Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ihme imureita

Raitapaita

Minulla on kookkaassa pytyssäni n 8 kpl täplamonneja. Ihan kivoja possuja. Heille on vaan tänä keväänä tullut ihan omituinen kuvio.
Ne imevät kutevalta naaraalta mädin suoraan mahan alta.

Katselin tätä ällistyksen vallallassa, eikä tässä vielä kaikki. Aina valppaa platynikin ovat joskus olleet maistiaisilla monni-äidin herku-mädillä ja sieltä vaan suoraan massunalta.

Kaverini kanssa hieman vitsailimme, onko evoluutio jo mennyt niinpitkälle, että kalatkin ovat alkaneet imettää :-)

Onks kellään ny tällästä, vai sainko mä pokaalin?

6

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • patu

      Hyvä että poikaset kelpaa edes kaloille, niistä kun on jatkuva ylitarjonta tuon helpon kutuvietin ansiosta.

      Kantsis rajoittaa monneja sukupuolittain niin että luovut tai siirrät jommat kummat sukupuolet toisiin akvaarioihin???

      Poikue rasittaa aina akvan vettä ihan tolkuttomasti, mitkä muuten ovat vesiarvosi???

      Platythan kuuluvat keskikovaan/kovaan veteen. Suora kraanavesi ei ole niille hyväksi!

      Ne munat vaan kelpaa ruoaksi muille kaloille, loistava proteiinin lähde!

      Ei pokaaleja!

      • Raitapaita

        Mulla on veden KH eilikkä karbonaatti 3. ja PH 7.
        Mikä on erikoista mulla ei platyt ole lisääntyneet lainkaan (kohta vuoden ikäisiä).
        Sen sijaan lyyramollit saivat tuossa maaliskuun alussa n.14 poikasta.
        Kerroit kalanpoikasten ylitarjonnasta, sitä on. Todellakin tulee eteen pian uuden akvaarion osto, heh.


      • .......
        Raitapaita kirjoitti:

        Mulla on veden KH eilikkä karbonaatti 3. ja PH 7.
        Mikä on erikoista mulla ei platyt ole lisääntyneet lainkaan (kohta vuoden ikäisiä).
        Sen sijaan lyyramollit saivat tuossa maaliskuun alussa n.14 poikasta.
        Kerroit kalanpoikasten ylitarjonnasta, sitä on. Todellakin tulee eteen pian uuden akvaarion osto, heh.

        Platyt on liian pehmeessä ja kärsii, ei ihme kun ei lisäännykään


      • patu
        Raitapaita kirjoitti:

        Mulla on veden KH eilikkä karbonaatti 3. ja PH 7.
        Mikä on erikoista mulla ei platyt ole lisääntyneet lainkaan (kohta vuoden ikäisiä).
        Sen sijaan lyyramollit saivat tuossa maaliskuun alussa n.14 poikasta.
        Kerroit kalanpoikasten ylitarjonnasta, sitä on. Todellakin tulee eteen pian uuden akvaarion osto, heh.

        Ei ihme ettei platyt viihdy, VESI ARVOT PALTYILLE VÄÄRÄT ! No mollitkin on väärissä vesissä liikkeellä, poikue kait hätä kutu lajin pelastamiseksi huonoissa vesiolosuhteissa???

        Ennen uuden akvan ostoa, perehdy kunnolla eri kalalajien hoitoon ja myös sisäistä hoitorutiinit niin että tiedät miten hoidat kalojasi.


    • bettaristic
      • Raitapaita

        Näyttää kuvasta päätellen olevan tuo jälkimmäinen
        Corydoras.
        Sellainen pohjaporsas olemukseltaan. Muista piittaamaton touhuaa kaikenaikaa, paksu kuin porsas pituus n. 4 cm.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe