Vihaan itteeni niin paljon

Anonyymi

Vihaan itteeni koska:

1. Oon idiootti
2. Tuntuu että kukaan ei välitä musta
3. Oon ruma
4. Mulle tulee raudat hampaisiin
5. Mulla on paljon henkilökohtaisia juttuja mistä en haluu puhua
6. Mun kävely näyttää hirveeltä
7. Oon suhteellisen ärsyttävä mielestäni
8. Olen vaan epätäydellisyyden huipentuma










Minun toisessa kädessä on myös viiltojälkiä koska en keksi muutakaan tapaa purkaa pahaa oloani. En halua puhua tästä vanhemmilleni tai terveydenhoitajalle. Esitän aina koulussa ja kotona sitä iloista ja pirteää itseäni. Illalla sängyssä kuitenkin itken itseni uneen. En oikein halua olla kavereiden kanssa koska tuntuu että ne vain korostavat mun vihaa itseäni kohtaan. Olen yrittänyt tukahduttaa kaikki tunteeni mutta se ei onnistu.

Mitä voin tässä tilanteessa tehdä?

T. 11v tyttö

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ah ihana murrosikä! Siis kauhea...tää kuulostaa niin latteudelta mutta kaikki muuttuu vielä paremmaksi. Ala puhumaan itsellesi niin kuin ystävälle puhuisit. Mä en tyhmänä suostunut ottamaan rautoja, kun aattelin että se on noloo. No nyt sit harmittaa kun hampaat on ihan karseet ja purenta päin hittoo...mut oikeest, hyvä kaikesta vielä tulee❤

    • Anonyymi

      1. Koet olevasi idiootti, mutta et ole. Nämä ovat kaksi eri asiaa.
      2. Tuttu tunne, ettei kukaan välitä. Toisinaan mieltä painaa vähän syvempi varjo.
      3. Koet olevasi ruma. Et ole.
      4. Hyvä että saat raudat. Oisinpa itekin saanut aikanaan.
      5. Ei oo pakko puhua, jos ei halua. Puhut joskus sitten kun et enää jaksa kantaa taakkoja.
      6. Millä tavalla hirveeltä? Kaikilla on oma persoonallinen kävelytyyli. En oo vielä nähnyt koskaan hirveetä kävelytyyliä, oisitko tosiaan maailman ensimmäinen hirveä kävelijä❤
      7. Tuttu tunne tämä itsensä ärsyttäväksi kokeminen.
      8. "Olen vaan epätäydellisyyden huipentuma" - sulla on kirjoittaminen ja sanallinen ilmaisu hallussa. Mitä jos kirjoittaisit noista kokemuksista päiväkirjaa?

      Ehkä kuitenkin olisi hyvä puhua jollekin?

    • Anonyymi

      Lasten ja nuorten puhelin: 116 111
      maanantaista perjantaihin kello 14–20
      lauantaisin ja sunnuntaisin kello 17–20.

      Jos ääneen puhuminen tuntuu vaikealta, voi kirjoittaa viestin Lasten ja nuorten nettikirjepalveluun luottamuksellisesti ja nimettömänä.

      Lapset ja nuoret voivat ottaa yhteyttä MLL:n aikuiseen päivystäjään myös chatin kautta.

      maanantaisin klo 17–20
      tiistaisin klo 17–20
      keskiviikkoisin klo 17–20
      sunnuntaisin klo 17–20

      https://www.mll.fi/vanhemmille/toiminta-lapsiperheille/lasten-ja-nuorten-puhelin/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      204
      8284
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4678
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2250
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1835
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1746
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe