en tiedä sun elämästä mitään

Anonyymi

mutta olen tosi pahoillani, jos sulla on suruja tai murheita.
Sulle jos jollekin toivon kaikkea hyvää.

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sä oot vitun tyhmä, veit multa jotakin, saat anteeksi Jumalalta, mutta et multa.

      • Anonyymi

        et tosiaan saa minulta anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et tosiaan saa minulta anteeksi.

        Ei ketään kiinnosta anteeksi antosi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ketään kiinnosta anteeksi antosi

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et tosiaan saa minulta anteeksi.

        Toivottamiset on perseestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottamiset on perseestä

        Ikuinen lapsi


    • Anonyymi

      Ei ole mitään kummempaa elämässä suuntaan tai toiseen, kiitos vaan.

      • Anonyymi

        Hyvä niin, onhan se tasapaksu parempi kuin surut.


    • Anonyymi

      En tiedä kuka olet, mutta surua ja murhetta on riittänyt liiaksi asti. Jostain silti saa aina voimaa jaksaa eteenpäin. Kaikilla meillä on omat taakkamme elämässä.

      • Anonyymi

        Kuka oot? Miksi on murhetta ja surua?


      • Anonyymi

        En tiedä mäkään kuka sä olet. Saanko silti toivoa, että olisit onnellinen. Oletkin vielä joku päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka oot? Miksi on murhetta ja surua?

        Oon anonyymi muiden joukossa. Elämä nyt vain on rankkaa kaikin puolin. Niillä mennään mitä on tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mäkään kuka sä olet. Saanko silti toivoa, että olisit onnellinen. Oletkin vielä joku päivä.

        Tottakai saat!Kiitos🥰 Ollaanks tavattu joskus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai saat!Kiitos🥰 Ollaanks tavattu joskus?

        Sanooko Vekarus mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai saat!Kiitos🥰 Ollaanks tavattu joskus?

        Sehän nyt riippuu siitä kuka olet. aloitus oli kirjoitettu sellaiselle, jonka kanssa ollaan tavattu. Vekarus ei sano mulle aloittajalle mitään,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän nyt riippuu siitä kuka olet. aloitus oli kirjoitettu sellaiselle, jonka kanssa ollaan tavattu. Vekarus ei sano mulle aloittajalle mitään,

        Sory, tuli mieleen yks viikonloppu Vekarus mökillä. Taisi olla hakuammunta🤔 Toivon sulle kaikkea hyvää!


    • Anonyymi

      Ei kai se se mitään haittaa. Jeesuksen elämäkin on aivan torpattu, mutta todistusta ei kukaan halua nähdä. Elämä On.

    • Anonyymi

      "Tulin tänne hiipuvassa kuunvalossa, enkä voinut enää jatkaa jalkojen paleltumien ja pimeyden vuoksi "

    • Anonyymi

      Mikset tiedä?

      • Anonyymi

        Täytyy kysyä, et missä ollaan tavattu🤔


      • Anonyymi

        Ei koskaan päästy niin pitkälle juttelussa. Siksi en tiedä.


    • Anonyymi

      Kaikkeen tottuu, ihminen on kuin rotta. Pienet paskakuurot ottaa jo ihan rutiinilla niskaan. On kyllä tapana vähän pienennellä asioita, jos nuorena tietäs mihin joutuu, moni vois jättää sikseen.

      • Anonyymi

        No totta on kovia aikoja on nähty


      • Anonyymi

        Itse taas lähden siitä, että ei ole niin mitään anteeksipyydeltävää tai valkaistavaa esimerkiksi kahdenkymmenen vuoden takaisissa valinnoissa. Muutoin kirjoituksesi resonoi, siksi vastasinkin.


      • Anonyymi

        Vastaukset sulle ei ole multa. Olen terve paitsi olin vähän humalassa eilen. Mua hävettää kun mus aloitukseen kirjoitellaan jotain jeesusjuttuja. En ole mikään lahkolainen. Ap.


    • Anonyymi

      Hyvä että et tiedä parempi niin.

      • Anonyymi

        Miten niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin?

        En kysynyt minä, kun ei kiinnosta sairaiden trollien tyhmät kommentit. Jättäisin vastaamatta ja jättäkää muutkin. Ap.


    • Anonyymi

      Kiitos....,,,,

      Kyllä tässä vahvuutta tarvitaan.

      Kehitys on kypsää.

      Mutta silti niin lapseĺlista.

      En sille mitään voi mutta olen kehittynyt kenties viärin???

      Vaikka olen hengellisesti vahva niin se teköö sairaaks ajoittain.

      Naisilta vaaditaan niin paljon.

      Pitää olla vahva perheenäiti,kasvattoo lapset,käydä töissä ja huolehtiä viälä itsestään ja miehestäänkin.

      Järki siinä lähtöö ,,,,

      Niinpä on parempi olla yksin kuin viärin männeessä ajassa,ymmärrätkö??

      Pojat jos ois vahvempiä mitä he eivät miunniin mielestä ole.

      Poikkeuksiä voi tietysti olla mutta isääni luotan koska hän on luovuttanut jo ,,,,vanha jämähtänyt tyyli,,,

      En pystyisi miteen tekemään ilman hänen luottamustaan.

      Tiedättekö ,,,.

      ???

    • Anonyymi

      Jos et tiedä elämästäni mitään, et siis tunne minua, niin miksi toivot mulle kaikkea hyvää?

    • Anonyymi

      Tämä aloitus on minusta hyvä, jonka mielelläni omisin, mut epäitsekkäänä en sitä tee. Olen harrastanut itse tutkiskelua viime päivinä, unohdin merkityksellisen keskustelun tärkeän ystävän kanssa, kun hän uskoutui minulle. En halunnut uskoa kuulemani ja näin jälkeenpäin tiedostan kokeneeni traumaperäisen stressihäiriön tai muistihäiriön?

      Kielsin itseäni uskomasta totuutta, totuus tuli julki monen mutkan kautta pohdiskellessani menneitä. Löysin tämän hetken muistini lonkeroista viimein. Ystävä pahoitti mielensä, kun en muistanut tätä hänen minulle uskoutumistani 😞 Harmillisena koettuna kokemuksena todettava näin. Vaikea oli ymmärtää aluksi, et näinkin voi käydä?

      Ihmisiä kuolee ympäriltä, hän ei ole vielä onneksi ja olettanut, et oikeanlaisella lääkityksellä mahdollista elinkaarta pidentää? Jossain vaiheessa nämäkin tulee pakostakin eteen, viikko sitten menetti yksi arvostamani ystävä henkensä työympyröissä. Elämä vie ja suhtautuminen arkeen ja juhlaan muuttuu ajan myötä.

      Pohtiessa tilannettani, olen itsekin muuttunut paljon menneistä. En haasta, enkä halua riidellä kenenkään kanssa, varsinkaan asioista, joita en koe riidan arvoiseksi. Mielummin pakenen tai otan etäisyyttä tilanteissa, kun tiedostan niissä jäävän helposti pahan mielen.

    • Anonyymi

      Myös tuntemattomille ihmisille voi toivoa kaikkea hyvää, siinä ei ole mitään pahaa.

    • Anonyymi

      Olen ollut ihan tolkuttoman väsynyt johtuu osittain siitä että nukun pätkittäin. On myös ollut surua ja mietittävää paljon. Myös ensimmäistä kertaa ehkä valon puute ahdistaa. Toisaalta on ollut myös mielenkiintoinen ja antoisa syksy, eikä vähiten kohtaamieni ihmisten ansiosta.❤️Hieman jaksaminen tällä hetkellä mietityttää. Miten aloittajalla itsellä menee?

    • Anonyymi

      Anna hänelle lupa käydä läpi niitä surujaan niin toisen ei tarvitse pelätä satuttavansa vielä muita omalla murheellisuudellaan. Niin käy kovin monesti, se on ikävää.

    • Anonyymi

      Miksi et tiedä, etkö osaa puhua ja jutella, ja tärkein kaikesta : kuunnella.

    • Anonyymi

      Et niin koska sehän ei koskaan kiinnostanut sua ( häntä ) viiden pennin vertaa.

      • Anonyymi

        Tämän vastaajan puhe kuulostaa totuudelta.


      • Anonyymi

        Höpö höpö. Eipä ole sulle eikä kaltaisillesi tuo aloitus. Ap.


    • Anonyymi

      Älä ole, vapauteen on vielä vähän aikaa jäljellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe