Ehkä mä alan jo ajatella

Anonyymi

että nuo viestit on sulta, joissa ei nähdä enää koskaan eikä sitä ilmeisesti edes haluta. Ehkä on jo aika luovuttaa. Mutta tunteet jää, niitä ei voi pyyhkiä pois noin vaan. Sitä vaan en ymmärrä, miksi käyt täällä vastailemassa hänelle, jos et häntä edes kaipaa.

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata omia hylkäysvestejö. Todennäköisyys, että ne on juuri häneltä on pienen pieni. Hänestä kannattaa ottaa selvää irl, saat paljon todennäköisemmin oikeaa totuuden selville.

      • Anonyymi

        Mutta hän oli täällä. Oikeasti. Ei sitä kukaan usko mutta hän tietää sen itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hän oli täällä. Oikeasti. Ei sitä kukaan usko mutta hän tietää sen itse.

        enkä mä enää tapaa häntä irl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hän oli täällä. Oikeasti. Ei sitä kukaan usko mutta hän tietää sen itse.

        Mistä sinä sen tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät?

        Mitä se sulle kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hän oli täällä. Oikeasti. Ei sitä kukaan usko mutta hän tietää sen itse.

        Ihan oikeasti ko oli. Sun suuri ihastus voi että oli ihan palstalla. No huh, Huh, miten sä saat nyt nukutuksi kun ihanainen on ollut sun kaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeasti ko oli. Sun suuri ihastus voi että oli ihan palstalla. No huh, Huh, miten sä saat nyt nukutuksi kun ihanainen on ollut sun kaa.

        hah sulle. Mä olen nukkunut huonosti siitä päivästä lähtien kun sydän heitti kuperkeikan hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hän oli täällä. Oikeasti. Ei sitä kukaan usko mutta hän tietää sen itse.

        Mutta jos hän on ollut hän tuskin haluaa luovuttaa. Käyn täällä ja ripottelen hänelle tunnistettavia viestejä mutta en jaksa olla kokoajan palstan äärellä. Tämän palstan suhteen haluaisin luovuttaa en hänen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos hän on ollut hän tuskin haluaa luovuttaa. Käyn täällä ja ripottelen hänelle tunnistettavia viestejä mutta en jaksa olla kokoajan palstan äärellä. Tämän palstan suhteen haluaisin luovuttaa en hänen.

        Leikkiä tunnistusleikkiä vaan? Ei kukaan halua "tunnistautua" täällä. Mitä se muka mihinkään vaikuttaisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hän oli täällä. Oikeasti. Ei sitä kukaan usko mutta hän tietää sen itse.

        Entä jos Hän on vaihtanut vain palstaa?

        Itse vaihdoin pääosin sinkkujen palstalle, koska siellä on vähemmän haukkumista mitä täällä, ja siellä oikeasti keskustellaan. Sieltä saan sen sosiaalisen puolen, mitä en tällä hetkellä irl saa. Alko kyllästyttään, kun jatkuvasti joku sai pataan yhdeltä tai useammalta jotka kuvittelivat jokaisen viestin olevan hänelle/heille. Täällä tulee

        Ei mulla tunteet oo omaa Häntä kohtaan hävinneet mihinkään, ehkä vaan enemmän ja enemmän ikävöi kun ei oo nähny pitkiin aikoihin. Saati sitten koska näkee seuraavan kerran.


    • Anonyymi

      Olet viettänyt liikaa aikaa palstalla? Eikä ilmeisesti edes haluta.. käyt vastailemassa hänelle niin kenelle, sinulle?

      Kenen oletat palstalla olevan?

    • Anonyymi

      Mikäs kiire meillä on?

      Justhan tässä ollaan vasta pikkuhiljaa vauhtiin pääsemässä palstailussa :)

      Hiljaa hyvä tulee.

      • Anonyymi

        Tiedät ettei nämä johda toivottuun tulokseen.


      • Anonyymi

        Ei ole tuo vastaus sulle aloittajalta. En vastaa sulle mitään. En jaksa vastata sulle mitään.


      • Anonyymi

        Eihän meillä valmiissa maailmassa ole minnekkään kiirusta. Ruetaan nussimaan tällä palstalla niin että spermat lentää. Jookosta joo.


    • Anonyymi

      Kukin kirjoittaa mitä kirjoittaa. Itse ainakin puran tänne mieltäni ja tarkoitan sitä mitä kirjoitan. Itse en tiedä onko hän täällä, mutta samapa tuo, koska en halua edes olla tekemisissä. Paha mieli hyvä johonkin purkaa.
      Ei kannata tunnistella mitään..... 🤔

      • Anonyymi

        Kyllä minä tunnistelen enkä minä pura mieltäni, minä kirjoitan hänelle joka sanan.


    • Anonyymi

      Palsta ei ole luotettavin ja paras keino ottaa yhteyttä.

      • Anonyymi

        Ei ole muuta. Tämä on ainoa keino pitää häneen yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole muuta. Tämä on ainoa keino pitää häneen yhteyttä.

        No ota hyvä ihminen sitten selvää onko hän täällä. Ei ole oikein elää tuollaisessa epätietoisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole muuta. Tämä on ainoa keino pitää häneen yhteyttä.

        Miksi? Estetty? Vai onko esto henkisellä puolella..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ota hyvä ihminen sitten selvää onko hän täällä. Ei ole oikein elää tuollaisessa epätietoisuudessa.

        Hän on täällä ollut. Kyllä minä sen tiedän. Mutta mitä en tiedä on se, että kirjoittaisiko hän kuten aloituksessa mietin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Estetty? Vai onko esto henkisellä puolella..

        Ei ole mitään estetty, eikä henkistä estoa, ei vaan ole enää muuta yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole muuta. Tämä on ainoa keino pitää häneen yhteyttä.

        Ainoastaan silloin jos ei ole yhteystietoja aina voi jotain kautta ottaa yhteyttä, aluksi vaikka neutraalimmin ja syventää jutustelua.


    • Anonyymi

      Kenelle miehelle? Olenkohan se minä....

      • Anonyymi

        Ei tuossa sanottu, että miehelle, mutta taidat sen arvata?


    • Anonyymi

      Miksi läksit? ....

      • Anonyymi

        Monet läksivät yksi jäi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet läksivät yksi jäi.

        Sellaista elämä on. Aina ei voi voittaa.


      • Anonyymi

        En lähtenyt minnekään. Olen samassa paikassa edelleen. Muut tykkää vastailla niin annetaan niille tilaa. Aloittajalta noi ei oo. Öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lähtenyt minnekään. Olen samassa paikassa edelleen. Muut tykkää vastailla niin annetaan niille tilaa. Aloittajalta noi ei oo. Öitä.

        Työpaikka? Vai mikä?


    • Anonyymi

      Oliko naiselle?

      • Anonyymi

        Ei ollut.


    • Anonyymi

      No hänelle naiselle sanoisin, että en ole luovuttanut ja haluaisin kyllä nähdä.

      • Anonyymi

        Mikset ehdota sitä mulle? Näkemistä....


    • Anonyymi

      Jos olet S(n) Ja kaipaat P(m) niin:
      https://www.youtube.com/watch?v=QpNmhz_g5hk

    • Anonyymi

      Älä ajattele, tuskin ne ovat.

      • Anonyymi

        Tuskin täällä se oikea ihminen on.. Tämä on vain yksi koukuttava paikka, minne ihmiset jää jumiin luulemaan niin. -Ei ap


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe