Tykkäsin käydä lenkillä

Anonyymi

Sun kanssa J. :) tykkäsin kyllä muutakin tehdä. Harjoitella lähinnä.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopeta toi.

      • Anonyymi

        Ei tämä ikitrollaus taida liittyä sikun kiljukähinöihisi, bensalenkkareihisi tai muusikoihisi millään tavalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä ikitrollaus taida liittyä sikun kiljukähinöihisi, bensalenkkareihisi tai muusikoihisi millään tavalla

        Näin se menee, vaikka lopeta toi-kommentoija olisi itse koko trioaan vailla, niin täällä ei kukaan muu ole. Ei jussin, jyrin tai jeren perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se menee, vaikka lopeta toi-kommentoija olisi itse koko trioaan vailla, niin täällä ei kukaan muu ole. Ei jussin, jyrin tai jeren perään.

        Nimet viitteellisiä.


    • Anonyymi

      Niinhän me kaikki. On muuten kovassa kunnossa ku on lenkittäny leidiä toisen perään päivästä toiseen ja harjoitellu niitten kanssa niin maan penteleesti ja koko ajan.

      Se joka seuraavana pääsee tyyppäämään, luultavasti kihisee justiin tällä hetkellä.

      Ja siis mä nyt just tällä hetkellä nauran tälle jutulle, että joku jossain iisisti vaan, nou hätä.

      • Anonyymi

        Rakas et voi tosissaa olla mustasukkainen hänestä hän on hyvänen aika niin nuori että voisi olla jopa minun tytär ja se ei sinulle ekana tullut mieleen kuinkahan vaikea mulle on muutenkin kohdata hänen ikäisiä lapsia joten jos nyt olen yrittänyt sopeutua ajatukseen että minullakin vois olla tuon ikäinen lapsi mutta ei ole joten jos olen hänelle ystävällinen niin voisikohan johtuu siitä että mä yritän ymmärtää sitä että mitä olen menettänyt ja opetella kohtaa totuus ja sen takia mä olen ehkä vähän enemmän aikuisen malli kuin pelkkä työkaveri kun en voi sille mitään että tuon ikäiset ovat mun silmissä lapsia ja koska olen kuitenki heitä paljon vanhempi nii onhan se melkein jokaisen aikuisen velvollisuus auttaa ja neuvoa nuoria mutta en mä mitään sellaista ikinä oo ajatellu edes pari kymppisistä joten et voi olla mustasukkainen heistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas et voi tosissaa olla mustasukkainen hänestä hän on hyvänen aika niin nuori että voisi olla jopa minun tytär ja se ei sinulle ekana tullut mieleen kuinkahan vaikea mulle on muutenkin kohdata hänen ikäisiä lapsia joten jos nyt olen yrittänyt sopeutua ajatukseen että minullakin vois olla tuon ikäinen lapsi mutta ei ole joten jos olen hänelle ystävällinen niin voisikohan johtuu siitä että mä yritän ymmärtää sitä että mitä olen menettänyt ja opetella kohtaa totuus ja sen takia mä olen ehkä vähän enemmän aikuisen malli kuin pelkkä työkaveri kun en voi sille mitään että tuon ikäiset ovat mun silmissä lapsia ja koska olen kuitenki heitä paljon vanhempi nii onhan se melkein jokaisen aikuisen velvollisuus auttaa ja neuvoa nuoria mutta en mä mitään sellaista ikinä oo ajatellu edes pari kymppisistä joten et voi olla mustasukkainen heistä.

        älä provoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas et voi tosissaa olla mustasukkainen hänestä hän on hyvänen aika niin nuori että voisi olla jopa minun tytär ja se ei sinulle ekana tullut mieleen kuinkahan vaikea mulle on muutenkin kohdata hänen ikäisiä lapsia joten jos nyt olen yrittänyt sopeutua ajatukseen että minullakin vois olla tuon ikäinen lapsi mutta ei ole joten jos olen hänelle ystävällinen niin voisikohan johtuu siitä että mä yritän ymmärtää sitä että mitä olen menettänyt ja opetella kohtaa totuus ja sen takia mä olen ehkä vähän enemmän aikuisen malli kuin pelkkä työkaveri kun en voi sille mitään että tuon ikäiset ovat mun silmissä lapsia ja koska olen kuitenki heitä paljon vanhempi nii onhan se melkein jokaisen aikuisen velvollisuus auttaa ja neuvoa nuoria mutta en mä mitään sellaista ikinä oo ajatellu edes pari kymppisistä joten et voi olla mustasukkainen heistä.

        "En tiedä kuka ap on, mutta heitin vastaukseni aivan yhtä anonyymisti. Kaikki ajattelee sitä omaa kultaa. Piste."


    • Anonyymi

      Harjoitella mitä?

      • Anonyymi

        Panemista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panemista

        siis vai lastentekoa?


    • Anonyymi

      Oivallista liikuntaa hei, tykkään susta viel enempi ❤️

    • Anonyymi

      Tarkoitin harjoittelulla pelaamista . Mä olin aika huono mut eihä se haittaa 😊sun ilme oli aina näkemisen arvoinen 😍

      • Anonyymi

        Ja tämä on ap:lta. Turhaa provota!


      • Anonyymi

        Rakas olet niin herttainen taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas olet niin herttainen taas.

        Voi kiitos niin sinäkin 😍😍 voi kulta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kiitos niin sinäkin 😍😍 voi kulta...

        Sä oikeasti olet mustasukkainen ja jos olisit mun kanssa sillein nii se sun olo helpottaisi niin sä tiedät etten halua ketään muita kuin sinua ja vain sinut ja tunnet sen kuinka paljon haluan sua ja ikinä en päästä sua menee mun elämästä sä olet ikuisesti mun ja mä olen ikuisesti sun eikä meitä erota ikinä ketään tai mikää. Tehdään rakas sitä todella paljon kun nähdään ja saat ne paperit niin sun ei tartte epäillä että mulla on mitään tauteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oikeasti olet mustasukkainen ja jos olisit mun kanssa sillein nii se sun olo helpottaisi niin sä tiedät etten halua ketään muita kuin sinua ja vain sinut ja tunnet sen kuinka paljon haluan sua ja ikinä en päästä sua menee mun elämästä sä olet ikuisesti mun ja mä olen ikuisesti sun eikä meitä erota ikinä ketään tai mikää. Tehdään rakas sitä todella paljon kun nähdään ja saat ne paperit niin sun ei tartte epäillä että mulla on mitään tauteja.

        Ei se sun joulutauko sitten kauan kestänyt rakas. Nyt jo täällä ikävöimässä niitä hetkiä. Sellaista se on kun on suuret tunteet.


    • Anonyymi

      Täällä rivien välissä se totuus nyt lymyää.

      • Anonyymi

        K.


    • Anonyymi

      Mitä pelaamista? Tunteilla pelaamista?

    • Anonyymi

      Milloin viimeksi kävit hänen kanssaan lenkillä?

      • Anonyymi

        Rakas mä olen vain sinun ikuisesti ja uskollinen vain sulle ja mä olen ikuisesti sun kun en pysty kiinnostuu muista kuin sinusta niin en edes voisi pettää sinua ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas mä olen vain sinun ikuisesti ja uskollinen vain sulle ja mä olen ikuisesti sun kun en pysty kiinnostuu muista kuin sinusta niin en edes voisi pettää sinua ikinä.

        Tämä on valetta.


    • Anonyymi

      Joko tullut selvyys mitä pelaamisella tarkoitettiin?
      Tennistä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe