Anna. fi ja Ellit kristallipallo lopetettu.

Anonyymi

Laitan tänne vanhana vakkarina otsikon palstoilla vaihto ketju- testin, josko...

Sinulle selvänäköisesti katson selkeään nimimerkkiin ja täsmäkysymykseen.

Oma kysymys on... Suhteemme on syventynyt tietyllä tavoin. Hyvin Valoisa olo, mutta jatkuuko näin?

12

1615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei.
      Sinun ei tarvitse murehtia suhteen kehittymistä sillä se etenee kuin itsestään. Pelko vetää puoleensa epävarmuutta,mikä heijastuu sitten toisen luoden epävarmuuden ilmapiiriä ylleen. Hänellä on yllätys varattuna sinulle.

      Tapasin tänään miehen, jonka kanssa oli sutinaa menneessä. Kommunikoimme mielestäni sujuvasti, vaikka hän olikin silminnähden hermostunut. Minkälaisin ajatuksin mies on minusta ja tapaamisesta?

      Nimim. Siilipää

      • Anonyymi

        Hän oli hermostunut kun mietti mitä ajattelet. Sitoutuminen mielessä hänellä. Ja epävarma sitten siitä että onko riittävä. Jostain syystä häpeää.


    • Anonyymi

      Millaisen kumppanin löydän ja koska?

    • Anonyymi

      https://www.youtube.com/channel/UCEoi_mD80rmJ5KF-1foj2Qg

      Kun seuraajat sadassa, rupean pitämään livejä joissa vastaan niin monelle kuin kerkeän ilmaiseksi.

      Kaikki henkinen keskustelu ja kyselyt sallitaan ennen sitäkin. Teen muita töitä ja olen perheen äiti joten vastaan kiireiden mukaan. Mutta varmasti

    • Anonyymi

      MIksi kristallipallo on lopetettu Annassa ja ilmeisesti muutkin keskusteluosiot. En ole kirjoittanut vuoteen sinne ja nyt menin eikä löytynyt enää ollenkaan. Olin kans "vakkari" siellä aikanaan.

      • Anonyymi

        Kustannysyhtiö ei halunnut enää ylläpitää toimivaa palstaa. Syytähän kukaan ei taida tietää.

        Noh, täällä käy vanhoja pallolaisia, joten aloituksia vaan, muut tulee perässä. Täällä on selvänäkö/ennustaminen, ennustukset, tarot - kaikki omanaan. Ihan toimivalta kuullostaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kustannysyhtiö ei halunnut enää ylläpitää toimivaa palstaa. Syytähän kukaan ei taida tietää.

        Noh, täällä käy vanhoja pallolaisia, joten aloituksia vaan, muut tulee perässä. Täällä on selvänäkö/ennustaminen, ennustukset, tarot - kaikki omanaan. Ihan toimivalta kuullostaa...

        Okei.


    • Anonyymi

      Anna.fi keskustelufoorumit valitettavasti lopetettiin viimevuoden marras-joulukuun aikoihin. Keskustelijoiden siirryttyä yhä enenevissä määrin sosiaalisen median kanaviin, ei foorumin ylläpito ollut enää kannattavaa.
      Mulle vastattiin näin:

      Jatkossa Anna.fi:ssä keskitytään laadukkaan journalistisen sisällön tekemiseen ja kehittämiseen ja kiinnostavan vaikuttajayhteisön eli blogimaailman ylläpitoon.






      Anna.fi:n suosituimmat keskusteluketjut on siirretty Kaksplussan keskustelufoorumin alle.

      • Anonyymi

        Mulle vastattiin noin sähköpostiin kun kysyin asiasta.


      • Anonyymi

        Ei siellä ole mitään. Se palsta on täynnä trolleja. Järkky paikka. Haukutaan toisia ja provotaan munkä ehditään. Aihealueita ei ole nimekskään.
        Koitetaan tehdä tästä uusi pallo :)


    • Anonyymi

      jaa missä siellä muka... en löytänyt kaksplussasta mitään vanhoja ketjuja.

    • Anonyymi

      Eikö sieltä pallosta näe?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe