Laitan tänne vanhana vakkarina otsikon palstoilla vaihto ketju- testin, josko...
Sinulle selvänäköisesti katson selkeään nimimerkkiin ja täsmäkysymykseen.
Oma kysymys on... Suhteemme on syventynyt tietyllä tavoin. Hyvin Valoisa olo, mutta jatkuuko näin?
Anna. fi ja Ellit kristallipallo lopetettu.
12
1925
Vastaukset 12
- Anonyymi
Hei.
Sinun ei tarvitse murehtia suhteen kehittymistä sillä se etenee kuin itsestään. Pelko vetää puoleensa epävarmuutta,mikä heijastuu sitten toisen luoden epävarmuuden ilmapiiriä ylleen. Hänellä on yllätys varattuna sinulle.
Tapasin tänään miehen, jonka kanssa oli sutinaa menneessä. Kommunikoimme mielestäni sujuvasti, vaikka hän olikin silminnähden hermostunut. Minkälaisin ajatuksin mies on minusta ja tapaamisesta?
Nimim. Siilipää- Anonyymi
Hän oli hermostunut kun mietti mitä ajattelet. Sitoutuminen mielessä hänellä. Ja epävarma sitten siitä että onko riittävä. Jostain syystä häpeää.
- Anonyymi
Millaisen kumppanin löydän ja koska?
- Anonyymi
https://www.youtube.com/channel/UCEoi_mD80rmJ5KF-1foj2Qg
Kun seuraajat sadassa, rupean pitämään livejä joissa vastaan niin monelle kuin kerkeän ilmaiseksi.
Kaikki henkinen keskustelu ja kyselyt sallitaan ennen sitäkin. Teen muita töitä ja olen perheen äiti joten vastaan kiireiden mukaan. Mutta varmasti - Anonyymi
MIksi kristallipallo on lopetettu Annassa ja ilmeisesti muutkin keskusteluosiot. En ole kirjoittanut vuoteen sinne ja nyt menin eikä löytynyt enää ollenkaan. Olin kans "vakkari" siellä aikanaan.
- Anonyymi
Kustannysyhtiö ei halunnut enää ylläpitää toimivaa palstaa. Syytähän kukaan ei taida tietää.
Noh, täällä käy vanhoja pallolaisia, joten aloituksia vaan, muut tulee perässä. Täällä on selvänäkö/ennustaminen, ennustukset, tarot - kaikki omanaan. Ihan toimivalta kuullostaa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kustannysyhtiö ei halunnut enää ylläpitää toimivaa palstaa. Syytähän kukaan ei taida tietää.
Noh, täällä käy vanhoja pallolaisia, joten aloituksia vaan, muut tulee perässä. Täällä on selvänäkö/ennustaminen, ennustukset, tarot - kaikki omanaan. Ihan toimivalta kuullostaa...Okei.
- Anonyymi
Anna.fi keskustelufoorumit valitettavasti lopetettiin viimevuoden marras-joulukuun aikoihin. Keskustelijoiden siirryttyä yhä enenevissä määrin sosiaalisen median kanaviin, ei foorumin ylläpito ollut enää kannattavaa.
Mulle vastattiin näin:
Jatkossa Anna.fi:ssä keskitytään laadukkaan journalistisen sisällön tekemiseen ja kehittämiseen ja kiinnostavan vaikuttajayhteisön eli blogimaailman ylläpitoon.
Anna.fi:n suosituimmat keskusteluketjut on siirretty Kaksplussan keskustelufoorumin alle.- Anonyymi
Mulle vastattiin noin sähköpostiin kun kysyin asiasta.
- Anonyymi
Ei siellä ole mitään. Se palsta on täynnä trolleja. Järkky paikka. Haukutaan toisia ja provotaan munkä ehditään. Aihealueita ei ole nimekskään.
Koitetaan tehdä tästä uusi pallo :)
- Anonyymi
jaa missä siellä muka... en löytänyt kaksplussasta mitään vanhoja ketjuja.
- Anonyymi
Eikö sieltä pallosta näe?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?232353Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko861576- 134992
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.143753Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv95702- 54686
- 13667
Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si77625Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan99622Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12618On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus42583- 65571
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.44559- 42540
- 139539
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas29516- 77514
Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36510Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä54508- 41493