Illan avaus: Ootko valmis?

Anonyymi

Miten on nainen: Ootko valmis? Kaikkeen mitä keksin pyytää? Rakkaudella, intohimolla ja pienellä hallitulla kivulla? Kerro mulle sun turvasana, niin katsotaan minne asti mennään. Nautintojen taivaaseen vai yhteiseen kiirastuleen?

Intohimolla, Rehtorisi

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt lentää kyllä yrjölät

    • Anonyymi

      Mennään taivaisiin. T: Johtaja

    • Anonyymi

      Kivulla?

      • Anonyymi

        Pientä piiskan läpsettä, jos haluat kokeilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pientä piiskan läpsettä, jos haluat kokeilla?

        Riippuu läpseen kovuudesta ja kuka olet. Jotenkin en yhdistäisi ajattelemani miehen habitukseen piiskaleikkejä. Mutta toisaalta ei voi koskaan tietää. Hän ehkä voisi läpsiä, ei voi tietää kun ei ole kokeillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu läpseen kovuudesta ja kuka olet. Jotenkin en yhdistäisi ajattelemani miehen habitukseen piiskaleikkejä. Mutta toisaalta ei voi koskaan tietää. Hän ehkä voisi läpsiä, ei voi tietää kun ei ole kokeillut.

        Ei sitä päältä päin näekään. Jokaisessa on se pimeä puoli. Itse olisin kevytkätinen, hellä kurittaja ja alistaisin naisen pehmeästi mustelmitta. Voimalla, mutta hellästi. Kunnioittaen häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä päältä päin näekään. Jokaisessa on se pimeä puoli. Itse olisin kevytkätinen, hellä kurittaja ja alistaisin naisen pehmeästi mustelmitta. Voimalla, mutta hellästi. Kunnioittaen häntä.

        Meissä kaikissa on pimeyttä. Mutta toisaalta onko se pimeä puoli jos toteuttaa seksuaalisuutta toista kunnioittaen. Tuohon kuristamiseen en voisi suostua en edes hänen kanssaan. Voisin antaa hänelle luvan tehdä sen jonkun muun kanssa jos sellainen on tärkeää hänen seksuaalisuudelleen. Tämä on muuten mun pimeä puoli en osaa olla jyrkän mustasukkainen seksistä. En tiedä miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meissä kaikissa on pimeyttä. Mutta toisaalta onko se pimeä puoli jos toteuttaa seksuaalisuutta toista kunnioittaen. Tuohon kuristamiseen en voisi suostua en edes hänen kanssaan. Voisin antaa hänelle luvan tehdä sen jonkun muun kanssa jos sellainen on tärkeää hänen seksuaalisuudelleen. Tämä on muuten mun pimeä puoli en osaa olla jyrkän mustasukkainen seksistä. En tiedä miksi.

        Siis vaikka en itse pystyisi harrastamaan läheisyyttä kuin yhden ihmisen kanssa en kuitenkaan haluaisi rajoittaa toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meissä kaikissa on pimeyttä. Mutta toisaalta onko se pimeä puoli jos toteuttaa seksuaalisuutta toista kunnioittaen. Tuohon kuristamiseen en voisi suostua en edes hänen kanssaan. Voisin antaa hänelle luvan tehdä sen jonkun muun kanssa jos sellainen on tärkeää hänen seksuaalisuudelleen. Tämä on muuten mun pimeä puoli en osaa olla jyrkän mustasukkainen seksistä. En tiedä miksi.

        En kuristamiseen lähtisi, kirjoitin kurittaja.
        Koen itsekin, ettei toisen seksuaalisuutta voi kokonaan omia. Ei varsinkaan jos ne eivät kohtaa, eivät määrällisen tai laadullisen tarpeen kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuristamiseen lähtisi, kirjoitin kurittaja.
        Koen itsekin, ettei toisen seksuaalisuutta voi kokonaan omia. Ei varsinkaan jos ne eivät kohtaa, eivät määrällisen tai laadullisen tarpeen kohdalla.

        ❤️Mulla taitaa olla lukihäiriö. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️Mulla taitaa olla lukihäiriö. :)

        Se osoittaa vaan että luet tunteella, et kirjaimilla. Söpöä tavallaan ❣


    • Anonyymi

      ❤️

      • Anonyymi

        Nahkaa, pitsiä, ketjua ja niittejä. Niihin kun pukeudut, saat Rehtorin kädestä. Ja muustakin, rajusti tai hellästi. Kumpaa tulee, sitä et tiedä etukäteen.


    • Anonyymi

      Pieni hallittu kipu? Kyllähän se onnistuu. Rehtori on hyvä ja menee kontalleen.

      • Anonyymi

        Sopivan lujakätinen domina käy. Mutta vastavuoroisesti joutuu kontalleen itsekin. Läps, läps!


    • Anonyymi

      Kiitos vaan mutta ei kiitos. Toivottavasti et ole hän.

      • Anonyymi

        Miksi ei? Kannattaa kokeilla ennen tuomitsemista.
        Jospa pidätkin hämärän vyöhykkeen leikeistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei? Kannattaa kokeilla ennen tuomitsemista.
        Jospa pidätkin hämärän vyöhykkeen leikeistä?

        En tuomitse mutta ei vaan sovi rakastuneen korville tuollaiset jutut. Mieluummin pidän hänestä kauniit kuvitelmani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tuomitse mutta ei vaan sovi rakastuneen korville tuollaiset jutut. Mieluummin pidän hänestä kauniit kuvitelmani.

        Rehtorin kaipaama voisi pitääkin näistä leikeistä. Se pimeä puoli hänessä selvästi on.
        Vielä tutkimaton alue minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehtorin kaipaama voisi pitääkin näistä leikeistä. Se pimeä puoli hänessä selvästi on.
        Vielä tutkimaton alue minulle.

        Miten sen voi selvästi nähdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sen voi selvästi nähdä?

        Kun hiukan tuntee ja tietää. Aistin sen myös hänestä. Jossakin keskustelussa tullut myös esiin juttuja.


    • Anonyymi

      Anis...

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuota linjaa ajattelin. Hrr, mikä domina tuo Jenni olisi...


    • Anonyymi

      Entä jos se nainen onkin domina? Onko Rehtori siihen valmis?

      • Anonyymi

        Jokaisesta voi tulla domino tai domina, jos jaksaa syödä yhden rivin Domino-keksejä! ;O


      • Anonyymi

        On. Vuorotellen rooleja vaihdellen.
        Ootko itse valmis?


      • Anonyymi

        Käykö domino ja domina yhteen vai tuleeko ylipääsemätön ristiriita?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisesta voi tulla domino tai domina, jos jaksaa syödä yhden rivin Domino-keksejä! ;O

        Jokaisesta voi tulla?! Ei voi. Eikä rakkauskaan kohdistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisesta voi tulla?! Ei voi. Eikä rakkauskaan kohdistu.

        Ostapa Domino-paketti ja kokeile. Taidan ostaa Domino Mint-paketin tänään ja vetäisen yhden rivin tai ainakin puolikkaan. Jospa siinä keskiyön aikaan minusta kuoriutuisi se domina sitten. Tämä pitää kyllä nyt kokeilla! ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostapa Domino-paketti ja kokeile. Taidan ostaa Domino Mint-paketin tänään ja vetäisen yhden rivin tai ainakin puolikkaan. Jospa siinä keskiyön aikaan minusta kuoriutuisi se domina sitten. Tämä pitää kyllä nyt kokeilla! ;D

        Mittee se tominaatio oikein meinoo? Minä kun tätä yritin muilta kysyvä, nauroivat vuan eikä kukkaan kertonna. Sitteppä aloin ihan ite kuuklettelemaan ja siinäpä mäniki sitten yöunet!
        https://www.youtube.com/watch?v=KdS6HFQ_LUc


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostapa Domino-paketti ja kokeile. Taidan ostaa Domino Mint-paketin tänään ja vetäisen yhden rivin tai ainakin puolikkaan. Jospa siinä keskiyön aikaan minusta kuoriutuisi se domina sitten. Tämä pitää kyllä nyt kokeilla! ;D

        No niin. Lupasin tulla tänne kertomaan tutkimustulokset Domino-keksien syömisen jälkeen. Tarkennettakoon, että ostin uusia Domino Marianne-keksejä viime viikolla ja söin aika monta keksiä parin päivän aikana. Ei mitään vaikutusta. Eipä tullut tästä neidosta Domina Mariannea, vaikka keksejä vedin oikein olan takaa. Tietysti Domino-kekseillä voi olla erilainen vaikutus erilaisiin ihmisiin. Hyviä ne on kuitenkin kahvin kanssa. Sainpahan hyvän tekosyyn ostaa ja syödä herkullisia keksejä! :O ;O :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mittee se tominaatio oikein meinoo? Minä kun tätä yritin muilta kysyvä, nauroivat vuan eikä kukkaan kertonna. Sitteppä aloin ihan ite kuuklettelemaan ja siinäpä mäniki sitten yöunet!
        https://www.youtube.com/watch?v=KdS6HFQ_LUc

        Onko se tominaatio sitä, että toista ihmistä lähetään tominoimaan omasta tahostaan ihan iärirajoille suakka, jotta se toinen kokis siinä jottain miel'hyvvää ja ilova ittesä ja sen manipuleeraajan kanssa? Sitäkö se meinoo?
        https://www.youtube.com/watch?v=niqrrmev4mA


    • Anonyymi

      Minä olen ollut aina sitä mieltä, että jos kaksi ihmistä on sitoutunut sydämen tasolla toisiinsa, seksiäkään ei tarvitse rajoittaa millään tavalla niin kauan kuin se käy molemmille.
      https://www.youtube.com/watch?v=725WlG1idPc

      • Anonyymi

        Just näin. Kaikki yhdessä sovittu kiva on luvallista, kunhan molemmat pitää siitä.


    • Anonyymi

      Ei kiitos.

    • Anonyymi

      Paljonko sulle maksetaan näistä tökeröistä aloituksista? Näilläkö elätät tyttäriäsi?

      • Anonyymi

        Kukaan maksa mulle näistä mitään. Tämä oli ihan oma aloitus aiheesta. Mielenkiinnosta, usko pois.


    • Anonyymi

      Hassua. Näin tänään mielikuvissa yhden miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Varmaan haaveeksi jää meillä tämä.


    • Anonyymi

      Välitilaan ♥️

      GossipGirl

      • Anonyymi

        Sinne siis mennään; nautinnon ja kivun rajamaille.
        💢❣

        Rehtori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne siis mennään; nautinnon ja kivun rajamaille.
        💢❣

        Rehtori

        ♥️


    • Anonyymi

      Toivottavasti Rehtori on vähintään 180cm, lapseton ja naimaton tai eronnut mies. Ulkonäkökokonaisuuden tulee olla ainakin 7/10, että sytyttää. Ikää saisi olla n. 34-54-v.

    • Anonyymi

      Höpsistä ja suu kiinni, sulla kolisee ne käsiraudat ikävästi patteriin, naapurit häiriintyy.

      Maahan siitä ja paikka

      • Anonyymi

        Meillä e kolise omako y italo ssa

        Nahkaa ja piiskaa


    • Anonyymi

      Kovat oli taas lupaukset, eikä miestä ole näkynyt missään. Koko päivän olen ollut yksin täällä kotosalla.
      ❤️

      • Anonyymi

        Mutta missä olet?
        Rehtori on itsekin toisaalla, käykö piiskaleikit ensi viikolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta missä olet?
        Rehtori on itsekin toisaalla, käykö piiskaleikit ensi viikolla?

        :DD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe