Viestittely seuraa miehestä.

Anonyymi

Löytyiskö mieluiten varattu kiva seksuaalisesti aktiivinen mies jonka kans aluksi voisin anonyymisti viestitellä, samalla pitäisin oma kivaa😋 Molemmilla synkäis yhteen, valmis tapaa myös livenä kun molemmille sopii..olen täältä löytänyt aiemmin ihanan vanhemman herras miehen😗

184

2526

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkoititko täällä vistittelyä😎

      • Anonyymi

        Tarkoitin kyllä en vastaa posteihin..jos viestein nautimme voidaan myös tavata myöhemmin😗


    • Anonyymi

      Missäs päin Suomea vaikutat? Ikä? Terkuin Silverfox

    • Anonyymi

      mikä on sinun posti osoite lähetän kirjeen terv. rane 47

    • Anonyymi

      Sory kun kysyn🤔 Olitko joku aika sitten Tampereella pantavana.

      • Anonyymi

        Tapasin ihanan herran jonka kans aluksi viestitteelin..kyllä olin pantavana kun kysyit suoraan😗 etsin nyt uutta tuttavuutta sekä kokemusta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapasin ihanan herran jonka kans aluksi viestitteelin..kyllä olin pantavana kun kysyit suoraan😗 etsin nyt uutta tuttavuutta sekä kokemusta..

        Haluan myös tulla kanssasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapasin ihanan herran jonka kans aluksi viestitteelin..kyllä olin pantavana kun kysyit suoraan😗 etsin nyt uutta tuttavuutta sekä kokemusta..

        Tuleppa espooseen pantavaks saaks sua myös fistaa😘


      • Anonyymi

        Ei kun hyppäsin Tammerkoskeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapasin ihanan herran jonka kans aluksi viestitteelin..kyllä olin pantavana kun kysyit suoraan😗 etsin nyt uutta tuttavuutta sekä kokemusta..

        Täällä olis kokemusta jos haluat voidaan viestitellä täällä aluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleppa espooseen pantavaks saaks sua myös fistaa😘

        Oletko minkä ikäinen mies..kyllä saa fistaa jos mies osaa tehdä sen oikein..koko käsi tuntuu taivaallisen hyvältä, orgasmi myös vie tajunnan😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko minkä ikäinen mies..kyllä saa fistaa jos mies osaa tehdä sen oikein..koko käsi tuntuu taivaallisen hyvältä, orgasmi myös vie tajunnan😗😗

        Moi. Viekö tosiaan tajunnan. Minulla on kanssa kokemusta kun kun olen kumppania pannut, niin menee hetkeksi taju. Se on mielettömän kiihottavia ja jotenkin aika rajua. Siinä paniessa miettii. Että pitäiskö hetkeksi hidastaa🤭. Fistaus olisi kiva kokemus, mutta mulla on aika iso käsi. Haittaaks se😉
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Viekö tosiaan tajunnan. Minulla on kanssa kokemusta kun kun olen kumppania pannut, niin menee hetkeksi taju. Se on mielettömän kiihottavia ja jotenkin aika rajua. Siinä paniessa miettii. Että pitäiskö hetkeksi hidastaa🤭. Fistaus olisi kiva kokemus, mutta mulla on aika iso käsi. Haittaaks se😉
        T:Jaakko

        Aluksi nuorempana pelästyin eka kerran ollessani vanhemman ja kokeneeman miehen kaa leirintä alueella miehen asunto vaunussa, tanssi illan päätteeksi loppu yö hyvää seksiä😗 Mies meni paniikkiin olin retkahtanut aivan rennoksi orgasmin voimasta jolloin mies oli loprettanut yhdynnän kun tulin takaisin jatkoi ihanan kovaa panoa..kävin lääkärillä kyselemässä miksi näin sain vastauksen orgasmini niin täydellinen saan hetkeksi pienen kuoleman😗.. siinä tilassa kyllä nautin vaikkakaan en normisti mukana kunhan mies pitää otteessaan voi rauhassa ottaa rajustikkin, osa tapaamista miehistä yleensä laukeaa sisääni yhtä aikaa pinen kuoleman aikana..🤗.. isokin käsi mahtuu kun ottaa aikaa venyttelyyn/ esileikkiin..😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aluksi nuorempana pelästyin eka kerran ollessani vanhemman ja kokeneeman miehen kaa leirintä alueella miehen asunto vaunussa, tanssi illan päätteeksi loppu yö hyvää seksiä😗 Mies meni paniikkiin olin retkahtanut aivan rennoksi orgasmin voimasta jolloin mies oli loprettanut yhdynnän kun tulin takaisin jatkoi ihanan kovaa panoa..kävin lääkärillä kyselemässä miksi näin sain vastauksen orgasmini niin täydellinen saan hetkeksi pienen kuoleman😗.. siinä tilassa kyllä nautin vaikkakaan en normisti mukana kunhan mies pitää otteessaan voi rauhassa ottaa rajustikkin, osa tapaamista miehistä yleensä laukeaa sisääni yhtä aikaa pinen kuoleman aikana..🤗.. isokin käsi mahtuu kun ottaa aikaa venyttelyyn/ esileikkiin..😗

        Oli se myös mulle eka kerta aika kokemus. Nyt se lähinnä naurattaa, kun tietää että kumppani on saanut aika syvällisen.😁. Nähtäskö joskus vaikka Keimolan Nesteellä ja katsottas miten jatketaan? Sinne on kyllä tulossa jonossa monta muutakin Jaakkoa. Onko se filmi muuten jo valmis😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli se myös mulle eka kerta aika kokemus. Nyt se lähinnä naurattaa, kun tietää että kumppani on saanut aika syvällisen.😁. Nähtäskö joskus vaikka Keimolan Nesteellä ja katsottas miten jatketaan? Sinne on kyllä tulossa jonossa monta muutakin Jaakkoa. Onko se filmi muuten jo valmis😍

        Olet mielen kiintoinen mies kun lukenut sun viestejä..kävin tapaamassa Tampereella vanhempaa herraa uudelleen samalla huollatin autoni..voitais nähdäkkin kun sopiva päivä löytyy..jos jotakin kiinnostaa nähdä suotakoon se hänelle..filmi pojilla mmuisti tikulla, kuulema muutamalle kaverille antaneet..pari ukko miestä käy kuumana haluisivat päästä sänkyyn kanssani..luotan kun poikien kavereita pysyy filmi oikeilla henkilöillä😗😗..tosi kiihottavaa kylläkin kun vieraat miehet katsovat..sain molempien puh. numerot voin itse ottaa yhteyttä kun valmis seksiin..kiihottavaa kun tavatessa ei estoja ovat nähneet kaiken musta myös itselle kun siinä tilassa olen jolloin mikään ei riitä..😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mielen kiintoinen mies kun lukenut sun viestejä..kävin tapaamassa Tampereella vanhempaa herraa uudelleen samalla huollatin autoni..voitais nähdäkkin kun sopiva päivä löytyy..jos jotakin kiinnostaa nähdä suotakoon se hänelle..filmi pojilla mmuisti tikulla, kuulema muutamalle kaverille antaneet..pari ukko miestä käy kuumana haluisivat päästä sänkyyn kanssani..luotan kun poikien kavereita pysyy filmi oikeilla henkilöillä😗😗..tosi kiihottavaa kylläkin kun vieraat miehet katsovat..sain molempien puh. numerot voin itse ottaa yhteyttä kun valmis seksiin..kiihottavaa kun tavatessa ei estoja ovat nähneet kaiken musta myös itselle kun siinä tilassa olen jolloin mikään ei riitä..😗😗

        Uuhh, oot ihanan kinky nainen...jos matkasi joskus jkl:ään sut tuo, olisi täällä kokenut fistaajamies halukkaana tutustumaan kiimaiseen posliiniisi 😉👅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mielen kiintoinen mies kun lukenut sun viestejä..kävin tapaamassa Tampereella vanhempaa herraa uudelleen samalla huollatin autoni..voitais nähdäkkin kun sopiva päivä löytyy..jos jotakin kiinnostaa nähdä suotakoon se hänelle..filmi pojilla mmuisti tikulla, kuulema muutamalle kaverille antaneet..pari ukko miestä käy kuumana haluisivat päästä sänkyyn kanssani..luotan kun poikien kavereita pysyy filmi oikeilla henkilöillä😗😗..tosi kiihottavaa kylläkin kun vieraat miehet katsovat..sain molempien puh. numerot voin itse ottaa yhteyttä kun valmis seksiin..kiihottavaa kun tavatessa ei estoja ovat nähneet kaiken musta myös itselle kun siinä tilassa olen jolloin mikään ei riitä..😗😗

        Joo sä oot ihan kans huippu. Onko sulla joku mun tieto jolla voisit laittaa mulle viestiä. Aina välillä oon laittanut sähköpostiosoitteen, mutta aina ne häviää. Yritän kysyä sitä tikkua siltä Herralta.
        Toivottavasti saadaan tällit sovittua. Jotenkin tuntuu, että tunnettaisiin jo, kun ollaan muutaman kerran viestitelty.
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aluksi nuorempana pelästyin eka kerran ollessani vanhemman ja kokeneeman miehen kaa leirintä alueella miehen asunto vaunussa, tanssi illan päätteeksi loppu yö hyvää seksiä😗 Mies meni paniikkiin olin retkahtanut aivan rennoksi orgasmin voimasta jolloin mies oli loprettanut yhdynnän kun tulin takaisin jatkoi ihanan kovaa panoa..kävin lääkärillä kyselemässä miksi näin sain vastauksen orgasmini niin täydellinen saan hetkeksi pienen kuoleman😗.. siinä tilassa kyllä nautin vaikkakaan en normisti mukana kunhan mies pitää otteessaan voi rauhassa ottaa rajustikkin, osa tapaamista miehistä yleensä laukeaa sisääni yhtä aikaa pinen kuoleman aikana..🤗.. isokin käsi mahtuu kun ottaa aikaa venyttelyyn/ esileikkiin..😗

        "kävin lääkärillä kyselemässä miksi näin sain vastauksen orgasmini niin täydellinen saan hetkeksi pienen kuoleman😗.. "

        Nää sun jutut on omasta pikku mielikuvitusmaailmastasi peräisin. Taidat olla jonkin asteinen maanikko, jolla on hyperseksuaalisia oireiluja. Kaipaat ja janoat huomiota niin paljon, ettet huomaakaan, kun taas korostat juttujasi niin, ettei ne taida olla ihan tottakaan. Lopputulos on kuitenkin kannaltasi toivottu; vaikkei kovinkaan hallittu - Saat huomiota, jota haetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mielen kiintoinen mies kun lukenut sun viestejä..kävin tapaamassa Tampereella vanhempaa herraa uudelleen samalla huollatin autoni..voitais nähdäkkin kun sopiva päivä löytyy..jos jotakin kiinnostaa nähdä suotakoon se hänelle..filmi pojilla mmuisti tikulla, kuulema muutamalle kaverille antaneet..pari ukko miestä käy kuumana haluisivat päästä sänkyyn kanssani..luotan kun poikien kavereita pysyy filmi oikeilla henkilöillä😗😗..tosi kiihottavaa kylläkin kun vieraat miehet katsovat..sain molempien puh. numerot voin itse ottaa yhteyttä kun valmis seksiin..kiihottavaa kun tavatessa ei estoja ovat nähneet kaiken musta myös itselle kun siinä tilassa olen jolloin mikään ei riitä..😗😗

        Oliko huoltoliikkeessä se sama kaveri?
        Miten olit pukeutunut?
        TJaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko huoltoliikkeessä se sama kaveri?
        Miten olit pukeutunut?
        TJaakko

        Kävin huollattaa merkki liikkeessä, miehiä useampikin tiskin takana. Sua kiinnostaa pukeutumiseni..musta lyhyt mokka hame, valkoinen toppi ja saappaat sekä vaalean ruskea pitkä takki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin huollattaa merkki liikkeessä, miehiä useampikin tiskin takana. Sua kiinnostaa pukeutumiseni..musta lyhyt mokka hame, valkoinen toppi ja saappaat sekä vaalean ruskea pitkä takki.

        Ja saitko huomiota ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin huollattaa merkki liikkeessä, miehiä useampikin tiskin takana. Sua kiinnostaa pukeutumiseni..musta lyhyt mokka hame, valkoinen toppi ja saappaat sekä vaalean ruskea pitkä takki.

        Moi, se käy jotenkin niin helposti naisilta toi miesten kiusaaminen. Tolla tyylillä varmaan huoltoporakalla meni muutama mutteri väärälle jengalle, kun ei pysty keskittyy töihin🤭 Kuinka paljon sulle tulee noissa palvelutilanteissa semmoinen fiilis, että asiakaspalvelijasi keskittyy vain rintavakoosi?
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, se käy jotenkin niin helposti naisilta toi miesten kiusaaminen. Tolla tyylillä varmaan huoltoporakalla meni muutama mutteri väärälle jengalle, kun ei pysty keskittyy töihin🤭 Kuinka paljon sulle tulee noissa palvelutilanteissa semmoinen fiilis, että asiakaspalvelijasi keskittyy vain rintavakoosi?
        T:Jaakko

        Tunne uskoisin molemmin puolin eroottinen, nautin siitä kun mies tiskin takana syö katseellaan rintojani🤗 tää nuori mies tarjoili pöytään kahvin, avasin takkini kun istuin pöytään miehen silmät kertoi kaiken kun katse siirtyi alemmas hänen nähtyään lyhyen hameeni myös tunsin kiihootusta itsekkin🤗 Ehkä näin kaamos aikana pukeutumiseni herättää miehissä enemmän fantasioita miltä tuntuis yhtyä kanssani..uskoisin naisena näin😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunne uskoisin molemmin puolin eroottinen, nautin siitä kun mies tiskin takana syö katseellaan rintojani🤗 tää nuori mies tarjoili pöytään kahvin, avasin takkini kun istuin pöytään miehen silmät kertoi kaiken kun katse siirtyi alemmas hänen nähtyään lyhyen hameeni myös tunsin kiihootusta itsekkin🤗 Ehkä näin kaamos aikana pukeutumiseni herättää miehissä enemmän fantasioita miltä tuntuis yhtyä kanssani..uskoisin naisena näin😗

        Moi ajatuksena jännä, jos mä oisin tuo asiakaspalvelija. Olisin sinulle yli kohtelias mutta mielessä on, että haluisin viedä ton daamin tohon yleisövessaan nostaa hameen ja tulla takaapäin suhun härskisti ja nopeasti. Lasti sisään ja tyylikkäänä takaisin tiskille.
        Tervetuloa uudestaan 🤭
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi ajatuksena jännä, jos mä oisin tuo asiakaspalvelija. Olisin sinulle yli kohtelias mutta mielessä on, että haluisin viedä ton daamin tohon yleisövessaan nostaa hameen ja tulla takaapäin suhun härskisti ja nopeasti. Lasti sisään ja tyylikkäänä takaisin tiskille.
        Tervetuloa uudestaan 🤭
        T:Jaakko

        Juuh.. Se olisi tosi ihanaa.. Uppoaisit sisääni ja pitäisit lanteistani kiinni.. Voikisin allasi. Ottaisin kyrpääsi sisälleni innolla. Lopuksi pyytäisin sua kääntymään ;) Nostaisin lyhyen hameeni aivan ylös, istuisin päällesi ja tuntisit kuinka vanhan savottamiehen pallini täyttää suusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi ajatuksena jännä, jos mä oisin tuo asiakaspalvelija. Olisin sinulle yli kohtelias mutta mielessä on, että haluisin viedä ton daamin tohon yleisövessaan nostaa hameen ja tulla takaapäin suhun härskisti ja nopeasti. Lasti sisään ja tyylikkäänä takaisin tiskille.
        Tervetuloa uudestaan 🤭
        T:Jaakko

        Miksi ihmeessä Jaakosta on sellainen kuva, ettei nainen ehdi laueta kun äijä on räkäissyt lastit sisään ja kellahtamaan kumoon hihittämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä Jaakosta on sellainen kuva, ettei nainen ehdi laueta kun äijä on räkäissyt lastit sisään ja kellahtamaan kumoon hihittämään?

        No, mutta tuota en ota edes moitteena, kun joskus tulee tilanteita, että pitää saada pikapano. Muutaman kerran ravintolan wc- tiloissa ja esimerkiksi tuossa yllä kuvatussa. Tärkeitä on kuitenkin miten myös nainen saadaan tyydytettyä. Siihen kyllä kokemus tuo varmuutta. Taidat olla mun fani😉.
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, mutta tuota en ota edes moitteena, kun joskus tulee tilanteita, että pitää saada pikapano. Muutaman kerran ravintolan wc- tiloissa ja esimerkiksi tuossa yllä kuvatussa. Tärkeitä on kuitenkin miten myös nainen saadaan tyydytettyä. Siihen kyllä kokemus tuo varmuutta. Taidat olla mun fani😉.
        T:Jaakko

        Huomenta Jaakko😗 aivan ihana olet..kiihotuin juuuri lukiessa työ pöydän ääressä. Olisin varmaan ollut valmis lähtee vessaan jos mies rohkeasti olisi vihjaissut 😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta Jaakko😗 aivan ihana olet..kiihotuin juuuri lukiessa työ pöydän ääressä. Olisin varmaan ollut valmis lähtee vessaan jos mies rohkeasti olisi vihjaissut 😗😗

        Upeeta kun sinunlaisia yli kiimasia naisia liikuskelee yksin esim. auton hullossa , piristää työ päivää kummasti😜 T. Auto asentaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upeeta kun sinunlaisia yli kiimasia naisia liikuskelee yksin esim. auton hullossa , piristää työ päivää kummasti😜 T. Auto asentaja

        Kiitti kommentista sinulle😗 Monasti miettinyt miesten kommentteja täällä jos naisena avoimesti keskustelen seksi fantasioista niin leimataan huoraksi, vaikkakin iät ajat miesten välisissä jutuissa sanonta tarkoittaa upean seksikäs nainen halun ton😗 Ravintolassa mies porukka keskenään juttelee juuri usein noin kun iskevät silmänsä johonkin naiseen. Tosiasiassa me naiset katselemme miehiä aivan samaan tapaan joka päivä myös fantasioimme miltä tuntuisi saada tota miestä myös minkä näköinen herkku pala housuissa on😗😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, mutta tuota en ota edes moitteena, kun joskus tulee tilanteita, että pitää saada pikapano. Muutaman kerran ravintolan wc- tiloissa ja esimerkiksi tuossa yllä kuvatussa. Tärkeitä on kuitenkin miten myös nainen saadaan tyydytettyä. Siihen kyllä kokemus tuo varmuutta. Taidat olla mun fani😉.
        T:Jaakko

        Pikemminkin fanin vastakohta ;)


      • Anonyymi

        Käytät törkeää kieltä vanhemmista miehistä jotka elämää nähneinä osaavat myös tyydyttää Miran kunnolla😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytät törkeää kieltä vanhemmista miehistä jotka elämää nähneinä osaavat myös tyydyttää Miran kunnolla😎

        Moi

        Mun on pitänyt kysellä sulta sellaista tikkua lainaan. Onnistuisko? Liikun pks seudulla.
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta Jaakko😗 aivan ihana olet..kiihotuin juuuri lukiessa työ pöydän ääressä. Olisin varmaan ollut valmis lähtee vessaan jos mies rohkeasti olisi vihjaissut 😗😗

        Moi. Mutta ajattele kuinka pienestä tää asia on kiinni. Sä olisit tarttunut ehdotukseeni kiinni. Mutta mieti, jos nainen olisi ollut että mitä ihmettä. Kerron sun esimiehelle ja sitten vaan kassan kautta kotiin. Meetoo aikana pitää olla kyllä tosi tarkka ja pitää olla tilannetajua, että voisi oikeesti seurata halujaan. Mä voisin joskus tulla asioimaan sinun työpaikallesi.
        Katsotaan minkälaista asiakaspalvelua saan😉
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi

        Mun on pitänyt kysellä sulta sellaista tikkua lainaan. Onnistuisko? Liikun pks seudulla.
        T:Jaakko

        Tikku pojilla video heidän puhelimessa😋 jos halut sen kysyn miten saisin itselleni sen..pojat jakaneet toista kymmentä tikkua hyville kavereilleen. Yhden miehen kanssa suunnitellaan tapaamista vielä ennenJoulua hänen mökille😗 tekee vaan mieli vierasta aah kiihotun..😗 Mira


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tikku pojilla video heidän puhelimessa😋 jos halut sen kysyn miten saisin itselleni sen..pojat jakaneet toista kymmentä tikkua hyville kavereilleen. Yhden miehen kanssa suunnitellaan tapaamista vielä ennenJoulua hänen mökille😗 tekee vaan mieli vierasta aah kiihotun..😗 Mira

        Vieraalle torttua, on Mira aina jakamassa, hyvää joulua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tikku pojilla video heidän puhelimessa😋 jos halut sen kysyn miten saisin itselleni sen..pojat jakaneet toista kymmentä tikkua hyville kavereilleen. Yhden miehen kanssa suunnitellaan tapaamista vielä ennenJoulua hänen mökille😗 tekee vaan mieli vierasta aah kiihotun..😗 Mira

        Joo, kun saat sen haltuun, niin sovitaan miten saisin sen sulta. Kiva, että mökki reissua pukkaa. Onko talkoot, vai pitääkö vain herra susta huolta 😃
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kun saat sen haltuun, niin sovitaan miten saisin sen sulta. Kiva, että mökki reissua pukkaa. Onko talkoot, vai pitääkö vain herra susta huolta 😃
        T:Jaakko

        Talkoot on tulossa. Tarkoitus saada aikaiseksi mahdollisimman monen sian siittiöillä siemennys suoraan mirahuoraan. Karjuille on varattu cialikset, jotta homma toimii. Tuletko mukaan? Sovit sakkiin loistavasti!


      • Anonyymi

        Jos sulla on asiat niin onnellisesti että kotoa löytyy se arvostettu ja rakastettu mutta ei niin haluttava nainen niin mitäs kiukuttelet? Saitko siltä haluttavalta pakit?
        Kaksoisstandardimies on se sikamies, eikä valitettavasti edes mikään harvinaisuus. Sellaista ei oikeasti itseään arvostava nainen viitsisi edes nussia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kun saat sen haltuun, niin sovitaan miten saisin sen sulta. Kiva, että mökki reissua pukkaa. Onko talkoot, vai pitääkö vain herra susta huolta 😃
        T:Jaakko

        Jouluisia tervehdyksiä osalta miehistä😊 laitoin viestiä juuri kun meen mökille saisin sen..toden näköisesti ainakin kaveri mukana kun kaverit kertoneet tapaamisesta. Viime viestissä kysyi et säihkähdänkö jos viisi miestä saunoo kanssani ehkä oli läppä. Kahden kans viimeksi aivan ihanaa jos kivoja miehiä mksi ei useampi😗 fantasioinut usein useammasta kunhan luotettavia ja terveitä miehiä😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jouluisia tervehdyksiä osalta miehistä😊 laitoin viestiä juuri kun meen mökille saisin sen..toden näköisesti ainakin kaveri mukana kun kaverit kertoneet tapaamisesta. Viime viestissä kysyi et säihkähdänkö jos viisi miestä saunoo kanssani ehkä oli läppä. Kahden kans viimeksi aivan ihanaa jos kivoja miehiä mksi ei useampi😗 fantasioinut usein useammasta kunhan luotettavia ja terveitä miehiä😗😗

        Eksä oo ite nähnyt sitä?
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksä oo ite nähnyt sitä?
        T:Jaakko

        Olen saanut valokuvan😊 vanhempi varattu iso mies..mahaakin löytyy josta tykkään kun mies päälläni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen saanut valokuvan😊 vanhempi varattu iso mies..mahaakin löytyy josta tykkään kun mies päälläni..

        Oikein kunnon karju siis ;) ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen saanut valokuvan😊 vanhempi varattu iso mies..mahaakin löytyy josta tykkään kun mies päälläni..

        Varmaan alistettu olo kun kyrpä syvällä pillussa ja iso kiimanen mies panee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jouluisia tervehdyksiä osalta miehistä😊 laitoin viestiä juuri kun meen mökille saisin sen..toden näköisesti ainakin kaveri mukana kun kaverit kertoneet tapaamisesta. Viime viestissä kysyi et säihkähdänkö jos viisi miestä saunoo kanssani ehkä oli läppä. Kahden kans viimeksi aivan ihanaa jos kivoja miehiä mksi ei useampi😗 fantasioinut usein useammasta kunhan luotettavia ja terveitä miehiä😗😗

        Moi. Kutsu ei ollut kyllä vitsi. Pidimme perinteiset puutalkoot mökillä ja kivaa oli.
        Pidän just sellaisesta meiningistä. Sinä oisit ollut sinne todella tervetullut, varsinainen timantti viikonloppuun. En tiedä mitä olisi tapahtunut, mutta minä olisin nauttinut ainakin sinun seurasta. Mutta kunhan tutustutaan, niin näitä tilaisuuksia kyllä tulee. Viisi mieltä sun kanssa saunassa😉. Ei kai paha.
        Voin vakuuttaa että kaikki on vielä herrasmiehiä.
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan alistettu olo kun kyrpä syvällä pillussa ja iso kiimanen mies panee.

        Niin se on, toiset naiset ovat vaan tarkoitettu otettaviksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kävin lääkärillä kyselemässä miksi näin sain vastauksen orgasmini niin täydellinen saan hetkeksi pienen kuoleman😗.. "

        Nää sun jutut on omasta pikku mielikuvitusmaailmastasi peräisin. Taidat olla jonkin asteinen maanikko, jolla on hyperseksuaalisia oireiluja. Kaipaat ja janoat huomiota niin paljon, ettet huomaakaan, kun taas korostat juttujasi niin, ettei ne taida olla ihan tottakaan. Lopputulos on kuitenkin kannaltasi toivottu; vaikkei kovinkaan hallittu - Saat huomiota, jota haetkin.

        Todella hyvän mielikuvituksen omaava mies siellä kirjoittaa ja jallittaa meitä kiimaisia ukkoja.😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella hyvän mielikuvituksen omaava mies siellä kirjoittaa ja jallittaa meitä kiimaisia ukkoja.😅

        Ois aika sukupuuttoon kuoleva ryhmä jos kiimaset naiset loppuisivat😲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Kutsu ei ollut kyllä vitsi. Pidimme perinteiset puutalkoot mökillä ja kivaa oli.
        Pidän just sellaisesta meiningistä. Sinä oisit ollut sinne todella tervetullut, varsinainen timantti viikonloppuun. En tiedä mitä olisi tapahtunut, mutta minä olisin nauttinut ainakin sinun seurasta. Mutta kunhan tutustutaan, niin näitä tilaisuuksia kyllä tulee. Viisi mieltä sun kanssa saunassa😉. Ei kai paha.
        Voin vakuuttaa että kaikki on vielä herrasmiehiä.
        T:Jaakko

        Joteskin aistin teidän viestittelystä olet pääsemässä nussii kohta Maria😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on, toiset naiset ovat vaan tarkoitettu otettaviksi..

        Olen samaa mieltä..moni parisuhteessa elävä nainen kärsii puutteessa. Kunnon pano miehen löydettyään voi vaihtaa miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella hyvän mielikuvituksen omaava mies siellä kirjoittaa ja jallittaa meitä kiimaisia ukkoja.😅

        Eiku tää lumppu taitaakin olla ihan aito. Paljon puhuttua videoo ei ole vielä saatu varmistukseksi, mutta eiköhän kyseessä ole ihan oikea lutka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joteskin aistin teidän viestittelystä olet pääsemässä nussii kohta Maria😎

        Sieltä saapui edellisen kerrran sankari.

        Nuorempi kaverisiko se oli, jonka vuoksi miramarihuoran ranne oli viime kerran jälkeen niin kipeä.. vai sinun, taisit olla kuvaamassa koko tilanteen samalla kun miramari retkotti ranne vääntyneenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku tää lumppu taitaakin olla ihan aito. Paljon puhuttua videoo ei ole vielä saatu varmistukseksi, mutta eiköhän kyseessä ole ihan oikea lutka.

        Video jo useammalla mihellä katsottavana mitä varmistuksia senkin taukki . Koko kansalle varmaan ei näytille👺👺👺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Video jo useammalla mihellä katsottavana mitä varmistuksia senkin taukki . Koko kansalle varmaan ei näytille👺👺👺

        Mikset pitänyt mimmistä niin hyvää huolta, ettei olisi venäyttänyt rannettaan, senkin urpo.. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset pitänyt mimmistä niin hyvää huolta, ettei olisi venäyttänyt rannettaan, senkin urpo.. 😁

        Pidin huolta koko yön😎 Yhdes sovittiin et sidottuna kaverini panee kun kuvaan. Pieni venähdys tuli kun jalat kaveri päästi vapaaksi, käänsi Marin kyljelleen nussittavaksi siinä vaihees kun Mari sai rajun orgasmin hän rimpuili lujaa, kaveri tietenkin nussi vaan lujempaa kun kiihottu vaan lisää😎 Ranne kipeytyi myöhemmin ehkä oli liian kireällä ei mikään iso ruhje😎 Ukko 64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidin huolta koko yön😎 Yhdes sovittiin et sidottuna kaverini panee kun kuvaan. Pieni venähdys tuli kun jalat kaveri päästi vapaaksi, käänsi Marin kyljelleen nussittavaksi siinä vaihees kun Mari sai rajun orgasmin hän rimpuili lujaa, kaveri tietenkin nussi vaan lujempaa kun kiihottu vaan lisää😎 Ranne kipeytyi myöhemmin ehkä oli liian kireällä ei mikään iso ruhje😎 Ukko 64

        Miramarillahan oli koko viikon ranne kipeänä.


      • Anonyymi

        Haukutte milloin naista milloin miehiä silti täällä seuraajia riittää. Tosiasia että iso osa miehistä haluis päästä sänkyyn kyseisen naisen kaa😍 T. Varattu myös haluis n. 51v


      • Anonyymi

        Asia selvä. Olisit vain yhden panon verran sika, sitten kiltisti kotiin ja kainaloon se nainen jota kohtaan näin osoitat arvostustasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukutte milloin naista milloin miehiä silti täällä seuraajia riittää. Tosiasia että iso osa miehistä haluis päästä sänkyyn kyseisen naisen kaa😍 T. Varattu myös haluis n. 51v

        Aina katraaseen yksi porsas mahtuu. Ja Miraan viisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina katraaseen yksi porsas mahtuu. Ja Miraan viisi.

        🐷🐖🐗🐽🐷🐖🐗🐽🐷🐖🐗🐽🐷🐖🐗🐽🐷🐖🐗🐽🐷🐖🐗🐽 röh röh röh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joteskin aistin teidän viestittelystä olet pääsemässä nussii kohta Maria😎

        Moi. Toiveessa elän. Kivä nähdä se nauha myös.
        Saan sen kai Marilta.
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Toiveessa elän. Kivä nähdä se nauha myös.
        Saan sen kai Marilta.
        T:Jaakko

        Mari laittoi viestiä otan mukaan kun meen saunoo kaverin mökille. Kolme miestä joille nauha annettu tulee saunoo mukaan kerroin Marille oli ok😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mari laittoi viestiä otan mukaan kun meen saunoo kaverin mökille. Kolme miestä joille nauha annettu tulee saunoo mukaan kerroin Marille oli ok😎

        Mahtavaa, on kiihottavia nähdä se nauha.
        Pidän siitä kyllä hyvää huolta. Mahtavaa, että Mari saa taas ns. Kunnon lihashuoltoa. Yhteissauna ja kaikkea.
        Mukavaa viinonloppua👍
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukutte milloin naista milloin miehiä silti täällä seuraajia riittää. Tosiasia että iso osa miehistä haluis päästä sänkyyn kyseisen naisen kaa😍 T. Varattu myös haluis n. 51v

        Moi, mistäpäin sä n.51 olet?
        Täällä kiva, kokeilunhaluinen 48 mies keskisuomesta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa, on kiihottavia nähdä se nauha.
        Pidän siitä kyllä hyvää huolta. Mahtavaa, että Mari saa taas ns. Kunnon lihashuoltoa. Yhteissauna ja kaikkea.
        Mukavaa viinonloppua👍
        T:Jaakko

        Varmasti ottaa eteen heti😎 Juuri katson teklkkarista vilmiä vetelen samalla käteen. Pakko pitää taukoa lentää herkästi kun Mari huutaa orgasmissa. Sovittiin ensi lauantaina sauna sesdio kun Mari yksin viikon lopun. Varmaan lihakset saa hyvän huollon kun viisi kiimasta miestä mukana😎 Samoin sinulle viikonloppuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti ottaa eteen heti😎 Juuri katson teklkkarista vilmiä vetelen samalla käteen. Pakko pitää taukoa lentää herkästi kun Mari huutaa orgasmissa. Sovittiin ensi lauantaina sauna sesdio kun Mari yksin viikon lopun. Varmaan lihakset saa hyvän huollon kun viisi kiimasta miestä mukana😎 Samoin sinulle viikonloppuja.

        Moi
        Toi on oikein. Pysyy Marikin kunnossa, kun noin monta ukkoa pitämässä hyvänä.
        Kerro nyt tästäkin viikonlopusta, kun saavutte toiselta mökilta😃
        T:Jaakko


      • Anonyymi

        Tää on niin totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Toi on oikein. Pysyy Marikin kunnossa, kun noin monta ukkoa pitämässä hyvänä.
        Kerro nyt tästäkin viikonlopusta, kun saavutte toiselta mökilta😃
        T:Jaakko

        Kaikki suunniteltu valmiiksi yhdessä porukalla, mökki koristellaan joulu kuntoon jonne karaoke laitteet, makuu huoneeseen kunnon video kamera jalustalle joka kuvaa aina kun liikettä huoneessa😎 kaveri hommaa myös pano valjaat joka kiinnitetään katto hirteeen jossa Mari roikkuu turvallisesti eikä satuta itseään😎 tosi innoissaan valjaista kun kerroin. Ukko 64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki suunniteltu valmiiksi yhdessä porukalla, mökki koristellaan joulu kuntoon jonne karaoke laitteet, makuu huoneeseen kunnon video kamera jalustalle joka kuvaa aina kun liikettä huoneessa😎 kaveri hommaa myös pano valjaat joka kiinnitetään katto hirteeen jossa Mari roikkuu turvallisesti eikä satuta itseään😎 tosi innoissaan valjaista kun kerroin. Ukko 64

        Toi onkin mulle tuntematon kapistus. Saisko siitäkin sitten matskua?
        T:Jaaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi onkin mulle tuntematon kapistus. Saisko siitäkin sitten matskua?
        T:Jaaakko

        Valjaat ovat kuin laskuvarjossa jossa seljälle tuki naitavaa voi säädellä eri korkeuteen, seljälleen, makuulleen ja istumaan😎 Jalat helppo narusta vetää levälleen pano ei keskeydy asentoa muuttaessa, pillun nuoleminen onnistuu seisaallaan kun korkeus säätö. Nainen voi rentoutua saada rajujakin orkkuja keinuessa jos mies ei pidä kiinni😎 Kaikki menee vilmille näin sovittu myös Marin lupa😎 T. Ukko 64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valjaat ovat kuin laskuvarjossa jossa seljälle tuki naitavaa voi säädellä eri korkeuteen, seljälleen, makuulleen ja istumaan😎 Jalat helppo narusta vetää levälleen pano ei keskeydy asentoa muuttaessa, pillun nuoleminen onnistuu seisaallaan kun korkeus säätö. Nainen voi rentoutua saada rajujakin orkkuja keinuessa jos mies ei pidä kiinni😎 Kaikki menee vilmille näin sovittu myös Marin lupa😎 T. Ukko 64

        Moi

        Jokos kiikuttelua on päästy kokeilee😁.
        Saikohan Mari nyt sen nauhan? Ois kiva tavata vaikka Keimolassa.
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi

        Jokos kiikuttelua on päästy kokeilee😁.
        Saikohan Mari nyt sen nauhan? Ois kiva tavata vaikka Keimolassa.
        T:Jaakko

        Mökki pikku joulut perjantaina iltana😎


    • Hei, mielelläni juttelisin kanssasi lisää yms. Ja täytän kaikki aloituksessasi esittämät ominaisuudet :). Plus olen viimeisen päälle herrasmies. Mutta miten tuo viestittely käytännössä tapahtuisi? Täällä kaikkien nähtävänäkö :O?

      • Anonyymi

        Herrasmies ei täältä hae mitään


      • Anonyymi

        Moih.. 😚 vaikutat ihanalta haluan viestitellä kaikkien nähtävänä... 😙😙 saan iha tajuttomia äkki kuolema orgasmeja usea mies ollu iha tsygoosissa melkein paniikissa.. jos ei ole nähny ennen niin voimakasta orgasmia 😚 varmaa luullu että nyt se huora meni nussiessa kuolemaan ja jää samalla väkisinki pettämisest kiinni 😘 ollu iloisia kun olen taas heränny 🤗


    • Nytkö alkaisi maistumaan.... hmm olisihan se kiva ottaa sinut siihen sängyn päähän ja vähän laittaa sut kyljelleen makaamaan pää tyynyllä ja pistää munaa suuhun. Pitäisin tukasta kiinni ja saisit ottaa ihan pohjaan asti. Tiedän, että sinulta sujuu se, pyöräytys sängyn reunalle niin, että voin hieman nostaa sinun lantiota ylös tyynyillä ja työntää juuri kastelemasi munan sinun ihanaan posliinipilluun. Ai että se tekisikin nannaa. Samalla puristelisin tissejä ja antaisin mennä pohjaan... syvälle, syvälle syvälle... Välillä kastaen perseen puolella ja taas takaisin pimppaan, kunnes alkaisi tuntumaan, että tulen, käännän sinut sängyn reunalle ja lasken lastit suuhusi....

      Taittiin käydä tätä keskustelua jo aikaisemminkin ....

    • Anonyymi

      heiii

      • Anonyymi

        Niinpä niin


    • Anonyymi

      Löytyikö sulta kik sovellus??

    • Anonyymi

      Joko video on nähtävillä ? 😉😘❤

    • Anonyymi

      Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki - https://v.ht/seksikumppanit

    • Anonyymi

      Moi! Olisi kyllä kiva jutella ym. mutta kuten huomaat..... Se on täällä aika vaikeaa... Yritettäiskö päästä jonnekin muualle..?

    • Anonyymi

      Ootko nainen

    • Anonyymi

      Mikä koulutuksesi on?

    • Anonyymi

      Löytyy kyllä...

    • Moi,kik lions070

    • Anonyymi

      Miten sinuun mira saa yhteyttä?

      • Anonyymi

        Mira miehensä kanssa mökillä vastaa kun sopiva hetki😎 Ukko 64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mira miehensä kanssa mökillä vastaa kun sopiva hetki😎 Ukko 64

        Okey, jäädään odottamaan. Tää vuosi on mennyt kokonaan ilman pikkujouluja.
        Elämme vaikeita aikoja😁
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okey, jäädään odottamaan. Tää vuosi on mennyt kokonaan ilman pikkujouluja.
        Elämme vaikeita aikoja😁
        T:Jaakko

        Ainoat tulee olemaan viikon loppuna kavereiden kanssa täällä. Kävin tänään hankimassa jokaiselle pukin naamarit myös takit, leikkasin suu aukot isommaksi onnistuu joulu tortusta nauttiminen paremmin😎 Miralle hain jouluisen tiukan alusasun jossa rinnat tulee hyvin tyrkylle myös joulu torttu paljaana kaikille nautittavaksi😎T: Ukko 64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoat tulee olemaan viikon loppuna kavereiden kanssa täällä. Kävin tänään hankimassa jokaiselle pukin naamarit myös takit, leikkasin suu aukot isommaksi onnistuu joulu tortusta nauttiminen paremmin😎 Miralle hain jouluisen tiukan alusasun jossa rinnat tulee hyvin tyrkylle myös joulu torttu paljaana kaikille nautittavaksi😎T: Ukko 64

        Joko porukalla iltaa ajatellen kiima päällä👗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoat tulee olemaan viikon loppuna kavereiden kanssa täällä. Kävin tänään hankimassa jokaiselle pukin naamarit myös takit, leikkasin suu aukot isommaksi onnistuu joulu tortusta nauttiminen paremmin😎 Miralle hain jouluisen tiukan alusasun jossa rinnat tulee hyvin tyrkylle myös joulu torttu paljaana kaikille nautittavaksi😎T: Ukko 64

        Moi
        Mahtavalta kuulostaa. Toivottavasti on jakavia pukkeja. Miralle terkkuja.
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Mahtavalta kuulostaa. Toivottavasti on jakavia pukkeja. Miralle terkkuja.
        T:Jaakko

        Luin viestisi kiitos😗 Olin mökillä muutaman päivän nyt töissä tulisilla hiilillä kun iltaa mietin. Vähän jopa pelottaa mut samalla olen kiihottunut tulevasta kokemuksesta useamman miehen kanssa😗 T... Mari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin viestisi kiitos😗 Olin mökillä muutaman päivän nyt töissä tulisilla hiilillä kun iltaa mietin. Vähän jopa pelottaa mut samalla olen kiihottunut tulevasta kokemuksesta useamman miehen kanssa😗 T... Mari

        Moi Mari
        Saitko sä sen mulle? Voitais nähdä jossain.
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin viestisi kiitos😗 Olin mökillä muutaman päivän nyt töissä tulisilla hiilillä kun iltaa mietin. Vähän jopa pelottaa mut samalla olen kiihottunut tulevasta kokemuksesta useamman miehen kanssa😗 T... Mari

        Pystyisitkö Mari laittaa viestiä illalla/ yöllä tänne miltä tuntuu roikkua avuttomana vajaissa kun useampia kiimasia kyrpiä odottaa pääsyä nussii tajusi kankaalle🤑 Siis ennen kuin kyrvät alkaa jyystää märkää pilluasi ja perääsi. T. Kiimanen mies Mikkelin kupeesta. Kiitos jo etu käteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Mari
        Saitko sä sen mulle? Voitais nähdä jossain.
        T:Jaakko

        Saan tänään..voidaan toki nähdä käydään kahvilla eka tapaamisella😗 Jatko varmaan kiinni kun katsot..vaikkakin olen kyllä valmis jos tikun sinulle annan😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyisitkö Mari laittaa viestiä illalla/ yöllä tänne miltä tuntuu roikkua avuttomana vajaissa kun useampia kiimasia kyrpiä odottaa pääsyä nussii tajusi kankaalle🤑 Siis ennen kuin kyrvät alkaa jyystää märkää pilluasi ja perääsi. T. Kiimanen mies Mikkelin kupeesta. Kiitos jo etu käteen.

        Aika moni kiinnostunut.. laitan viestiä kun pojat sitoneet roikkuu minut miltä tuntuu valjaissa ja odottaa et pääsen nauttii useamman kanssa eka kertaa😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Mahtavalta kuulostaa. Toivottavasti on jakavia pukkeja. Miralle terkkuja.
        T:Jaakko

        Täällä kaikki valmista oomme kolmistaan laittanu illan ohjelman kuntoon😎 Pari ukkoa tulee töiden jälkeen teimme arvonta lipukeet kun Mira sidotaan valjaisiin arvomme pano järjestyksen. Aluksi puolituntia per mies käy purkaa enimmät paineet jonka jälkeen saunomme syömme laulamme kkaraoketa, yön koho kohta kaikki yhdessä Miran kans sängyssä aamuun saakka jos Mira vaan jaksaa ja paikat kestää😎 Ukko 64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kaikki valmista oomme kolmistaan laittanu illan ohjelman kuntoon😎 Pari ukkoa tulee töiden jälkeen teimme arvonta lipukeet kun Mira sidotaan valjaisiin arvomme pano järjestyksen. Aluksi puolituntia per mies käy purkaa enimmät paineet jonka jälkeen saunomme syömme laulamme kkaraoketa, yön koho kohta kaikki yhdessä Miran kans sängyssä aamuun saakka jos Mira vaan jaksaa ja paikat kestää😎 Ukko 64

        Mite mahdutte kaikki kuusi sänkyyn? Oletteko laittaneet patjat lattialle tuli mieleen. N.58v Raahesta. Kyllä varmaan Miran paikat kestää kun kostuu kunnolla ehkä väsy tulee orgasmien myötä😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan tänään..voidaan toki nähdä käydään kahvilla eka tapaamisella😗 Jatko varmaan kiinni kun katsot..vaikkakin olen kyllä valmis jos tikun sinulle annan😗

        Pystytäänkö sopimaan vaikka sinne bensikselle mistä puhuttiin. Mulle kävis työpäivän aikana joku kerta. Anna päivä, niin sovitaan tällit.
        Ja liukkaria sitten illaks. 😁
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kaikki valmista oomme kolmistaan laittanu illan ohjelman kuntoon😎 Pari ukkoa tulee töiden jälkeen teimme arvonta lipukeet kun Mira sidotaan valjaisiin arvomme pano järjestyksen. Aluksi puolituntia per mies käy purkaa enimmät paineet jonka jälkeen saunomme syömme laulamme kkaraoketa, yön koho kohta kaikki yhdessä Miran kans sängyssä aamuun saakka jos Mira vaan jaksaa ja paikat kestää😎 Ukko 64

        Onko bileet jo tänään eikä perjantaina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko bileet jo tänään eikä perjantaina?

        Sovittiin kun yhden kaverin täytyy olla kotona perjantai iltana jatkamme muut lauantaihin mökkeilyä😎 Ukko 64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystytäänkö sopimaan vaikka sinne bensikselle mistä puhuttiin. Mulle kävis työpäivän aikana joku kerta. Anna päivä, niin sovitaan tällit.
        Ja liukkaria sitten illaks. 😁
        T:Jaakko

        Hei työt vähän hidastaa viestittelyä😗 Sopii minulle katson alkuviikosta missä kunnossa paikkani ovat viikon lopun jäljiltä😋 halut kyllä juuri nyt huipussaan koko ajan tekee mieli..viikko sitten lopetin tapaamisen takia lääkityksen jotka vähentää ja rauhoittaa seksi halujani. Tavattais päivällä kahvilla sit katsoisit videon ja illalla haluisitko naida mua jossakin😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mite mahdutte kaikki kuusi sänkyyn? Oletteko laittaneet patjat lattialle tuli mieleen. N.58v Raahesta. Kyllä varmaan Miran paikat kestää kun kostuu kunnolla ehkä väsy tulee orgasmien myötä😊

        Ihanasti olet huolissasi mihin viisi miestä mahtuu sain viestin koko makuu huoneen lattia peitetään kuilema patjoilla😋 Uskon paikkojeni kestävän olen märkänä heti kun kalu sisässäni, onpa joskus mies nainut kun nukun itse kuulema lauennut aidosti vaikkakaan itse en muista mitään😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei työt vähän hidastaa viestittelyä😗 Sopii minulle katson alkuviikosta missä kunnossa paikkani ovat viikon lopun jäljiltä😋 halut kyllä juuri nyt huipussaan koko ajan tekee mieli..viikko sitten lopetin tapaamisen takia lääkityksen jotka vähentää ja rauhoittaa seksi halujani. Tavattais päivällä kahvilla sit katsoisit videon ja illalla haluisitko naida mua jossakin😗😗

        Moi

        Toi kuulostaa hyvältä. Varsinkin toi loppu. Matta aika paha tuon viikonlopun jälkeen kehua, että annan sulle kivan nautinnon. 1/5 tai kuusko bniitä oli on kyllä aika paha. On kiva kuulla sulta niistäkin. Missä päin on sun toimisto, missä työskentelet?
        T: Jaakko


      • Anonyymi

        Itsekös olet joku hyväntekijä, kun kannatat sairaan ihmisen seksuaalista hyväksikäyttöä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi

        Toi kuulostaa hyvältä. Varsinkin toi loppu. Matta aika paha tuon viikonlopun jälkeen kehua, että annan sulle kivan nautinnon. 1/5 tai kuusko bniitä oli on kyllä aika paha. On kiva kuulla sulta niistäkin. Missä päin on sun toimisto, missä työskentelet?
        T: Jaakko

        Pysähdyin kahville reilun puolen tunnin päästä mökillä😗 Miehet kyllä sala myhkäisiä rivien välistä luin kun viestittelivät saan kuulema kunnon mustaa makkaraa. Koskaan ennen en mustan miehen kanssa ollut, vaikkakin moni nainen lisäkseni fantasioinut kiva ylläri olisi kokea😗 Älä huolestu kyllä kaksin nautinto parhaimmillaan kun molemmat sitä haluu. Toimisto Haagan likellä en tarkemmin voi kertoa, voimme kyllä mennä sinne ilta tapaamiseen siellä myös sauna ja yöpymis mahdollisuus😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekös olet joku hyväntekijä, kun kannatat sairaan ihmisen seksuaalista hyväksikäyttöä?

        Hei😗 Olen täysissä voimissa fyysisesti ja henkisesti kukaan ei käytä minua hyväksi😋 Toisilla lääkitys verenpaineeseen minulla yli seksuaalisiin haluihin ei tapa mutta pitkällä jänteellä menisin yli kuntoon jos rakastelisin joka päivä useita tunteja😗 Suukko sinulle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi

        Toi kuulostaa hyvältä. Varsinkin toi loppu. Matta aika paha tuon viikonlopun jälkeen kehua, että annan sulle kivan nautinnon. 1/5 tai kuusko bniitä oli on kyllä aika paha. On kiva kuulla sulta niistäkin. Missä päin on sun toimisto, missä työskentelet?
        T: Jaakko

        Mökin uutiset😎 Kaikki paikalla tähti esiintyjää ooodotetaan. Osa miehistä sytyttää mökki tielle jätkän kyntilöi pari grillaa iltapalaa. Tunnelma kihelmöivä koht arvotaan järjestys makuuhuoneen kunto laitteen puolituntisen käyttöön😎Osa käyttäjistä haluu ottaa napin puolta tuntia ennen niin jaksaa polkee kyseisen ajan😎 Uutisista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysähdyin kahville reilun puolen tunnin päästä mökillä😗 Miehet kyllä sala myhkäisiä rivien välistä luin kun viestittelivät saan kuulema kunnon mustaa makkaraa. Koskaan ennen en mustan miehen kanssa ollut, vaikkakin moni nainen lisäkseni fantasioinut kiva ylläri olisi kokea😗 Älä huolestu kyllä kaksin nautinto parhaimmillaan kun molemmat sitä haluu. Toimisto Haagan likellä en tarkemmin voi kertoa, voimme kyllä mennä sinne ilta tapaamiseen siellä myös sauna ja yöpymis mahdollisuus😍

        Mä olen päivisin siinä vieressä Lassilassa. Ehkä Kaari voisi olla sopiva. Toki, jos saunaosasto, niin aina parempi😃
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mökin uutiset😎 Kaikki paikalla tähti esiintyjää ooodotetaan. Osa miehistä sytyttää mökki tielle jätkän kyntilöi pari grillaa iltapalaa. Tunnelma kihelmöivä koht arvotaan järjestys makuuhuoneen kunto laitteen puolituntisen käyttöön😎Osa käyttäjistä haluu ottaa napin puolta tuntia ennen niin jaksaa polkee kyseisen ajan😎 Uutisista

        Moi mitä hitsii, oottekste hommannut sinne tumman pojan. Ainakin ne kehuvat että on isokaliperisia yksilöitä. Marilla varmaan posket punottaa, jos ootte hommannut. Antakaa sen välillä hiukan hengähtää😁
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi mitä hitsii, oottekste hommannut sinne tumman pojan. Ainakin ne kehuvat että on isokaliperisia yksilöitä. Marilla varmaan posket punottaa, jos ootte hommannut. Antakaa sen välillä hiukan hengähtää😁
        T:Jaakko

        Huomenta😎 Keitin sumpit puoli kuusi upee ilta ja yö takana. Viimeiset pukit meni nukkuu kolmen maissa Marilla oma makuu huone nukkuu pääsi kahden jälkeen oli aivan sippi. Ryhmä panot sovittiin tälle päivälle jokainen päässyt tutustuu kunnolla Mariin😎 Kiikusta tykkäsivät kaikki eri toten Mari kolme miestä vuorotellen nauttivat elämänsä parhaasta panosta näin kaverit tuumi sit pidettiin tauko käytiin saunomassa välillä. Kyrvät kyllä pojiilla tapissa saunassakin, lauteilla Mari imeksi vuoron perää vaikka kolme miestä oli nussinut melkein kaks tuntia Mari aivan hulluna kyrpiin. Joo tuttu musta mies mukana joka Marin suosikki mies heti alku metreillä kyrpä yli 20cm tosi paksu ja siisti😎 Marilla kädessä koko saunomiisen ajan kun kaveri pääsi pukille sseuraaavana kävin itse saunottua laittaa valjaat kiinni Mari odotti huohottaen milloin mies tulee huoneeseen. Nuolin vähän aikaa pillua sidonnan jälkeen uskomaton miten pillu voi kiimasta sylkee limaa paljon. Lauloimme muiden kans karaokea kun Mari sai haluamaansa huuto oli järjetön kun musta kyrpä jyysti pillussa😎 Juuri nyt mökin omistaja myös kahveella menee Marin huoneeseen hetken päästä, kulli aivan tanana näkyy aamutakin läpi. Lähden pistää saunan lämpiää itse samalla otan korjaus sarjan, ryhmä hetkestä voi tulla kunnon orgiat krapula joka äijällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta😎 Keitin sumpit puoli kuusi upee ilta ja yö takana. Viimeiset pukit meni nukkuu kolmen maissa Marilla oma makuu huone nukkuu pääsi kahden jälkeen oli aivan sippi. Ryhmä panot sovittiin tälle päivälle jokainen päässyt tutustuu kunnolla Mariin😎 Kiikusta tykkäsivät kaikki eri toten Mari kolme miestä vuorotellen nauttivat elämänsä parhaasta panosta näin kaverit tuumi sit pidettiin tauko käytiin saunomassa välillä. Kyrvät kyllä pojiilla tapissa saunassakin, lauteilla Mari imeksi vuoron perää vaikka kolme miestä oli nussinut melkein kaks tuntia Mari aivan hulluna kyrpiin. Joo tuttu musta mies mukana joka Marin suosikki mies heti alku metreillä kyrpä yli 20cm tosi paksu ja siisti😎 Marilla kädessä koko saunomiisen ajan kun kaveri pääsi pukille sseuraaavana kävin itse saunottua laittaa valjaat kiinni Mari odotti huohottaen milloin mies tulee huoneeseen. Nuolin vähän aikaa pillua sidonnan jälkeen uskomaton miten pillu voi kiimasta sylkee limaa paljon. Lauloimme muiden kans karaokea kun Mari sai haluamaansa huuto oli järjetön kun musta kyrpä jyysti pillussa😎 Juuri nyt mökin omistaja myös kahveella menee Marin huoneeseen hetken päästä, kulli aivan tanana näkyy aamutakin läpi. Lähden pistää saunan lämpiää itse samalla otan korjaus sarjan, ryhmä hetkestä voi tulla kunnon orgiat krapula joka äijällä

        Yli seksuaaliselle naiselle tekee varmaan hyvää saada kokeilla rajoja saa tyhjentää akut kunnolla😋 Muistaa juoda tarpeeksi ei iske neste hukka sekä suolaa mukaan veteen, nestettä kuluu paljon orgasmissa kun kerrotte miten pillu märkänä ja limaisena. Ilman nesteytystä voi iskeä kovat lihas krampit kun orgasmin aikana lihakset tekee töitä täysillä😋 T. Hoitsu Jyväskylästä..uskaltaispa itsekkin joskus pitää kunnolla hauskaa😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta😎 Keitin sumpit puoli kuusi upee ilta ja yö takana. Viimeiset pukit meni nukkuu kolmen maissa Marilla oma makuu huone nukkuu pääsi kahden jälkeen oli aivan sippi. Ryhmä panot sovittiin tälle päivälle jokainen päässyt tutustuu kunnolla Mariin😎 Kiikusta tykkäsivät kaikki eri toten Mari kolme miestä vuorotellen nauttivat elämänsä parhaasta panosta näin kaverit tuumi sit pidettiin tauko käytiin saunomassa välillä. Kyrvät kyllä pojiilla tapissa saunassakin, lauteilla Mari imeksi vuoron perää vaikka kolme miestä oli nussinut melkein kaks tuntia Mari aivan hulluna kyrpiin. Joo tuttu musta mies mukana joka Marin suosikki mies heti alku metreillä kyrpä yli 20cm tosi paksu ja siisti😎 Marilla kädessä koko saunomiisen ajan kun kaveri pääsi pukille sseuraaavana kävin itse saunottua laittaa valjaat kiinni Mari odotti huohottaen milloin mies tulee huoneeseen. Nuolin vähän aikaa pillua sidonnan jälkeen uskomaton miten pillu voi kiimasta sylkee limaa paljon. Lauloimme muiden kans karaokea kun Mari sai haluamaansa huuto oli järjetön kun musta kyrpä jyysti pillussa😎 Juuri nyt mökin omistaja myös kahveella menee Marin huoneeseen hetken päästä, kulli aivan tanana näkyy aamutakin läpi. Lähden pistää saunan lämpiää itse samalla otan korjaus sarjan, ryhmä hetkestä voi tulla kunnon orgiat krapula joka äijällä

        Parhaat aamu uutiset ilman koronaa😷 Pakko vetää käteen ja mällit saada lentää💥 Äijä 67


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli seksuaaliselle naiselle tekee varmaan hyvää saada kokeilla rajoja saa tyhjentää akut kunnolla😋 Muistaa juoda tarpeeksi ei iske neste hukka sekä suolaa mukaan veteen, nestettä kuluu paljon orgasmissa kun kerrotte miten pillu märkänä ja limaisena. Ilman nesteytystä voi iskeä kovat lihas krampit kun orgasmin aikana lihakset tekee töitä täysillä😋 T. Hoitsu Jyväskylästä..uskaltaispa itsekkin joskus pitää kunnolla hauskaa😍

        Arvostan suuresti, että terveydenhoito myös kommentoi täällä. Varmasti asiaa, että Mari saadaan heti tikkiin. Itse olin huolissaan liukkarin riittävyydestä. Toivottavasti Mari on viikolla jo kunnossa.🤭
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostan suuresti, että terveydenhoito myös kommentoi täällä. Varmasti asiaa, että Mari saadaan heti tikkiin. Itse olin huolissaan liukkarin riittävyydestä. Toivottavasti Mari on viikolla jo kunnossa.🤭
        T:Jaakko

        Yllättynyt huolenpidosta😎 Kävin hetki sitten mökissä makuu huoneessa mökin omistaja pani täysillä molemmat huohottivat ja sänky piti ääntä kun sata kiloinen iso mies yhtyy Marin kanssa😎 Upeeta kuultavaa miten molemmat nauuttii puhuit liukkarista aivan märkä pillu kun spermaa joka mies laskenut sisään. Lattia illalla aivan märkä kiikun alta jouduttiin laittaa matto alle muuten liukas naidessa. Jutelin illalla Marin kaa odottaa et pääsee panee sun kanssa😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostan suuresti, että terveydenhoito myös kommentoi täällä. Varmasti asiaa, että Mari saadaan heti tikkiin. Itse olin huolissaan liukkarin riittävyydestä. Toivottavasti Mari on viikolla jo kunnossa.🤭
        T:Jaakko

        Kiimanen nainen pillu parhaassa herkässä tunnnossa sun nussittavaksi😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostan suuresti, että terveydenhoito myös kommentoi täällä. Varmasti asiaa, että Mari saadaan heti tikkiin. Itse olin huolissaan liukkarin riittävyydestä. Toivottavasti Mari on viikolla jo kunnossa.🤭
        T:Jaakko

        Fiksu kommentti myös sinulta Jaakko😋 Miehen sperma paras liukkari imeytyy hyvin kalvoille kestää kovaakin hankausta mikä luonnollista yhdynnässä. Ilmeisesti jokainen yhtyy ilman kumia sekin hyvä asia, kumi voisi aiheuttaa tässä tapauksesssa tuleehdusta jos käsitin oikein viisi miestä mukana. Nestettä juoda paljon jossa suolaa mukana muuten joukko yhdynnässä Marin voimat romahtaa myös taukoja hyvä pitää välillä jotta Mari palutuu. Miehethän vaihtaa vuoroja jolloin huili vuoro tulee luonnostaan, osa miehistä orgasmin jälkeen joutuu pitää muutenkin taukoa jotta uusi ergtio mahdollinen. Ässä tapauksessa kun useita miehiä näkee toisten yhtymisen mies kiihottuu aika nopeesti valmiiksi uuteen sessioon😍 Nautinnollista päivää teille kaikille myös terkkuja Marille toivon et nautit😍 Hoitsu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostan suuresti, että terveydenhoito myös kommentoi täällä. Varmasti asiaa, että Mari saadaan heti tikkiin. Itse olin huolissaan liukkarin riittävyydestä. Toivottavasti Mari on viikolla jo kunnossa.🤭
        T:Jaakko

        Jaakko kulta😗 Ihkua kun pidät huolta.. Juuri kuulin Pekult aolet viestitellyt. Aamu kahvilla juuri, aivan ihana ilta ja upeita miehiä seurana. Sain myös nukuttua yli neljä tuntia kunnes omistaja tuli herättäää mut ihanasti😗 aivan ihanaa rakastella viiden miehen kanssa mikä parasta ei mustasukkaisuutta laisinkaan. Olen kyllä kunnossa kun tavataan voit valita missä yhdyn kanssasi😗 Eii yksi miehistä alkoi sormettaa pöydän alta aah.. pakko varmaankin lähtee vielä ennen saunaa hänen kanssa huoneeseeni uuh ihanaa tekee...suukkoja sinulle Mari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu kommentti myös sinulta Jaakko😋 Miehen sperma paras liukkari imeytyy hyvin kalvoille kestää kovaakin hankausta mikä luonnollista yhdynnässä. Ilmeisesti jokainen yhtyy ilman kumia sekin hyvä asia, kumi voisi aiheuttaa tässä tapauksesssa tuleehdusta jos käsitin oikein viisi miestä mukana. Nestettä juoda paljon jossa suolaa mukana muuten joukko yhdynnässä Marin voimat romahtaa myös taukoja hyvä pitää välillä jotta Mari palutuu. Miehethän vaihtaa vuoroja jolloin huili vuoro tulee luonnostaan, osa miehistä orgasmin jälkeen joutuu pitää muutenkin taukoa jotta uusi ergtio mahdollinen. Ässä tapauksessa kun useita miehiä näkee toisten yhtymisen mies kiihottuu aika nopeesti valmiiksi uuteen sessioon😍 Nautinnollista päivää teille kaikille myös terkkuja Marille toivon et nautit😍 Hoitsu

        Moi.
        Ois kiva tutustua myös sinuun Hoitsu. Ois turvallista naida sun kaa, kun tiedät kaikki sudenkuopat. Itsekkään ei ole ihan nuori kaveri.
        Mutta ootko sä tutustunut siihen kiima69 tai mikä se oli, joka aika ahkerana on kanssa linjoilla. Uskoisin että hän pystyisi järjestää sulle just sellaiset fantasiat, kun haluat. Pitää uskoltaa oikeesti vaan toteuttaa noita. Toi Mari ja toi porukka on aika kovia, mutta jotain vastaavaa varmaan Jyväskylässäkin.
        Turvallista Joulua sulle. Hoitajat tekee arvokasta työtä😍
        T:Jaakko


      • Anonyymi

        Oikaisen ton😎 Mari ottaa pari viini paukkua ei kännissä myöskään edellisessä tapaamisessa😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.
        Ois kiva tutustua myös sinuun Hoitsu. Ois turvallista naida sun kaa, kun tiedät kaikki sudenkuopat. Itsekkään ei ole ihan nuori kaveri.
        Mutta ootko sä tutustunut siihen kiima69 tai mikä se oli, joka aika ahkerana on kanssa linjoilla. Uskoisin että hän pystyisi järjestää sulle just sellaiset fantasiat, kun haluat. Pitää uskoltaa oikeesti vaan toteuttaa noita. Toi Mari ja toi porukka on aika kovia, mutta jotain vastaavaa varmaan Jyväskylässäkin.
        Turvallista Joulua sulle. Hoitajat tekee arvokasta työtä😍
        T:Jaakko

        Oon otettu😍 Seuraan kyllä mielen kiinnolla mut ei juuri nyt uusi kaveri juuri😍 Marin haluisin tavata itsekkin kun tykkään naisista😍 Hyvää Joulua siulle Jaakko. Nauti Marista munkin puolesta😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta😎 Keitin sumpit puoli kuusi upee ilta ja yö takana. Viimeiset pukit meni nukkuu kolmen maissa Marilla oma makuu huone nukkuu pääsi kahden jälkeen oli aivan sippi. Ryhmä panot sovittiin tälle päivälle jokainen päässyt tutustuu kunnolla Mariin😎 Kiikusta tykkäsivät kaikki eri toten Mari kolme miestä vuorotellen nauttivat elämänsä parhaasta panosta näin kaverit tuumi sit pidettiin tauko käytiin saunomassa välillä. Kyrvät kyllä pojiilla tapissa saunassakin, lauteilla Mari imeksi vuoron perää vaikka kolme miestä oli nussinut melkein kaks tuntia Mari aivan hulluna kyrpiin. Joo tuttu musta mies mukana joka Marin suosikki mies heti alku metreillä kyrpä yli 20cm tosi paksu ja siisti😎 Marilla kädessä koko saunomiisen ajan kun kaveri pääsi pukille sseuraaavana kävin itse saunottua laittaa valjaat kiinni Mari odotti huohottaen milloin mies tulee huoneeseen. Nuolin vähän aikaa pillua sidonnan jälkeen uskomaton miten pillu voi kiimasta sylkee limaa paljon. Lauloimme muiden kans karaokea kun Mari sai haluamaansa huuto oli järjetön kun musta kyrpä jyysti pillussa😎 Juuri nyt mökin omistaja myös kahveella menee Marin huoneeseen hetken päästä, kulli aivan tanana näkyy aamutakin läpi. Lähden pistää saunan lämpiää itse samalla otan korjaus sarjan, ryhmä hetkestä voi tulla kunnon orgiat krapula joka äijällä

        Milloin aloitatte ryhmä orgiat.T. Äijä 67


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin aloitatte ryhmä orgiat.T. Äijä 67

        Onneksi täällä läppäri auki voidaan jakaa tunnelmaa😎 Paikat laitettu kuntoon ryhmä sessiota varten, sovittu ennen sitä Mariin kukaan ei koske. Mari pukeutui läpi kuiltavaan lyhyeen aamutakkiin laittoi korkkarit ja upeet meikit gruuna naisen😎 Osa miehistä otti juuri fiagraa puolelta sovittu sessio alkavaksi. Yhden täytyy lähtee illalla poies siksi aikaistettiin. Kuvataan koko sessio joka sovittiin yhdes tuumin erikoisinta tulee olee kun Mari saa pilluunsa kaksi kyrpää yhden peppuun ja kaksi suuhun. Mari aivan kiimassa odottaa kokemusta tarkoitus saada Marilta taju vähäksi aikaa pois orgasmin ajaksi. Mari kyllä pyysi ettei lopeteta panemista sillä aikaa kuulema hän vaistoo supistukset sinä aikana😎 Upea näky joka miehellä juuri kyrvät tanassa kun jutskaavat Marin kanssa, täytyy valmistautua nyt itsekkin tuntuu sauna takin alla eloa😎😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi täällä läppäri auki voidaan jakaa tunnelmaa😎 Paikat laitettu kuntoon ryhmä sessiota varten, sovittu ennen sitä Mariin kukaan ei koske. Mari pukeutui läpi kuiltavaan lyhyeen aamutakkiin laittoi korkkarit ja upeet meikit gruuna naisen😎 Osa miehistä otti juuri fiagraa puolelta sovittu sessio alkavaksi. Yhden täytyy lähtee illalla poies siksi aikaistettiin. Kuvataan koko sessio joka sovittiin yhdes tuumin erikoisinta tulee olee kun Mari saa pilluunsa kaksi kyrpää yhden peppuun ja kaksi suuhun. Mari aivan kiimassa odottaa kokemusta tarkoitus saada Marilta taju vähäksi aikaa pois orgasmin ajaksi. Mari kyllä pyysi ettei lopeteta panemista sillä aikaa kuulema hän vaistoo supistukset sinä aikana😎 Upea näky joka miehellä juuri kyrvät tanassa kun jutskaavat Marin kanssa, täytyy valmistautua nyt itsekkin tuntuu sauna takin alla eloa😎😎

        Aivan ihkua nyt Mari saa nuttia kunnolla😗 seurannut miten tykkää seksistä sairaankin paljon. Pikku Joulut muistaa pikään elän hengessä mukana..Rva 56v Lohjalta😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ihkua nyt Mari saa nuttia kunnolla😗 seurannut miten tykkää seksistä sairaankin paljon. Pikku Joulut muistaa pikään elän hengessä mukana..Rva 56v Lohjalta😗😗

        Moi, on ollut kyllä kiva seurata tätä homman etenemistä. Ihan kun kattois jotain urheilukilpailu. Ukko 64 antaa väliaikakommemtit joka käänteestä😃. Oikeesti on varmaan aika monen henkilön fantasia. Miksi näiden toteuttaminen ei kuitenkaan toteudu monellakaan. Mutta tosi nautinnollista seurata tätä.
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli seksuaaliselle naiselle tekee varmaan hyvää saada kokeilla rajoja saa tyhjentää akut kunnolla😋 Muistaa juoda tarpeeksi ei iske neste hukka sekä suolaa mukaan veteen, nestettä kuluu paljon orgasmissa kun kerrotte miten pillu märkänä ja limaisena. Ilman nesteytystä voi iskeä kovat lihas krampit kun orgasmin aikana lihakset tekee töitä täysillä😋 T. Hoitsu Jyväskylästä..uskaltaispa itsekkin joskus pitää kunnolla hauskaa😍

        Hei hoitsu JKL:stä.
        Haluaisitko viettää silloin tällöin tuhmia hetkiä kokeilunhaluinen, hieman kinky, 180/90 sormistaan näppärän 😉 👅-kielimiehen kanssa?
        Salaisesti, luottamuksella. [email protected] sua odottelee kiva herrasmies JKL:sitä. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, on ollut kyllä kiva seurata tätä homman etenemistä. Ihan kun kattois jotain urheilukilpailu. Ukko 64 antaa väliaikakommemtit joka käänteestä😃. Oikeesti on varmaan aika monen henkilön fantasia. Miksi näiden toteuttaminen ei kuitenkaan toteudu monellakaan. Mutta tosi nautinnollista seurata tätä.
        T:Jaakko

        Tässä rikotaan rajoja..eletäänhän kakstuhatta luvulla😊 Varmaan monen fantasia sekä miettii kunpa uskaltaisin. Onhan miehet ja naiset tulleet kaapista ulos ei kukaan osoittele enää sormella. Aivan mahtava seurata kiihottaa ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, on ollut kyllä kiva seurata tätä homman etenemistä. Ihan kun kattois jotain urheilukilpailu. Ukko 64 antaa väliaikakommemtit joka käänteestä😃. Oikeesti on varmaan aika monen henkilön fantasia. Miksi näiden toteuttaminen ei kuitenkaan toteudu monellakaan. Mutta tosi nautinnollista seurata tätä.
        T:Jaakko

        Huomenia😎 Mietimme kyllä kaverin kaa kerrommeko yksityis kohtia tapaamisesta. Moni kiinnostunut Marin seikkailusta me miehet totetutimme hänen haaveensa. Kahveella kaikkk itoiset nukkuu olo kuin hierojalla käynnin jälkeen. Keskusteltiin porukan kanssa sun viestistä illalla, yksi kaveri käynyt vaimonsa kanssa Himoksen parinvaidossa jossa saman tapainen ryhmä orgia mökissä.😎 Ukko 64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu kommentti myös sinulta Jaakko😋 Miehen sperma paras liukkari imeytyy hyvin kalvoille kestää kovaakin hankausta mikä luonnollista yhdynnässä. Ilmeisesti jokainen yhtyy ilman kumia sekin hyvä asia, kumi voisi aiheuttaa tässä tapauksesssa tuleehdusta jos käsitin oikein viisi miestä mukana. Nestettä juoda paljon jossa suolaa mukana muuten joukko yhdynnässä Marin voimat romahtaa myös taukoja hyvä pitää välillä jotta Mari palutuu. Miehethän vaihtaa vuoroja jolloin huili vuoro tulee luonnostaan, osa miehistä orgasmin jälkeen joutuu pitää muutenkin taukoa jotta uusi ergtio mahdollinen. Ässä tapauksessa kun useita miehiä näkee toisten yhtymisen mies kiihottuu aika nopeesti valmiiksi uuteen sessioon😍 Nautinnollista päivää teille kaikille myös terkkuja Marille toivon et nautit😍 Hoitsu

        Kysyisin kun oot hoitsu😎 Olen kyllä kuullut tälläisestä et jotkut naise erittää rinnoista maitoa kiihottuneena vaikka ei raskaana. Marin rinnat ryhmä yhdynnässä turposivat aivan kimmoisaksi nänneistä oikein ruiskui nestettä. Porukalla imettiin vuoron perää nännejä, neste vähän makeen makuista mut tosi hyvää😎 Marille tuli seession aikana kova jano ilmeisesti neste vajaus juuri tän takia, nännin päät työntyivät kunnolla ulos. Mari kyllä tykkäsi imemisestä sai samalla peräjälkeen rajuja orgsmeja. T. Ukko 64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenia😎 Mietimme kyllä kaverin kaa kerrommeko yksityis kohtia tapaamisesta. Moni kiinnostunut Marin seikkailusta me miehet totetutimme hänen haaveensa. Kahveella kaikkk itoiset nukkuu olo kuin hierojalla käynnin jälkeen. Keskusteltiin porukan kanssa sun viestistä illalla, yksi kaveri käynyt vaimonsa kanssa Himoksen parinvaidossa jossa saman tapainen ryhmä orgia mökissä.😎 Ukko 64

        Huomenta, olikohan se tää sama tapahtuma, joka sai julkisuutta telkkarista, kun järjestivät tapahtuman korona aikana. Onneksi keväällä tämäkin loppuu. Mutta ehkä meillä on paruhdeajattelu Suomessa niin tiukka, että harva pystyy tämä tapaisiin sessioihin osallistumaan vaikka tekis kuinka mieli. Moni parisuhteessa oleva menee runkkaamaan näiden sun viestien jälkeen, kun kiihottaa niin paljon. Aika monessa parisuhteessa sexi elämä menee tylsäksi tai sitä on tosi harvoin. Moni nainen varmaan haaveilee, että sais antaa pillunsa käyttöönsä ja sais kyrpää oikein kunnolla. Vielä jos saa kicksejä alistumisesta, niin tällainen on ihan huippua sille.
        Onko hän ihan kunnossa? Onko tänään vielä krapulasauna ja panot päälle😃
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta, olikohan se tää sama tapahtuma, joka sai julkisuutta telkkarista, kun järjestivät tapahtuman korona aikana. Onneksi keväällä tämäkin loppuu. Mutta ehkä meillä on paruhdeajattelu Suomessa niin tiukka, että harva pystyy tämä tapaisiin sessioihin osallistumaan vaikka tekis kuinka mieli. Moni parisuhteessa oleva menee runkkaamaan näiden sun viestien jälkeen, kun kiihottaa niin paljon. Aika monessa parisuhteessa sexi elämä menee tylsäksi tai sitä on tosi harvoin. Moni nainen varmaan haaveilee, että sais antaa pillunsa käyttöönsä ja sais kyrpää oikein kunnolla. Vielä jos saa kicksejä alistumisesta, niin tällainen on ihan huippua sille.
        Onko hän ihan kunnossa? Onko tänään vielä krapulasauna ja panot päälle😃
        T:Jaakko

        Sama tapahtuma oli😎 Harrrastetaan salassa ryhmissä varmaan kyllä kunnossa kävi äsken vaaalla naureskeli paino tippunt 4 kg täällä oles. Mari kävi pesulla ja meikannut hyvin, mini hame ja läpi näkyvä pusero sekä korkkarit saa miehet varmaan halumaan. Sauna lämpee parhaillaan uskon osa ainakin kavereista haluuu purkaa paineet Mariin. Kiinnitin huomion Marin upeisiin rintoihin joiden välissä iso imemis lemmari😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyisin kun oot hoitsu😎 Olen kyllä kuullut tälläisestä et jotkut naise erittää rinnoista maitoa kiihottuneena vaikka ei raskaana. Marin rinnat ryhmä yhdynnässä turposivat aivan kimmoisaksi nänneistä oikein ruiskui nestettä. Porukalla imettiin vuoron perää nännejä, neste vähän makeen makuista mut tosi hyvää😎 Marille tuli seession aikana kova jano ilmeisesti neste vajaus juuri tän takia, nännin päät työntyivät kunnolla ulos. Mari kyllä tykkäsi imemisestä sai samalla peräjälkeen rajuja orgsmeja. T. Ukko 64

        Aivan ihkua pojat🤗 olette hoitaneet naista hyvin pari päivää. Marin keho ja mieli ollut täydessä extaasissa kehoole kuin huume. Äärimmäisen kiihottuneessa tilassa nainen tuottaa maitoa vaikkakaan ei raskaana🤗 Ihana et olette tyhjentäneet rinnat imemällä muuten kipeät tänään. Kantsii vielä ennen lähtöä vielä jonkun miehistä yhtyä Marin kaa ja imeä tyhjiksi molemmat rinnat🤗 Terkkuja Marille.. Hoitsu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ihkua pojat🤗 olette hoitaneet naista hyvin pari päivää. Marin keho ja mieli ollut täydessä extaasissa kehoole kuin huume. Äärimmäisen kiihottuneessa tilassa nainen tuottaa maitoa vaikkakaan ei raskaana🤗 Ihana et olette tyhjentäneet rinnat imemällä muuten kipeät tänään. Kantsii vielä ennen lähtöä vielä jonkun miehistä yhtyä Marin kaa ja imeä tyhjiksi molemmat rinnat🤗 Terkkuja Marille.. Hoitsu

        Näyttä kyllä siltä et jokainen haluu lähtö panot Marin kanssa😎 Mökin omistaja sopi et Mari jää vielä huomiseen ovat ihastuneet oikein kunnolla toisiinsa. Mari kun tykkää isoista miehistä tiedä mitä tosta seuraa, illalla menivät nukkuu kaksistaan heräsin itse klo 6.00 kahvin keittoon, makuu huoneessa yhdyttiin täysillä😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ihkua pojat🤗 olette hoitaneet naista hyvin pari päivää. Marin keho ja mieli ollut täydessä extaasissa kehoole kuin huume. Äärimmäisen kiihottuneessa tilassa nainen tuottaa maitoa vaikkakaan ei raskaana🤗 Ihana et olette tyhjentäneet rinnat imemällä muuten kipeät tänään. Kantsii vielä ennen lähtöä vielä jonkun miehistä yhtyä Marin kaa ja imeä tyhjiksi molemmat rinnat🤗 Terkkuja Marille.. Hoitsu

        Jos kerran olet hoitaja, miksi neuvot imemään tyhjiksi? Jos olisit oikeasti hoitaja, saattaisit tietää, että se vain lisää maidontuotantoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran olet hoitaja, miksi neuvot imemään tyhjiksi? Jos olisit oikeasti hoitaja, saattaisit tietää, että se vain lisää maidontuotantoa.

        Kiihottuneessa tilassa auttaa tyhjentäminen jos jatketaan leikkejä, tuotto lppuu kun seksikin loppuu🤗 Ehkä ilmeeraasin huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tapahtuma oli😎 Harrrastetaan salassa ryhmissä varmaan kyllä kunnossa kävi äsken vaaalla naureskeli paino tippunt 4 kg täällä oles. Mari kävi pesulla ja meikannut hyvin, mini hame ja läpi näkyvä pusero sekä korkkarit saa miehet varmaan halumaan. Sauna lämpee parhaillaan uskon osa ainakin kavereista haluuu purkaa paineet Mariin. Kiinnitin huomion Marin upeisiin rintoihin joiden välissä iso imemis lemmari😎

        Oomme harrastaneet vaimon kaa patinvaihtoa sekä ryhmää kesäisin mökki olosuhteissa. Uskomatonta mutta totta miten jaksaa naida vierasta myös seuraavana aamuna kun naiset pukeutuu vähiin vaatteisiin. Täältä Itäsuomesta yli 50v mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottuneessa tilassa auttaa tyhjentäminen jos jatketaan leikkejä, tuotto lppuu kun seksikin loppuu🤗 Ehkä ilmeeraasin huonosti.

        Moi
        Kommentaattori ja lääkäri paikalla nyt haluan analyysin tuosta urheilusuorituksesta. Miten Marin toipuminen tästä lähtee käyntiin. Tarviiko jotain lihashuoltoa tai lisänesteytystä.
        Mari on kai kuitenkin aika kokenut koviin suorituksiin, joten se palauttaa varmaan nopeammin. Marin itsensä kommentit haastattelun muodossa tulee varmaan myöhemmin. Urheilugaala ainesta😍
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Kommentaattori ja lääkäri paikalla nyt haluan analyysin tuosta urheilusuorituksesta. Miten Marin toipuminen tästä lähtee käyntiin. Tarviiko jotain lihashuoltoa tai lisänesteytystä.
        Mari on kai kuitenkin aika kokenut koviin suorituksiin, joten se palauttaa varmaan nopeammin. Marin itsensä kommentit haastattelun muodossa tulee varmaan myöhemmin. Urheilugaala ainesta😍
        T:Jaakko

        Toivon että heitit huumorilla😎 Oltiin yhteydessä joku aika sitten Mari oli aika väsynyt ymmäerttävistä syistä. Mari lähtee huomenna miehensä kanssa Jouluksi ja Uudeksi Vuodeksi mökille. Kaveri kertoi nussineensa kolmasti yön aikana ja aamulla vielä kahvin päälle Mari alkanu vonkata virlä sänkyyn. Palautuu varmaan nopsasti on hyvä lihaksinen ja kuntoinen😎 Annoimme Marille Jolulu lshjaksi 300e S- lajakortin ssekä kullatun matka sauvan😎 T. UKKO 64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon että heitit huumorilla😎 Oltiin yhteydessä joku aika sitten Mari oli aika väsynyt ymmäerttävistä syistä. Mari lähtee huomenna miehensä kanssa Jouluksi ja Uudeksi Vuodeksi mökille. Kaveri kertoi nussineensa kolmasti yön aikana ja aamulla vielä kahvin päälle Mari alkanu vonkata virlä sänkyyn. Palautuu varmaan nopsasti on hyvä lihaksinen ja kuntoinen😎 Annoimme Marille Jolulu lshjaksi 300e S- lajakortin ssekä kullatun matka sauvan😎 T. UKKO 64

        Vai kullitettu dildo. Niimpä tietenkin😃.
        No, nyt kaikki sitten lepäämään ja joulun viettoon.
        Kiitos kertomuksesta😉
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Kommentaattori ja lääkäri paikalla nyt haluan analyysin tuosta urheilusuorituksesta. Miten Marin toipuminen tästä lähtee käyntiin. Tarviiko jotain lihashuoltoa tai lisänesteytystä.
        Mari on kai kuitenkin aika kokenut koviin suorituksiin, joten se palauttaa varmaan nopeammin. Marin itsensä kommentit haastattelun muodossa tulee varmaan myöhemmin. Urheilugaala ainesta😍
        T:Jaakko

        Joulun alusta sinulle Jaakko😋 Haastattelut kuin urhelu kisan jälkeen, vamentajan näkökulmasta ootte kyllä sööttejä😍 Miten urheilijan tuntemukset maratonin päätyttyä kiinnostaisko lehdistöä 😍 Kivat Pikku Joulut ja hyvät tarjoilut nyt kotona pyykkikone laulaa, aamu kahvilla Jouluista musiikkia😋 T. Mari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulun alusta sinulle Jaakko😋 Haastattelut kuin urhelu kisan jälkeen, vamentajan näkökulmasta ootte kyllä sööttejä😍 Miten urheilijan tuntemukset maratonin päätyttyä kiinnostaisko lehdistöä 😍 Kivat Pikku Joulut ja hyvät tarjoilut nyt kotona pyykkikone laulaa, aamu kahvilla Jouluista musiikkia😋 T. Mari

        Oli varmaan myös sinulle aika keikka. Haluisin kuulla niistä tapahtumista joskus. Sainkin tietää, että lähdet loppuvuodeksi mökille joulun viettoon.
        Toivotan sulle liukkaita kelejä sinne jonnekin ja hyvät Joulun pyhät😍
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli varmaan myös sinulle aika keikka. Haluisin kuulla niistä tapahtumista joskus. Sainkin tietää, että lähdet loppuvuodeksi mökille joulun viettoon.
        Toivotan sulle liukkaita kelejä sinne jonnekin ja hyvät Joulun pyhät😍
        T:Jaakko

        Huomenta J😗 Omalla mökillä juuuri herännyt mies lähti lenkille. Aluksii kyllä pelottikin ja tuntteet seilasi edestakaisin vaikka tunsinkkin ennestään kaksi miehistä, luotin heidän kommenteiihin muita kavereista. Silti olin varautunut mennessä mökille et lähden saman tien takaisin jos kaikki ei kunnossa. Tavattuani koko porukan olimme heti kavereita ja mökki tielle laitettu tulet myös mökki koristeltu Jouluisaksi. Nähtyäni oman huoneeni ja eritoten toisen makkarin jossa keinu roikkui katosta kiihotuin saman tien😗 Vaistosin myös miesten kehon kielen ja katseet riisuivat päälystakkia heti poies. Juuri nyt yksin kahvilla fantasioin kaikista heistä, uskoisin jokaisen myös tekevän samoin toisaalla🤗 Joulu myös siulle Jaakko ehkä jo pian Pukkia näen...


      • Anonyymi

        Ihanan kevyt samalla raukean ressitön🤗 Hyvää Joula.. ? Mira


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ihkua pojat🤗 olette hoitaneet naista hyvin pari päivää. Marin keho ja mieli ollut täydessä extaasissa kehoole kuin huume. Äärimmäisen kiihottuneessa tilassa nainen tuottaa maitoa vaikkakaan ei raskaana🤗 Ihana et olette tyhjentäneet rinnat imemällä muuten kipeät tänään. Kantsii vielä ennen lähtöä vielä jonkun miehistä yhtyä Marin kaa ja imeä tyhjiksi molemmat rinnat🤗 Terkkuja Marille.. Hoitsu

        Suukko sinulle Hoitsu😇 Oon otettu sun viesteistä luin juuri..kerroit tykkät myös.. miettinyt ja fantasioinut myös..ehkä vielä joskus saan kokea senkin🤗🤗 Testaan poikien lahjaa juuri tässä samalla uhh ihana värinä🤗 Lämmintä pukki Joula sinulle🎅 Mari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suukko sinulle Hoitsu😇 Oon otettu sun viesteistä luin juuri..kerroit tykkät myös.. miettinyt ja fantasioinut myös..ehkä vielä joskus saan kokea senkin🤗🤗 Testaan poikien lahjaa juuri tässä samalla uhh ihana värinä🤗 Lämmintä pukki Joula sinulle🎅 Mari

        Milloin opit kirjoittamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin opit kirjoittamaan?

        Älä pilkkuja nussi etsi nainen ittelles👹 Automatiikka sotkee jopa kirjaimrt kun painaa menee👹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta J😗 Omalla mökillä juuuri herännyt mies lähti lenkille. Aluksii kyllä pelottikin ja tuntteet seilasi edestakaisin vaikka tunsinkkin ennestään kaksi miehistä, luotin heidän kommenteiihin muita kavereista. Silti olin varautunut mennessä mökille et lähden saman tien takaisin jos kaikki ei kunnossa. Tavattuani koko porukan olimme heti kavereita ja mökki tielle laitettu tulet myös mökki koristeltu Jouluisaksi. Nähtyäni oman huoneeni ja eritoten toisen makkarin jossa keinu roikkui katosta kiihotuin saman tien😗 Vaistosin myös miesten kehon kielen ja katseet riisuivat päälystakkia heti poies. Juuri nyt yksin kahvilla fantasioin kaikista heistä, uskoisin jokaisen myös tekevän samoin toisaalla🤗 Joulu myös siulle Jaakko ehkä jo pian Pukkia näen...

        Hei Mari ja Hoitsu. Kiitos joulun toivotuksista.
        Toivottavasti teillä on myös aikaa itsellenne näin jouluna. No, Marilla on se kultainen...,
        Ois kivä nähdä teidät vaikka yhdessä joskus.
        Tää oli sellainen jouluntoive😉
        Toivotan samalla teille molemmille antoisaa vuotta 2021.
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Mari ja Hoitsu. Kiitos joulun toivotuksista.
        Toivottavasti teillä on myös aikaa itsellenne näin jouluna. No, Marilla on se kultainen...,
        Ois kivä nähdä teidät vaikka yhdessä joskus.
        Tää oli sellainen jouluntoive😉
        Toivotan samalla teille molemmille antoisaa vuotta 2021.
        T:Jaakko

        Toiveesi saada kaksi kärpästä yhtä aikaa🐔🐓.. kultaista testasin tänään samalla fantasioin Hoitajasta miltä tuntuisi hänen kanssaan..Antoisaa vuotta myös sinulle 2021🏩😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.
        Ois kiva tutustua myös sinuun Hoitsu. Ois turvallista naida sun kaa, kun tiedät kaikki sudenkuopat. Itsekkään ei ole ihan nuori kaveri.
        Mutta ootko sä tutustunut siihen kiima69 tai mikä se oli, joka aika ahkerana on kanssa linjoilla. Uskoisin että hän pystyisi järjestää sulle just sellaiset fantasiat, kun haluat. Pitää uskoltaa oikeesti vaan toteuttaa noita. Toi Mari ja toi porukka on aika kovia, mutta jotain vastaavaa varmaan Jyväskylässäkin.
        Turvallista Joulua sulle. Hoitajat tekee arvokasta työtä😍
        T:Jaakko

        näittekö marin kansssa Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näittekö marin kansssa Jaakko

        Näimme kyllä kahvin merkeissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näimme kyllä kahvin merkeissä

        oliko yhtä kuuma ku viesteis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon että heitit huumorilla😎 Oltiin yhteydessä joku aika sitten Mari oli aika väsynyt ymmäerttävistä syistä. Mari lähtee huomenna miehensä kanssa Jouluksi ja Uudeksi Vuodeksi mökille. Kaveri kertoi nussineensa kolmasti yön aikana ja aamulla vielä kahvin päälle Mari alkanu vonkata virlä sänkyyn. Palautuu varmaan nopsasti on hyvä lihaksinen ja kuntoinen😎 Annoimme Marille Jolulu lshjaksi 300e S- lajakortin ssekä kullatun matka sauvan😎 T. UKKO 64

        🤓🥴🥴🥴


    • Anonyymi

      Joko siellä naidaan

      • Anonyymi

        Ootko suihkussa?


    • Anonyymi

      Moi.olisi 44v yksinäinen sinkkumies kik arisuomi

    • Anonyymi

      juu tulin suihkusta just

    • Täällä ois vanhempi nuorekas hoikka 70v 73kg 176cm mies valmis tommoseen kiihottavaav viestittelyyn [email protected] kirjoitellaan

      • Anonyymi

        Mökillä Uuden Vuoden yli🤗 Voisin vaihtaa eroottisia viestejä kun yksin makkarissa samalla pitäisin omaa kivaa kanssasi orgasmi sun kanssa🤗🤗🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mökillä Uuden Vuoden yli🤗 Voisin vaihtaa eroottisia viestejä kun yksin makkarissa samalla pitäisin omaa kivaa kanssasi orgasmi sun kanssa🤗🤗🤗

        Haluatko kertoa täällä miksi etsit vanhempia miehiä jotka käyttää järjestään fiakraa. Saisit varmaan nuorempia hyvä kroppaisia uroksia panee halukasta pilluasi. T. Nuorempi uros 26v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko kertoa täällä miksi etsit vanhempia miehiä jotka käyttää järjestään fiakraa. Saisit varmaan nuorempia hyvä kroppaisia uroksia panee halukasta pilluasi. T. Nuorempi uros 26v

        Hyvä huomio ikäiseltäsi mieheltä😊 Voin toki ei salaisuus.. Olen kertonut tykkään noraalia enemmän seksistä joskus mikään ei tunnu riittävän onneksi lääkkkeet siihen. Pari suhde ja koti kunnossa lukuun ottamatta seksuaallisia tarpeitani. Tätä en ole kertonut aikaisemmin suojaan yksityisyyttäni voin avata vähän. Mieheni vuosia sitten pudonnut rakennus telineeltä kotona, loukkaantui seljästä jonka seurauksena hermo vaurio. Muuten kaikki kunnossa lenkeilee ym. menetti samalla miehisen kyvyn normi yhdyntä ei onnistu lainkaan. Kaikki muu hellyys suullinen toiminta yhdessä toimii mut naisena kaipaan normi yhdyntää sen tuomaa tunnetta. Päädyimme yhdessä tuumin avoimeen suhtteeseen mun osalta, teimme selväksi säännöt en kerro eikä mieheni kysele kun "tyttöjen viikon loppu minulla". Aluksi tapailin nuorempia miehiä jotka kylläkin halukkaita ja kiimaisia jos näin ilmeeraan mut nuoret tulivat saman tien heti yhdynnän alettua jotenkin hellyys jäi sivulle. Eka vanhempi mies sai tajuntani pois hellyydellä ja rauhallisella rakastelulla sekä pystyi yhtymään laukeamatta yli tunnin jota juuri kaiipasin olin kaksi vuotta elänyt ilman🤗🤗


      • Anonyymi

        Törkee kommentti sinulta kun näkemäätä lauot suustasi tollasta😎 Tyylikkäämppää ja vartalolttaan parempaa harvoin mies näkee. Harva pääser koskaan nauttii sängyssä muodoista siileästä ihosta, unohtammatta kimmoisasta kosteasta vaginasta joka imee kyrpää sisäänsä😎


      • Anonyymi

        Moni sinun kutsumasi"huora" tykkää vanhoista miehistä🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mökillä Uuden Vuoden yli🤗 Voisin vaihtaa eroottisia viestejä kun yksin makkarissa samalla pitäisin omaa kivaa kanssasi orgasmi sun kanssa🤗🤗🤗

        Olisinpa sun mies🗣Nauttisin kun vieraat kyrvät kävis panee luvan kanssa. T. Yrittäjä Mikkelistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisinpa sun mies🗣Nauttisin kun vieraat kyrvät kävis panee luvan kanssa. T. Yrittäjä Mikkelistä

        Varmasti kimmosa pillu Marilla kun panettaa säännöllisesti🤑 Miehillä seisoo koko Joulun kun mietiskelevät miten uittivat kyrpää Marissa. T. Mies 46v


    • Anonyymi

      Moikka kiinnostaisko tälläinen 70v 73 kg 176 cm mies niin voitas viestitellä ja nauttia [email protected]

    • No hei joo laittele tuhmia eroottisia viestejä niin nautitaan ja jos natsaa niin eiköhän me voitas tavatakin vai mitä nautittas toisistamme

      • Anonyymi

        Samoin toisin päin😊 Viiikon loma edessä piristäis mökillä oloa. Mistä päin olet..oletko varattu..ihanan ikäinen myös mitat kunnossa🤗


    • Anonyymi

      Heissan aloittaja, tulisitko s-postiin kirjoittelemaan?

      • Anonyymi

        Mari ei valmis sinne olet varmaankin huomannut.


    • Anonyymi

      Laita viestiä kik:teehoo1

    • Anonyymi

      Uppista, Ukko64..

    • Anonyymi

      Uppis

    • Anonyymi

      Naista viesti vaihtoon TV. Make

    • Anonyymi

      Ups

    • Anonyymi

      Ukko seuraa kaipailisin minäkin.Viesteillä voitai aloittaa ja katsotaan miten alkaa homma sujua.Ei voi tietää mihin päädytään ehkä jopa sänkyyn.Ukm.Hki 62v

      • Anonyymi

        Ukko kyllä ilahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukko kyllä ilahtuu.

        Kiitos ei sulle ukko64.Sua vajakkia ei kyl kukaan huoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ei sulle ukko64.Sua vajakkia ei kyl kukaan huoli.

        No muita ei ole tarjolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No muita ei ole tarjolla

        No ois mulla sen verta käyttöö sulle.Tallinlattian vois sulla putsata.Tuskin siitä haittaakaan lattialle olis,kyl se ehkä kestää tommosen jätöksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ois mulla sen verta käyttöö sulle.Tallinlattian vois sulla putsata.Tuskin siitä haittaakaan lattialle olis,kyl se ehkä kestää tommosen jätöksen.

        Oletpa nokkela ja niiiiin hauskakin vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa nokkela ja niiiiin hauskakin vielä

        No niin kuonakasa eiköhän se jo riitä.


    Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe