Ajattelin, että innostuisit asiasta, koska teet niin paljon muutenkin kaikkea Ikaalisten ja ikaalilaisten hyväksi. Missä vaiheessa listauksen tekeminen on tällä hetkellä? Mitä mieltä olet sellaisesta ajatuksesta, jossa minä luovuttaisin - Rinteenmutkatien varteen nousevan - As Oy Rahkolanrinteeseen liittyvän rivitalo-optioni arvontaan? Jospa laittaisimme - yhdessä - kyseisestä asuntoyhtiöstä kolmion arvontaan uuden puskaradion jäsenille - ja vaikkapa kaksion Suomi24 palstan lukijoille?
Ikaalislaiset hyvän tekijöinä
11
148
Vastaukset
- Anonyymi
valitettavasti sinulla ei ole tietääkseni optiota ollut. Ainoastaan
äidin luota pois muuttaessa olisi pientä alennusta tullut mutta napanuoraa ei ole vielä katkaistu vaikka ikä alkaa olemaan lähemmäksi kuuttakymmentä? Hienoa että kateelliset( minä myös ) saamme nauttia kateellisuudesta elämänlaadustasi !- Anonyymi
Pitäisikö tuo, sekava, ylläoleva kirjoitus tulkita niin, että As Oy Rahkolanrinteen osakkeet eivät lähde mukaan arvontoihin? Johtuvatko kaikki sinun ongelmasi minun äidistäni? Liittyykö tähän asiaan jotenkin se, että äitini omistaa tontin, joka on As Oy Rahkolanrinteen naapurina? Oliko tarkoituksenasi vahingoittaa äitiäni 07.07.20 vastaisena yönä, jolloin hiivit bensapullojen kanssa äitini omistaman omakotitalon pihaan ja sytytit talon seinän vieressä olleen henkilöautoni palamaan?
- Anonyymi
Jo John.äF.Kennedy sanoi virkaanastuijaispuheessaan älä kysy mitä Ikaalinen voi tehdä hyväksesi, kysy mitä SINÄ voit tehdä Ikaalisten hyväksi
- Anonyymi
Voi äääh puskaradio sulki hyvän keskustelun
- Anonyymi
Puskaradio pitää avata uudestaan
vittu!
- Anonyymi
myllis käyttää sellaista sanaa josta ei ymmärrä mitään
- Anonyymi
Vieläkö voi kommentoida? Onko keväällä tiedossa uimarannan haravointia? Entä autojen polttelua?
- Anonyymi
tieedottele pekka vain niistä paikoista jonne olet ruikunnut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tieedottele pekka vain niistä paikoista jonne olet ruikunnut
joo eli As oy rahkolanrinteen penkille ja pari krtaa grillille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo eli As oy rahkolanrinteen penkille ja pari krtaa grillille
jäikö kakeista viipyilevä aromi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi5224906Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743336Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1491636Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m41161917-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais331467- 831354
Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta201172Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen591059Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.731015- 581008