kun miehen lapset eivät osaa olla perheessä normaalisti. Vaikka uusi äiti kuinka kkäskee ja sanoo nätisiti niin ei osta tehdä mitään mitä pyydetään. Olen yrittänyt lahjoja tarroilla tai muroilla, mutta ei onnistu.
Omat ei koskaan ole olleet tuommosia, siksi haluisinkin omieni olevan heille esimerkkinä jottei mun taakka olisi liian suuri tässä kasvatusvstuussa.
Nyt jouluna olen yrittänyt koulutta heitä pitämään tonttulakin päässä, mutta eivät pidä huutaa ja melksaa ja kiusaa mun lapsia. mit mä teen, en voi poiskaan lähtä, koska en voi jättääheitä pulaan, olen lupautunut kasvattamaan ehitä mutta kovin on viaikeeta. Jos lähtisin luvouttaisin, ja siitä ei lapset tykkäisi eikä heidän isänsä, että laspensa kasvaa kieroon. Kova on yritys mulla tehäd heistä normaaleita mutta jos ei yhtään itse osaa niin ei niistä tule. KOulussakin mnenee eheikosti kun ovat siellä kun..
Hyvää joulua teille, mun joulu mnee kasvttamaisessa miehen lapsia, rankkaaon joten älkää ksokaan luuluko että uuden äidin rooli on kiva ja helppo, huh huh, ei tähän kaikki pysty. Minä onneksi pystym melkein.
Tulevalla äitipuolella on ongelmia
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs aloit suhteeseen lapsellisen miehen kanssa!
- Anonyymi
Ehkä se on helppoa syytellä muita eetei tarvitse olla omien lastensa kanssa.
- Anonyymi
Uuden äidin vastuu on komentaa ja kasvattaa ja vaatia ja moittia. Hän on se joka päättää miehen lasten asioista ja näin. Rohkeasti vaan vaatimaan ja muuttamaan heidän tapojaan mieleiseksesi, muuten ei tule mistään mitään.
Ei kannata välittää lasten kiukuttelusta tai exänkään, se ei kuulu heille miten kasvatat, kunhan let luja ja vaadit paljon.- Anonyymi
Uuden isän vastuu on komentaa ja kasvattaa ja vaatia ja moittia. Hän on se joka päättää naisen lasten asioista ja näin. Rohkeasti vaan vaatimaan ja muuttamaan heidän tapojaan mieleiseksesi, muuten ei tule mistään mitään.
Ei kannata välittää lasten kiukuttelusta tai heidän isästään , se ei kuulu heille miten kasvatat, kunhan let luja ja vaadit paljon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423