anonyymi

Sinkut pitää potkukelkoista ja saleista ja moni niistä juo välillä.

• Anonyymi

Ulkoa löytyy kavereita. Vastaantulija jutteli turvavälin takaa. Toivottavasti tulee vastaan muinakin iltoina. Ei ollut pelästyttävä ihminen. Tärkeää on että on selkeää että ei tunkeudu seuraan vaan lukee tilannetta herkällä silmällä. Toisinaan muutama kiva sana riittää yksinäiselle ahdistuksen lievittämiseen. Siitä saa rohkeutta hakeutua ihmisten seuraan ehkäpä enemmänkin.

• Anonyymi

Harrastuksista, työpaikoilta, sosiaalisesta mediasta(twitter, instagram, tumblr, mitä näitä nyt on..) voi löytää viihdykettä sekä samanhenkistä porukka, sit on kaikki nettideitit(tinderit yms) mistä voi löytää naisseuraa muun somen lisäksi

• Anonyymi

Ketipinor vie hyvät ja huonot fiilikset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2804
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2077
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1882
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1521
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1234
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe