Mitä se kertoo toisesta kun hän siristelee silmiä kesken keskustelun? Jos ei ole kirkasta. Ja katsoo sinua päin kun puhut jotain ja jän alkaa siristelemään silmiä millaisista tunteista se kertoo?
Silmien siristely
21
3166
Vastaukset
- Anonyymi
kertoo huonosta näkökyvystä, että olisi käynyt specsaversillä
- Anonyymi
Voi olla roska silmässä.
- Anonyymi
se on tietenkin jotain negatiivista (kts. vastaukset), siksihän sä kysyitkin.
- Anonyymi
Että siristely viittaa johonkin negatiiviseen tunteeseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että siristely viittaa johonkin negatiiviseen tunteeseen?
Tai siihen että kuuntelee tarkkaivaisesti ehkä myös miettii puheitasi. Voi olla myös tapa, lieviä tic oireita jne. Mun silmät siristyvät helposti jos hymyilen tai hymyilyttää mutta yritän näyttää totiselta. Räpyttelen myös tiheästi varsinkin väsyneenä.
- Anonyymi
Se on kissa. Kissat siristelee silmiään kun ne osoittaa hyväksyntänsä.
- Anonyymi
No, ehkä voisit kysyy sitä häneltä kun oot siinä framilla. Vaikkapa että menikö roska silmään tai tarviitko tippoja?
Ei oo vaikeeta. - Anonyymi
Tarkoittaa, että jos ottaisit lantiostaan kiinni niin uppoutuisitte ihanaan intohimoisen kiihkoon.
- Anonyymi
Naisena allekirjoitan tän😁 just siksi siristelin silmiäni sille ihanalle miehelle...
- Anonyymi
Aito hymy yltää silmiin.
- Anonyymi
Voi joh tua vaikka siitä, että keskittyy kuuntelemaan sinua. Vaikea sanoa, kun ei näe tilannetta.
- Anonyymi
Eli voi käytännössä tarkoittaa ihan hyvääkin riippuen asia yhteydestä? Jotenkin ite aluksi tulkitsin sillä että hän ajattelisi minusta jotain negatiivistä ja siristää silmiään siksi
- Anonyymi
Jos 40 v nainen hymyilee ja siristää silmiään, ei sillä oo kuin yksi merkitys. Kiinnostunut.
- Anonyymi
Minä miehenä siristän silmiäni, jos ajattelen syvästi asioita ja keskityn. Olen huomannut tekeväni niin, jos todella haluan kuulla mitä henkilö sanoo. Etenkin jos hän on kauempana ja puhuu hiljaa. Jotenkin keskitän katseeni suun liikkeisiin ja samalla siristän silmiäni niin saan vahvistusta sille mitä korvani vastaanottavat.
Jos tykkään naisesta, en tohdi katsoa häntä, kun pelkään, että nainen näkee sisälleni jos katson vähänkään kauemmin. Saatan siis huomaamattani pienentää silmiäni siristelemällä. Ehkä, jotta niitä on vaikeampi lukea, en tiedä.- Anonyymi
Hyvä analyysi
- Anonyymi
Olisiko se niin kauheaa jos hän sinne sisälle vähän kurkistaisi. Joskus tuntuu että miehet pelkäävät naisia liikaa. Olemmeko me niin pelottavia. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko se niin kauheaa jos hän sinne sisälle vähän kurkistaisi. Joskus tuntuu että miehet pelkäävät naisia liikaa. Olemmeko me niin pelottavia. :(
Kyllä olette. Nykyään on miehenä niin vaikea tietää, miten pitäisi olla, ettei loukkaa tai ole muuten asiaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olette. Nykyään on miehenä niin vaikea tietää, miten pitäisi olla, ettei loukkaa tai ole muuten asiaton.
Onhan se mennyt ehkä liian pitkälle. Hankaloittaa tutustumista. Sitten ne ihan oikeasti porsastelevat tyypit viis veisaavat Me too jutuista.
- Anonyymi
Taidankin kysyä seuraavaksi, että onko nesteytys kunnossa??
- Anonyymi
Huono näkö, häikäsee tai pienifonttisen kännykän tiirailu rasittanut silmiä.
- Anonyymi
Hyvää se tarkoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351