Onks meitsin kultsi jo duunista

Anonyymi

päässy himaan?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu.

      Kiitos ;)

      • Anonyymi

        Monelt sää pääsit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monelt sää pääsit?

        2100


    • Anonyymi

      Ei tai on, mut tää kundi meikkaa.

    • Anonyymi

      Joo, olin kymmenen jälkeen kotona.

      Oli kyllä aikamoinen herätys vapaapäivään, kun sain nettipostiin kirjeen lääkäristä.

      Mulla on löydetty sellasta DNA:ta joka kertoo että mulla on vahva riski sairastua syöpään.
      Mua kontrolloidaan jatkossa tiheämmin.

      Osasin epäilläkin et kun suvussa niin paljon syöpää että saatan olla se onnekas joka sen geenin perinyt

      Säikähdin oikein ja piti alkaa googlaan jotta saa kirjeen sanat tulkittua

      • Anonyymi

        No mut sää oot saanu vasta tuloksen et sul on korkee riski sairastua syöpää. Sul ei oo syöpää viel, mut se huomataan ny varhain jos ois ku sua tutkitaan useemmin riskis takii. Se on hyvä juttu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mut sää oot saanu vasta tuloksen et sul on korkee riski sairastua syöpää. Sul ei oo syöpää viel, mut se huomataan ny varhain jos ois ku sua tutkitaan useemmin riskis takii. Se on hyvä juttu!

        Kontrollit nyt on vissiin vuoden välein ja ne tarkkailee solumuutoksia.

        Rankkaa! Myös STM tiedotti just tekstarilla että koronavirus tilanne on pahentunu.

        Harvoin sitä saa noin arvovaltaiselta taholta henk.koht tekstaria kuin sosiaali ja terveysministeriöltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kontrollit nyt on vissiin vuoden välein ja ne tarkkailee solumuutoksia.

        Rankkaa! Myös STM tiedotti just tekstarilla että koronavirus tilanne on pahentunu.

        Harvoin sitä saa noin arvovaltaiselta taholta henk.koht tekstaria kuin sosiaali ja terveysministeriöltä

        En mä tota tekstiä kunnolla tajua kun lääkärikieltä mutta käsitin et mun näytteestä on löydetty sellaisia löydöksiä joita on kaikilla syöpään sairastuneillakin eli käsitin että mulla on korkea riski olemassa syövälle. Jotain sellasta soluissa tms joka yhteneväistä syöpiin sairastuvilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä tota tekstiä kunnolla tajua kun lääkärikieltä mutta käsitin et mun näytteestä on löydetty sellaisia löydöksiä joita on kaikilla syöpään sairastuneillakin eli käsitin että mulla on korkea riski olemassa syövälle. Jotain sellasta soluissa tms joka yhteneväistä syöpiin sairastuvilla

        Mää en usko et sun tarvii huolissaan olla!
        Se on vasta riski, ei viel syöpä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää en usko et sun tarvii huolissaan olla!
        Se on vasta riski, ei viel syöpä

        ” Luurangot viikattuna kaapissa,
        ja kasa kummallisia taipumuksia
        Kiipeilen katoilla neljältä aamulla humalassa,
        vaan koska tiiän et voin pudota
        En mä tarkota leikkii coolia,
        tyhmänrohkeudellani kehuskella
        Jos kävelen päin punasia,
        se johtuu siitä että oon värisokea

        Jos sä pyörit mun kaa,
        haluun sulle tän varotuskolmion omistaa
        Jos sä pyörit mun kaa, samaan suuntaan,
        täytyy sullakin päässä viiraa
        Ystävystyn outojen ihmisten kanssa,
        hiukset sekasin, käsi kädessä kulunutta mustetta
        Välil kovisroolis loukussa,
        mut saatan itkeä salaa Hachiko-leffan lopussa
        Jos sä pyörit mun kaa (mun kaa, mun kaa)
        Jos sä pyörit mun kaa (mun kaa, mun kaa)

        Voit koittaa mut korjata,
        mut varaosat loppuu Biltemasta aina talvella”

        mun kaa-Sini Yasemin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Luurangot viikattuna kaapissa,
        ja kasa kummallisia taipumuksia
        Kiipeilen katoilla neljältä aamulla humalassa,
        vaan koska tiiän et voin pudota
        En mä tarkota leikkii coolia,
        tyhmänrohkeudellani kehuskella
        Jos kävelen päin punasia,
        se johtuu siitä että oon värisokea

        Jos sä pyörit mun kaa,
        haluun sulle tän varotuskolmion omistaa
        Jos sä pyörit mun kaa, samaan suuntaan,
        täytyy sullakin päässä viiraa
        Ystävystyn outojen ihmisten kanssa,
        hiukset sekasin, käsi kädessä kulunutta mustetta
        Välil kovisroolis loukussa,
        mut saatan itkeä salaa Hachiko-leffan lopussa
        Jos sä pyörit mun kaa (mun kaa, mun kaa)
        Jos sä pyörit mun kaa (mun kaa, mun kaa)

        Voit koittaa mut korjata,
        mut varaosat loppuu Biltemasta aina talvella”

        mun kaa-Sini Yasemin

        Sää oot saanu sulatella tota uutista nyt tän päivän, vissiin otat sen lunkisti? Vai nääks yöllä painajaisii siit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää oot saanu sulatella tota uutista nyt tän päivän, vissiin otat sen lunkisti? Vai nääks yöllä painajaisii siit?

        Olihan se hiukan säikähdys unisena, vielä silmiä heikosti availevana yrittää tulkita kirjettä jossa seisoo että mulla on löydetty korkea riski sairastua pahanlaatuisiin syöpiin.

        Kyllä mulla siinä koko päivä meni tietoa asiasta ja solumuutoksista lukiessa. Oon vain noin 7 -8 vuoden päässä iästä kun omalla äidilläni todettiin syöpä...Kyllähän se paljon ajatuksia herättää.

        Siinä missä äitini poltti tupakkaa ja ei harrastanu liikuntaa niin oon erilainen joten ei se välttämättä tarkoita että mä kun saavutan 40 v iän niin myös mä sairastun syöpään äitini tavoin.

        Kyllä se mielessä välillä käväsee hiukan painostavana ajatuksena mut ei sellasena et hajoaisin siihen. Se nyt on vaan fakta jota aavistelin jo äitini kuollessa jonka takia hakeuduinkin tutkittavaksi.

        Onni mun että olen harkitseva ja ennakoiva. Laskelmoin hiukan elämääni. Otin naisten syöpävakuutuksen joka kattaa jotain mahdollisia kuluja joita tulisi jos syöpään sairastuisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan se hiukan säikähdys unisena, vielä silmiä heikosti availevana yrittää tulkita kirjettä jossa seisoo että mulla on löydetty korkea riski sairastua pahanlaatuisiin syöpiin.

        Kyllä mulla siinä koko päivä meni tietoa asiasta ja solumuutoksista lukiessa. Oon vain noin 7 -8 vuoden päässä iästä kun omalla äidilläni todettiin syöpä...Kyllähän se paljon ajatuksia herättää.

        Siinä missä äitini poltti tupakkaa ja ei harrastanu liikuntaa niin oon erilainen joten ei se välttämättä tarkoita että mä kun saavutan 40 v iän niin myös mä sairastun syöpään äitini tavoin.

        Kyllä se mielessä välillä käväsee hiukan painostavana ajatuksena mut ei sellasena et hajoaisin siihen. Se nyt on vaan fakta jota aavistelin jo äitini kuollessa jonka takia hakeuduinkin tutkittavaksi.

        Onni mun että olen harkitseva ja ennakoiva. Laskelmoin hiukan elämääni. Otin naisten syöpävakuutuksen joka kattaa jotain mahdollisia kuluja joita tulisi jos syöpään sairastuisin.

        Mää sanon vaan et se on vasta löydös riskistä, ei viäl syöpä. Vai lukiks siin et ois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää sanon vaan et se on vasta löydös riskistä, ei viäl syöpä. Vai lukiks siin et ois?

        Ei. Korkee riski vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Korkee riski vain

        Ei siis hätää. Sää oot vaan periny samoja solutyyppejä ku mutsillas. Emmää ihmettele, ku ootha sää puoliks mutsis perimäl muutenki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siis hätää. Sää oot vaan periny samoja solutyyppejä ku mutsillas. Emmää ihmettele, ku ootha sää puoliks mutsis perimäl muutenki

        ” Sen sijaan geenitesteillä syöpä ei löydy, mutta geenitutkimuksen avulla voidaan tunnistaa osa syövälle altistavista, perinnöllisistä geenivirheistä.

        Perinnöllisiä syöpiä voivat olla rinta-, munasarja- ja suolistosyöpä. Hervosen mukaan geenitestejä isommassa roolissa on sukupuu.

        – Jos esimerkiksi ensimmäisen asteen sukulainen eli äiti tai sisar on sairastunut alle 50-vuotiaana rinta- tai munasarjasyöpään, saattaa olla järkevää kartoittaa perhettä tai sukua tarkemmin. Kyse voi olla suvuittain esiintyvästä geenivirheestä.

        Kaikki virheellisen geenin saaneet eivät sairastu, mutta se voi kasvattaa syöpäriskiä huomattavasti.”


        https://www.mantsalanuutiset.fi/paikalliset/1487133


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Sen sijaan geenitesteillä syöpä ei löydy, mutta geenitutkimuksen avulla voidaan tunnistaa osa syövälle altistavista, perinnöllisistä geenivirheistä.

        Perinnöllisiä syöpiä voivat olla rinta-, munasarja- ja suolistosyöpä. Hervosen mukaan geenitestejä isommassa roolissa on sukupuu.

        – Jos esimerkiksi ensimmäisen asteen sukulainen eli äiti tai sisar on sairastunut alle 50-vuotiaana rinta- tai munasarjasyöpään, saattaa olla järkevää kartoittaa perhettä tai sukua tarkemmin. Kyse voi olla suvuittain esiintyvästä geenivirheestä.

        Kaikki virheellisen geenin saaneet eivät sairastu, mutta se voi kasvattaa syöpäriskiä huomattavasti.”


        https://www.mantsalanuutiset.fi/paikalliset/1487133

        Älä mieti liikaa, vaa paas silmät kii ja nuku hyvin. Huomenna sää näät asian jo valosammi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä mieti liikaa, vaa paas silmät kii ja nuku hyvin. Huomenna sää näät asian jo valosammi

        Kyllä tuo hiukan uniin tuli, tosin aivoni käänsi yöllä asiaa positiivisempaan suuntaan.
        Näin unta et kirjauduin netissä omiin tietoihini jossa useampi lausunto tullut kirjeeni jälkeen.
        Siellä luki että on tullut virhe, että näytteeni on seonnut toisen henkilön kanssa, eikä mitään riskiä ole.

        Mulla taitaa hetki vielä mennä hyväksyessä ettei tää nyt oo virhe vaan tosi juttu että kovat riskit löytyy syöville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo hiukan uniin tuli, tosin aivoni käänsi yöllä asiaa positiivisempaan suuntaan.
        Näin unta et kirjauduin netissä omiin tietoihini jossa useampi lausunto tullut kirjeeni jälkeen.
        Siellä luki että on tullut virhe, että näytteeni on seonnut toisen henkilön kanssa, eikä mitään riskiä ole.

        Mulla taitaa hetki vielä mennä hyväksyessä ettei tää nyt oo virhe vaan tosi juttu että kovat riskit löytyy syöville.

        Olet mies niin pipi noitten sepostustesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mies niin pipi noitten sepostustesi kanssa.

        Mä oon sun ilkeyden takia ahdistunut täällä monesti. Kuinkahan monta vuotta oot mus Timoksi väittänyt ja kohdistanu muhun jäätävää väkivaltaa.

        Ei voi oikeesti tajuta miten voit olla noin syvällä harhoissas että syyllistyt useita vuosia käyttään vieraisiin ihmisiin niin kovaa väkivaltaa että ne murtuu henkisesti sen alle.

        Onneksi ei_mia tein lopun siitä sillä että ilmoitin sinusta poliisille ja kerroin sinun luulevan Timoksi joka vainoo sua. Tein samalla rikosiömoituksen kunnianloukkauksesta, perättömistä väitteistä ja viha/väkivaltapuheestasi

        Timo voi olla oikea ihminen mut minä se en ole mia ei mia tarja tuulan timo tapion ja JuhaR n jahtaaja

        Koita asia ymmärtää. 50 000 euroa sulta vaadin näistä korvauksia ja lähtö on vuodesta 2014 kun tän alotit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mies niin pipi noitten sepostustesi kanssa.

        ”Timo setä vainoo”
        ”Timo ja T nainen kiusaa”

        No ne kaikki on nyt poliisin tiedossa. Keräsin myös jokaisen nimimerkin nimen talteen jolta oot mua ko. Mieheksi väittänyt julmetun kovaa väkivaltaa muhun samalla kohdistaen

        Henkinen väkivalta on rikos 2014-2020 on pitkä aika luulla yhtä kirjoittajaa Timoksi ja kohdistaa häneen väkivaltaa.

        Siitä tulee aika kovat korvaukset tuomioistuimelta


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe