palstan lukiat saa kaksion siis arvonnassa arvotaan kaksio palstan lukioille.fase ikaalinen saa kolmion.hieno juttu siis puska radiosta luin
kaksio arvonta palstalaisille
13
153
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka rakentaja on ? Olisi mukavaa jos kaksio annettasiin koko ryhmän käsiin. Olisi e sporttia ja läppäreitä joilla pääsisi suomi palstalle ja muualle. Laadittais yhessä juttuja ja pidettäs kivaa.
- Anonyymi
Läppäreissä pitää olla kunnon bookmarkit!!!!!11111
Anonyymi kirjoitti:
Läppäreissä pitää olla kunnon bookmarkit!!!!!11111
Minulle pitäisi ainakin luovuttaa oma kaksio käyttöön. Se olisi suomi24-toimistoni, jossa virka-aikoina kirjoittelisin palstoille viisauksia.
- Anonyymi
Ihan mahtava juttu-----mutta koska rakentaminen alkaa. Kyltti oli jo nurin, koska talo?
- Anonyymi
oleto perehtynyt arpom,islakiin
- Anonyymi
Eihän EU:ssakaan välitetä mitään mistään laeista
- Anonyymi
joko lupa arpajaisten järjestämiseen on tullut
- Anonyymi
Hyvä Tsägä ostajilla kun talo hanke meni mönkään.
Säästy moni nuori pari elin ikäseltä harmilta ku ei ostanu ongelma pesää.- Anonyymi
Homeeseenko vihjaat ?
- Anonyymi
Onkoos tää siittä ent poliisin vierestä mis oli kylttti kesällä
- Anonyymi
Njaa helppo luvata kunnei mitää tönöö tuu
- Anonyymi
vain huonot lähtee, parhaat jää!
- Anonyymi
Ketäs arpa suosi?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381