Nainen, miks sä annoit ymmärtää,

Anonyymi

mut et ymmärtänyt antaa?

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sori,haluan vieläkin :)

    • Anonyymi

      Aina niitä löytyy sellaisia naisia jotka avaa haarat heti. 👍 Kyllä aina joku suostuu
      Mut onneksi on Vielä niitäkin, jotka ei hypi sängystä sänkyyn.

    • Anonyymi

      En ole toiminut noin. Sitten jos joskus rakastun itseni ikäiseen mieheen tai muutaman vuoden nuorenpaan.

    • Anonyymi

      Mies miksi näen sinut unessani ja puhut minulle, mutta et tee niin, kun näemme oikeasti?

      • Anonyymi

        Senkun meet rölli peilin eteen juttelemaan itsellesi ja otat oikein tiiviin katsekontaktin ja sanot "minä minä mies riitän, minä riitän"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkun meet rölli peilin eteen juttelemaan itsellesi ja otat oikein tiiviin katsekontaktin ja sanot "minä minä mies riitän, minä riitän"

        Muuten voisin, mutta olen nainen ja kirjoitan miehelle.


    • Anonyymi

      Ei siitä ollut kyse ollenkaan, oli kyse omasta henkilökohtaisesta hyvinvoinnistani jotta voisin myös antaa.

      • Anonyymi

        Ihana antaa ja lahjoittaa Suomen vähävaraisille perheille ja lapsille oma osuus hyvään jouluun. Siitä tulee hyvä mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana antaa ja lahjoittaa Suomen vähävaraisille perheille ja lapsille oma osuus hyvään jouluun. Siitä tulee hyvä mieli.

        Toi on paras anto joulukuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana antaa ja lahjoittaa Suomen vähävaraisille perheille ja lapsille oma osuus hyvään jouluun. Siitä tulee hyvä mieli.

        Kun antaa, niin saa. Lapsissa on maamme tulevaisuus. Anna hyvä lapsuus.


    • Anonyymi

      Hän kuoletti tunteet.

      • Anonyymi

        Sullako oli tunteita?


    • Anonyymi

      Miksi sinä olet ymmärtänyt väärin!

    • Anonyymi

      Sovinistit eivät ole viehättäviä.

    • Anonyymi

      Hetki ja paikka olivat väärät... Jos hän yrittää uudelleen ... Annan 😊

      • Anonyymi

        Minkä?


    • Anonyymi

      Mies mistä moinen ajatus? Rakastan ja välitän vain susta. En voi ajatella olevani muiden kanssa. Kovasti yrittää änkeytyä muutamat miehet mutta en pysty antaa heille mahdollisuutta koska sä oot mun mielessä. Varmaan yksin olen tunteiteni kanssa mutta sä pysäytit!!!

    • Anonyymi

      Sä nyt vaan ymmärsit väärin.

      • Anonyymi

        Niin siinä tais mulle käydä.


    • Anonyymi

      Ymmärsin kyllä mut sun omassa ymmärryksessäsi on nyt jotakin vajautta.

    • Anonyymi

      Et ymmärtänyt pyytää?!

    • Anonyymi

      Koska sä et ymmärtänyt kertoa että haluut jotain.

    • Anonyymi

      Jos keskustelun avaus on tuota tasoa, ihan pakko sanoa evvvk ;)

      Täytyy miehen jotain muutakin hallita kun kulahtaneita, ikivanhoja kliseitä

    • Anonyymi

      Annoin ymmärtää, koska olisin ollut valmis läheisyyteen ja kosketukseen. Annoin ymmärtää eleillä spontaanisti ja ajattelematta, koska olin niin monta kertaa huumaantunut sinusta ja kiihoittuneessa tilassa myös.

      En kuitenkaan ymmärtänyt antaa, koska et osannut kysyä! Et osannut tai uskaltanut koskettaa, suudella, tai kysyä kylään. BTW: Ei minua olisi kovin paljon tarvinnut vikitellä. Pelkkä läsnäolosi riittää siihen. ♥️

      • Anonyymi

        Näinhän siinä käy. Nainen olisi jo täysin valmis, mutta suomalainen mies suomalaiseen tapaan ei uskalla tehdä asialle mitään.


      • Anonyymi

        Voih, kunpa oiskin ollut näin.. <3 en todellakaan uskaltanut, varsinkaan siinä tilanteessa ;D


    • Anonyymi

      Pitäisikö sinun mennä narsismisi kanssa terapiaan, ei oo normaalia vainota aina vain uusia uhreja.

      • Anonyymi

        Enpä itselle nähnyt narsismia täällä? Mielikuvitus lähtenyt lsulalle? Kovia syytöksiä löyhin perustein.


    • Anonyymi

      Näin ikävästi todella pääsi käymään ja harmittelin sitä myöhemmin, koska mies olisi ollut todella ok;) Tietääkseni hän ei ollut edes varattu, sillä silloin se olisi ollut ehdoton: EI KIITOS.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe