Ajattelin, että innostuisit asiasta, koska teet niin paljon muutenkin kaikkea Ikaalisten ja ikaalilaisten hyväksi. Missä vaiheessa listauksen tekeminen on tällä hetkellä? Mitä mieltä olet sellaisesta ajatuksesta, jossa minä luovuttaisin - Rinteenmutkatien varteen nousevan - As Oy Rahkolanrinteeseen liittyvän rivitalo-optioni arvontaan? Jospa laittaisimme - yhdessä - kyseisestä asuntoyhtiöstä kolmion arvontaan uuden puskaradion jäsenille - ja vaikkapa kaksion Suomi24 palstan lukijoille?
Ikaalislaiset hyvän tekijöinä
11
210
Vastaukset
- Anonyymi
valitettavasti sinulla ei ole tietääkseni optiota ollut. Ainoastaan
äidin luota pois muuttaessa olisi pientä alennusta tullut mutta napanuoraa ei ole vielä katkaistu vaikka ikä alkaa olemaan lähemmäksi kuuttakymmentä? Hienoa että kateelliset( minä myös ) saamme nauttia kateellisuudesta elämänlaadustasi !- Anonyymi
Pitäisikö tuo, sekava, ylläoleva kirjoitus tulkita niin, että As Oy Rahkolanrinteen osakkeet eivät lähde mukaan arvontoihin? Johtuvatko kaikki sinun ongelmasi minun äidistäni? Liittyykö tähän asiaan jotenkin se, että äitini omistaa tontin, joka on As Oy Rahkolanrinteen naapurina? Oliko tarkoituksenasi vahingoittaa äitiäni 07.07.20 vastaisena yönä, jolloin hiivit bensapullojen kanssa äitini omistaman omakotitalon pihaan ja sytytit talon seinän vieressä olleen henkilöautoni palamaan?
- Anonyymi
Jo John.äF.Kennedy sanoi virkaanastuijaispuheessaan älä kysy mitä Ikaalinen voi tehdä hyväksesi, kysy mitä SINÄ voit tehdä Ikaalisten hyväksi
- Anonyymi
Voi äääh puskaradio sulki hyvän keskustelun
- Anonyymi
Puskaradio pitää avata uudestaan
vittu!
- Anonyymi
myllis käyttää sellaista sanaa josta ei ymmärrä mitään
- Anonyymi
Vieläkö voi kommentoida? Onko keväällä tiedossa uimarannan haravointia? Entä autojen polttelua?
- Anonyymi
tieedottele pekka vain niistä paikoista jonne olet ruikunnut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tieedottele pekka vain niistä paikoista jonne olet ruikunnut
joo eli As oy rahkolanrinteen penkille ja pari krtaa grillille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo eli As oy rahkolanrinteen penkille ja pari krtaa grillille
jäikö kakeista viipyilevä aromi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665301- 624418
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204291- 513690
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443590Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv392836- 242678
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692445