Googlen karttanäkymä on kuin levitetty kartta..
Ainakin ennen oli mahdollisuus valita näkymä maapallon muotoiseksi.
Enää en löydä, mistä tuon näkymän saisi muutettua?
( Joo tiedän, että on Earth. )
Google Maps
7
79
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeassa alakulmassa pitäisi olla pallo-ikoni maapallolle.
- Anonyymi
Mikähän lie Firefoxissa muuttunut, kun tuota pallo-ikonia ei enää näy.
Kokeilin Chromea, siinä näytti toimivan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilin Chromea, siinä näytti toimivan.Siellä se on Firefoxissakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilin Chromea, siinä näytti toimivan.Firefoxissa ei näy sitä karttanäkymässä. Kun klikkaat vasemmalta satelliittinäkymän, niin sitten ilmestyy myös maapalloikoni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Firefoxissa ei näy sitä karttanäkymässä. Kun klikkaat vasemmalta satelliittinäkymän, niin sitten ilmestyy myös maapalloikoni.
Ei tarvitse klikkailla mitään. Näkyy heti oikealla alhaalla olevan nappularivistön päällimmäisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse klikkailla mitään. Näkyy heti oikealla alhaalla olevan nappularivistön päällimmäisenä.
Mulla on ollut noin kuten sanoin niin kauan kuin muistan. Ei näy automaattisesti, vaan vasta kun klikkaan satelliittinäkymän. https://ibb.co/5575hZb
- Anonyymi
Tuon pallo-ikonin näkyminen riippuu näköjään Firefoxin asetuksesta, onko Suorituskyky (laitteistokiihdytys) valittuna vai ei.
(Näin siis mun koneessa.)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492669
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1401656Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501391- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2921205The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156986
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24940Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899