Oon menossa esteleirille kuusikorpeen niin millainen paikka onko maneesia jne. Opetuksen taso? Kuinka korkeeta pääsee hyppään esteleirillä? Onko osaavat ja kiltit hepat?
Kuusikorven hevostila
2
386
Vastaukset
- Anonyymi
Mille leirille oot menossa? Mutta siis, maneesia ei oo, mutta näin kesäsin ei sitä kauheen usein tarvii. :) Opetus on tosi hyvää, ja oma ratsastus parani tosi paljon kun siellä kävin. Esteleireillä mennään niin korkeeta kun ratsastajat pystyy, mutta yleensä 30-90cm. Hevoset on todella kilttejä ja osaavia, tietty on siellä yks heppa (Humian) joka saattaa hoitaessa vähän äksyillä, mutta kaikki muut on tosi hyväkäytöksisiä!
- Anonyymi
Oon menossa ehkä ens kesänä 2026 sinne leirille. Haluaisin tietää et millanen opetus ja minkä korkusia heppoja. Ja onko poneja ku oon enemmän poniratsastaja. Millasta ruokaa on tuolla tallilla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot903724Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe403065- 792937
- 192695
- 282694
- 522382
- 192127
- 592014
- 581846
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121778