Kai se on vaan sitten pakko..

Anonyymi

Poistua täältä jossain vaiheessa oman käden kautta. Ei enää pääkoppa kestä.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äläs nyt..elämä voi järjestää sullekin suoranaisia ihmeitä ja muuta mukavaa.

    • Anonyymi

      Ei munkaan meinaa kestää ilman yhtä miestä. Hänen ajattelunsa vie kaikki mehut.

    • Anonyymi

      Kukaan ei täällä sellaista halua, mutta hillitte hoppus ja hallitte himos. Ajattele tietoisesti, äläkä anna ajatusten virrata tiedostamatta. Hallitse ajatukset, äläkä anna ajatusten hallita sinua. Se tässä kaikessa ihmetyttää, mikä tämä show täällä on?

      Elämässä on kyse elämisestä, ei sen lopettamisesta, tai kenenkään piinaamisesta.
      Apua on tarjolla, jos siitä haluaa ottaa kiinni, mutta kaikki muutos lähtee itsestä.

    • Anonyymi

      Viha, katkeruus, kateus kolme myrkkyä, pitää poistaa omasta mielestään, jotta voi saavuttaa onnellisuuden. Onnellisuus ei ole lähtöisin mistään ulkopuolisesta lähteestä. Onnettomuus ei ole mistään ulkopuolisesta lähteestä, vaan sisimmästä. Kun ihminen itse oppii tiedostamaan ja poistamaan negatiiviset tunteet, voi hän saavuttaa onnen elämässään.

      Rakasta itseäsi, opettele välittämään itsestäsi, tee asioita itsesi takia. Mutta älä solvaa muita, älä sorra muita, koska et ikinä tiedä mitä muut ihmiset käyvät läpi elämässään.
      Kaikilla ihmisillä on ongelmia ja ne pitää käsitellä.

      • Anonyymi

        Tuo puhe onnellisuudesta on sontaa. Hyvillä ihmissuhteilla on keskeinen merkitys onnellisuuteen. Avioliitto, puoliso, lapset, isovanhemmat, ystävät, työkaverit jne.

        Kommentoija voi mennä johonkin saareen asumaan yksin vaikka viideksi vuodeksi. Kun olet tullut takaisin, niin opeta sen jälkeen meille onnellisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo puhe onnellisuudesta on sontaa. Hyvillä ihmissuhteilla on keskeinen merkitys onnellisuuteen. Avioliitto, puoliso, lapset, isovanhemmat, ystävät, työkaverit jne.

        Kommentoija voi mennä johonkin saareen asumaan yksin vaikka viideksi vuodeksi. Kun olet tullut takaisin, niin opeta sen jälkeen meille onnellisuudesta.

        Olen asunut yksin jo 8 vuotta ja olen onnellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo puhe onnellisuudesta on sontaa. Hyvillä ihmissuhteilla on keskeinen merkitys onnellisuuteen. Avioliitto, puoliso, lapset, isovanhemmat, ystävät, työkaverit jne.

        Kommentoija voi mennä johonkin saareen asumaan yksin vaikka viideksi vuodeksi. Kun olet tullut takaisin, niin opeta sen jälkeen meille onnellisuudesta.

        Toi sun asentees on sun onnes tiellä, mut en voi sua opettaa, kun jokaisen meidän pitää itse oppia. Ikävä kyllä, voivottelu ei vaan auta mitään.


      • Anonyymi

        Asiaaaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi sun asentees on sun onnes tiellä, mut en voi sua opettaa, kun jokaisen meidän pitää itse oppia. Ikävä kyllä, voivottelu ei vaan auta mitään.

        Asenteella ei onnea saavuteta. Kaikkea sitä kuuleekin! Jaa, onnea voi oppia. Varmaan olisi olemassa onnellisuuden oppiaine, jos onni olisi saavutettavissa oppimalla. Voisitteko lopettaa tällaisen roskan suoltamisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asenteella ei onnea saavuteta. Kaikkea sitä kuuleekin! Jaa, onnea voi oppia. Varmaan olisi olemassa onnellisuuden oppiaine, jos onni olisi saavutettavissa oppimalla. Voisitteko lopettaa tällaisen roskan suoltamisen?

        Jotkut hakkaa päätä seinään, kun ei opi koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut hakkaa päätä seinään, kun ei opi koskaan.

        Sun oppis oksettaa, joten pysyn siitä kilometrien päässä. Mitä tiedät kenenkin onnellisuudesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut hakkaa päätä seinään, kun ei opi koskaan.

        Pyyhin takapuoleni sun ohjeilla.


    • Anonyymi

      Ei virnuilijoista kannata välittää...

      • Anonyymi

        Sääli nyt vie kaikki takaisin siihen mitä tällä on ollut viimeiset 10vuotta, koita ymmärtää, et nyt tarvitaan sympatian sijaan empatiaa.


      • Anonyymi

        Tuskin tämä aloitus liittyy mihinkään pikkupimatsuihin tai slipoverisameihin tms sellaisiin suht turhakkeistapauksiin, jotka etsii epätoivoisesti virnuiltavaa provopalstalta. Sivusta.


    • Anonyymi

      Älä tee sitä. Sinun elämälläsi on tarkoitus. Paras ystäväni tappoi itsensä yli 8 vuotta sitten. Kaipaan häntä aina välillä kovasti. Itsellänikin on välillä ollut todella vaikeaa, mutta olen poissulkenut tuon mahdollisuuden itseltäni.
      Välillä vaan on niitä päiviä, että tuntuu siltä, ettei pääse eteenpäin. Silloin pitää yrittää olla itselleen armollinen. Aikalisä. Elämä ei ole suoritus, jokaisella on täällä jokin tehtävä. Olen löytänyt uskon, mikä antaa toivoa ja luottamusta. En kuitenkaan ole ns hihhuli, eikä kukaan tule ulkopuolelta määrittelemään, miten minun pitää uskoa. Vähitellen olen huomannut, että kun aidolla tavalla rukoilen, niin kyllä niihin rukouksiin vastataan. Asiat ei vaan mene aina siten, kuin itse sen toivoisi menevän. Mutta ne menee niin, miten niiden pitää mennä. Voimia ❤️👍

      • Anonyymi

        Semmosten helppo jauhaa, joilla 9 milliä tilillä. Kyllä se siitä paremmaksi muuttuu.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Se on huono merkki, jos kaikki alkaa ärsyttään, ja sekään mistä on ennen saanut iloa ei enää huvita. Sillon on voimat jo aika vähissä.

    • Anonyymi

      Kaamos on varmasti monelle rankkaa, eikä tämä koronavuosi ainakaan sieltä helpoimmasta päästä, mutta pitää aina muistaa, että tuollaiset ajatukset on vain ohimenevä aivojen "tilttaus". Mitään ylitsepääsemätöntä ei silloin kannata tehdä. Tämäkin todennäköisesti trolli taas, mutta ei kukaan terve trollikaan tällaisia aloituksia tee.

    • Anonyymi

      Anteeksi etten lukenut mutta enpä voi olla laittamatta että tietty voit luovuttaa ja poistua vaikka mitä kautta. Mutta et sitävarten tänne jonottanut syntymään.jonotit selviämään.että voit kun oikea aika on olla ylpeä että teit sen mitä tekemään tänne tulit.tulit oppimaan.et naista saamaan tai mammonaa.vaan opiskeleen oikeaa ja väärää.vihaa tai rakkautta.valinta oli ja on sinun.💎

    • Anonyymi

      Tee niin.

      Olen väsynyt sinuun ja sinun elämääsi.

      Annan suomalaiselle masennukselle kasvot kunhan olet kuollut.

      Jääköön se perinnöksi jollekkin joka sitä kaipoo.

      Voi olla että riemuitsen viimein kun henkesi on suojassa...

      Se on maan alla...

      Minä olen viälä pinnalla mutta hyvin heikosti.

      En jaksa sinua.

      Käytä minut ikuiseen rauhaan.

    • Anonyymi

      Älä edes harkitse! Sinua tarvitaan täällä. Olet arvokas ja ainutkertainen. Jokainen omalla ajallaan kyllä luonnollista tietä sitten pääsee kirkkauteen, kun on täällä ensin kilvoitellut saamansa ajan. Voimia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe