Mies on aviomieheni

Anonyymi

Elämme yhdessä arkea.

Sinä olet unelma

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka mies?

      • Anonyymi

        Jonka kanssa olet joskus nähnyt minut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonka kanssa olet joskus nähnyt minut

        Tämä kuvio on melko selvä mulle. Hiukan tunnen sääliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kuvio on melko selvä mulle. Hiukan tunnen sääliä.

        Niin varmaan tunnet tuon miestrollin.


    • Anonyymi

      Naimisssa ollessa haaveilet muista, ei ihan kivaa toimintaa.

      • Anonyymi

        No jaa, joku muu tässä liitossa on pettänytkin. Itse vain haaveilen. Olemme vain ystäviä puolisoni kanssa olleet viime vuodet


      • Anonyymi

        Ei varmaan kivaa mutta aika yleistä. Avaapa naivit silmäsi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan kivaa mutta aika yleistä. Avaapa naivit silmäsi.

        Niin se varmaan on, mutta ei se silti ole hyväksyttävää. Ensin pitää erota, jos suhde ei toimi. Ei ole hyväksyttävää "poikkeusoloissakaan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se varmaan on, mutta ei se silti ole hyväksyttävää. Ensin pitää erota, jos suhde ei toimi. Ei ole hyväksyttävää "poikkeusoloissakaan".

        Ei pidä mitään. Ja kuka sen määrittelee, mikä on hyväksyttävää ja mikä ei? Raja menee mielestäni siinä , että kukaan ei tosiaankaan voi säädellä sitä, mitä voit tuntea .

        Olen aika päiviä sitten lopettanut miettimisen, mikä tekemistäni tai tekemättä jättämisistäni on jonkun toisen ihmisen mielestä hyväksyttävää ja mikä ei. Joskus parikymppisenä ympäristön mielipiteillä saattoi olla joskus vähän merkitystä. Nykyään ei. Sitä paitsi, kukaan ei näe pääni sisään mietteitäni ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä mitään. Ja kuka sen määrittelee, mikä on hyväksyttävää ja mikä ei? Raja menee mielestäni siinä , että kukaan ei tosiaankaan voi säädellä sitä, mitä voit tuntea .

        Olen aika päiviä sitten lopettanut miettimisen, mikä tekemistäni tai tekemättä jättämisistäni on jonkun toisen ihmisen mielestä hyväksyttävää ja mikä ei. Joskus parikymppisenä ympäristön mielipiteillä saattoi olla joskus vähän merkitystä. Nykyään ei. Sitä paitsi, kukaan ei näe pääni sisään mietteitäni ;)

        Kunhan heitin nuo lauseet tuohon. Minäkään en mieti mitä muut minusta ajattelevat. Mutta naimisiin en silti ns. leikilläni mene. Sitten vasta jos joskus rakastun ja molemmat sitä haluaa ja haluamme viettää loppuelämämme yhdessä. Kaksi vanhaa yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan heitin nuo lauseet tuohon. Minäkään en mieti mitä muut minusta ajattelevat. Mutta naimisiin en silti ns. leikilläni mene. Sitten vasta jos joskus rakastun ja molemmat sitä haluaa ja haluamme viettää loppuelämämme yhdessä. Kaksi vanhaa yhdessä.

        En mennyt naimisiin leikilläni vaan rakkaudesta. Mies petti. Parisuhde muuttui , olemme nykyään ystäviä ja kämppäkavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mennyt naimisiin leikilläni vaan rakkaudesta. Mies petti. Parisuhde muuttui , olemme nykyään ystäviä ja kämppäkavereita.

        Jossain vaiheessa, kun saan voimia, lähden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mennyt naimisiin leikilläni vaan rakkaudesta. Mies petti. Parisuhde muuttui , olemme nykyään ystäviä ja kämppäkavereita.

        Asutte yhdessä eli joku teitä yhdistää? Ei vaikea päätellä että mikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asutte yhdessä eli joku teitä yhdistää? Ei vaikea päätellä että mikä.

        Velkoja ei ole, ei normaalia suurempaa omaisuuttakaan, avioehto on eikä yhteisiä lapsia. Tottumus ehkä :) Ei oikein muu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä mitään. Ja kuka sen määrittelee, mikä on hyväksyttävää ja mikä ei? Raja menee mielestäni siinä , että kukaan ei tosiaankaan voi säädellä sitä, mitä voit tuntea .

        Olen aika päiviä sitten lopettanut miettimisen, mikä tekemistäni tai tekemättä jättämisistäni on jonkun toisen ihmisen mielestä hyväksyttävää ja mikä ei. Joskus parikymppisenä ympäristön mielipiteillä saattoi olla joskus vähän merkitystä. Nykyään ei. Sitä paitsi, kukaan ei näe pääni sisään mietteitäni ;)

        Se on just noin. Jos sitä aina kuuntelee miten muiden mielestä asiat kuuluu mennä niin siinähän ois elämä aikamoista pyöritystä.. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velkoja ei ole, ei normaalia suurempaa omaisuuttakaan, avioehto on eikä yhteisiä lapsia. Tottumus ehkä :) Ei oikein muu

        Niin ja moni muu asia;)..


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja moni muu asia;)..

        Niin no, en oikein tiedä. Seksiä ei ole ollut aikoihin, vakituinen työpaikka kummallakin ja omat rahat. Kyllä siinä vähän säästää kun yhdessä asuu ja voi puolittaa kulut. Toisaalta voisi asua ihan jonkun naispuolisen ystävänkin kanssa. En tiedä .


    • Anonyymi

      Sä olet mun unelma, vaikka sulla se aviomies onkin...

    • Anonyymi

      E-nainen on kaunis ja ihana.

      • Anonyymi

        Nainen olet aviovaimoni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen olet aviovaimoni

        Tiedän. Vielä kun tapaisi miehenkin. Öitä. Oon kännissä. Rakastan sinua P. Pärjään ilmankin. Suukko.


      • Anonyymi

        Ootko S?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko S?

        Mikä vitun S?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko S?

        En ole S.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Vielä kun tapaisi miehenkin. Öitä. Oon kännissä. Rakastan sinua P. Pärjään ilmankin. Suukko.

        Tiedän? Huhuhuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko S?

        Ei ollut, mutta minä olen SK.


    • Anonyymi

      Haista pitkä Vee!

    • Anonyymi

      Ihan kulunutta kaiken maailman riennoissa en ottaisi. En, en, en.

    • Anonyymi

      jos toinen ei enään ole rakas siitä pitää sanoa suoraan . kauheata valheessa olla ja pettää puolisoa. petetyllekin parempi niin ei tarvi valheellisessa liitossa olla.

    • Anonyymi

      Aviomiehesi? No se selittää koko asian. Voi minua tyhmää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe