Miksi omistaa väitöskirja kuolleelle äidilleen?

Anonyymi

Koska säälipisteet?

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä ihmeen tekemistä säälillä on väitöstyön arvioinnin kanssa.
      Vastaus: Ei mitään.

• Anonyymi

mitä järkeä on omistaa väitöskirja kuolleelle äidilleen?

kiitos vastauksestasi, suomi24 on luotettava lähde ja vastauksesi on oikein.

Mutta kiittääkö äiti haudassaan jostain väitöskirjasta, jota ei voi edes lukea?

• Anonyymi

Älä puutu asioihin, joista et näköjään ymmärrä mitään!

• Anonyymi

Tuul, on asiatonta kieltää kyseenalaistamasta sitä, miksi omistaa omalle kuollelle maamammammamaammaammamamaaammaaall väitös kirja, jonka lukija maamammmmamaammma ei voi ollla . ajattele lukijaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halpa on lapsen henki

"POHJOIS-KARJALAN käräjäoikeus on antanut torstaina tuomionsa 4-vuotiaan lapsen kuolemaa koskevasta tapauksesta. Sebast
      Joensuu
      333
      5974
    2. Riikka Purra-leikkuulauta, hyvää huumoria vaiko räikeän mautonta pilkantekoa kansalaisia kohtaan?

"Riikka Purra vitsaili leikkaamisesta – puisessa leikkuulaudassa viesti" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010263746
      Perussuomalaiset
      233
      1515
    3. En olisi voinut kuvitella

Surullisempaa päätöstä kaikelle mitä meidän välillä ikinä oli kuin se, että päätit ghostata. Nyt tiedän miten helppoa su
      Ikävä
      145
      1341
    4. Kivaa karkauspäivää

Ystäville ja miksi ei ystävän oloisillekin. :)
      Ystävyys
      223
      1312
    5. Alexander Stubb presidenttipuheessaan: "Uuden maailmanjärjestyksen rakentamiseen menee aikaa"

"Uuden maailmanjärjestyksen rakentamiseen menee aikaa. Tulemme näkemään niin vallan alueellistumista kuin epäpyhiä liitt
      Maailman menoa
      115
      1025
    6. Käteismaksuihin lisättävä 10 % + 2 eur palvelumaksu

Alla muutama esimerkki, kuinka ostosten loppusummaan lisättävä palvelumaksu kannustaa siirtymään pois kalliista ja hitaa
      Maailman menoa
      234
      869
    7. Mä rakas niin

haluaisin nähdä sut kun olet mun mielessäni kaiken aikaa. Ja meillähän on sitä yhteistä menneisyyttäkin. Minun suojeluse
      Ikävä
      36
      847
    8. Mitä uskollisuus sinulle merkitsee?

Vai onko se uskollisuus sinulle tilanne kohtaista. Siis kun toinen pettää niin anteeksi antamatonta mutta kun itse petät
      Ikävä
      100
      816
    9. Elämässä harmittaa jos

Asioita jää sanomatta tai välit jäävät huonoiksi.
      Ikävä
      50
      796
    10. Olen päättänyt luovuttaa meidän suhteen

Aika on osoittanut, että et ole lähtenyt selvittämään asioita vaikka tarjosin siihen kuin tarjottimella mahdollisuuden.
      Ikävä
      23
      728
    Aihe