kaksio arvonta palstalaisille
palstan lukiat saa kaksion siis arvonnassa arvotaan kaksio palstan lukioille.fase ikaalinen saa kolmion.hieno juttu siis puska radiosta luin
12
95
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka rakentaja on ? Olisi mukavaa jos kaksio annettasiin koko ryhmän käsiin. Olisi e sporttia ja läppäreitä joilla pääsisi suomi palstalle ja muualle. Laadittais yhessä juttuja ja pidettäs kivaa.
- Anonyymi
Läppäreissä pitää olla kunnon bookmarkit!!!!!11111
Anonyymi kirjoitti:
Läppäreissä pitää olla kunnon bookmarkit!!!!!11111
Minulle pitäisi ainakin luovuttaa oma kaksio käyttöön. Se olisi suomi24-toimistoni, jossa virka-aikoina kirjoittelisin palstoille viisauksia.
- Anonyymi
Ihan mahtava juttu-----mutta koska rakentaminen alkaa. Kyltti oli jo nurin, koska talo?
- Anonyymi
oleto perehtynyt arpom,islakiin
- Anonyymi
Eihän EU:ssakaan välitetä mitään mistään laeista
- Anonyymi
joko lupa arpajaisten järjestämiseen on tullut
- Anonyymi
Hyvä Tsägä ostajilla kun talo hanke meni mönkään.
Säästy moni nuori pari elin ikäseltä harmilta ku ei ostanu ongelma pesää.- Anonyymi
Homeeseenko vihjaat ?
- Anonyymi
Onkoos tää siittä ent poliisin vierestä mis oli kylttti kesällä
- Anonyymi
Njaa helppo luvata kunnei mitää tönöö tuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
vain huonot lähtee, parhaat jää!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio305903Miksei työ kelpaa suomalaisille?
Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia4725436Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma1233169Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta
"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis1682691Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin602498