Ajattelin, että innostuisit asiasta, koska teet niin paljon muutenkin kaikkea Ikaalisten ja ikaalilaisten hyväksi. Missä vaiheessa listauksen tekeminen on tällä hetkellä? Mitä mieltä olet sellaisesta ajatuksesta, jossa minä luovuttaisin - Rinteenmutkatien varteen nousevan - As Oy Rahkolanrinteeseen liittyvän rivitalo-optioni arvontaan? Jospa laittaisimme - yhdessä - kyseisestä asuntoyhtiöstä kolmion arvontaan uuden puskaradion jäsenille - ja vaikkapa kaksion Suomi24 palstan lukijoille?
Ikaalislaiset hyvän tekijöinä
11
222
Vastaukset
- Anonyymi
valitettavasti sinulla ei ole tietääkseni optiota ollut. Ainoastaan
äidin luota pois muuttaessa olisi pientä alennusta tullut mutta napanuoraa ei ole vielä katkaistu vaikka ikä alkaa olemaan lähemmäksi kuuttakymmentä? Hienoa että kateelliset( minä myös ) saamme nauttia kateellisuudesta elämänlaadustasi !- Anonyymi
Pitäisikö tuo, sekava, ylläoleva kirjoitus tulkita niin, että As Oy Rahkolanrinteen osakkeet eivät lähde mukaan arvontoihin? Johtuvatko kaikki sinun ongelmasi minun äidistäni? Liittyykö tähän asiaan jotenkin se, että äitini omistaa tontin, joka on As Oy Rahkolanrinteen naapurina? Oliko tarkoituksenasi vahingoittaa äitiäni 07.07.20 vastaisena yönä, jolloin hiivit bensapullojen kanssa äitini omistaman omakotitalon pihaan ja sytytit talon seinän vieressä olleen henkilöautoni palamaan?
- Anonyymi
Jo John.äF.Kennedy sanoi virkaanastuijaispuheessaan älä kysy mitä Ikaalinen voi tehdä hyväksesi, kysy mitä SINÄ voit tehdä Ikaalisten hyväksi
- Anonyymi
Voi äääh puskaradio sulki hyvän keskustelun
- Anonyymi
Puskaradio pitää avata uudestaan
vittu!
- Anonyymi
myllis käyttää sellaista sanaa josta ei ymmärrä mitään
- Anonyymi
Vieläkö voi kommentoida? Onko keväällä tiedossa uimarannan haravointia? Entä autojen polttelua?
- Anonyymi
tieedottele pekka vain niistä paikoista jonne olet ruikunnut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tieedottele pekka vain niistä paikoista jonne olet ruikunnut
joo eli As oy rahkolanrinteen penkille ja pari krtaa grillille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo eli As oy rahkolanrinteen penkille ja pari krtaa grillille
jäikö kakeista viipyilevä aromi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504