Perussuomalaisilla on miljardeja saatavia

Anonyymi

Perussuomalaisten rahoja on lainattu miljardeja ympäri maailmaa. Nyt on aika alkaa maksaa velkoja takaisin. Perussuomalaisilla on miljardisaatavat eikä yhtään velkaa.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ne valkotakkiset tuu sua hakemaan, valvoja puhko renkaat

      • Anonyymi

        Kiitos huolenpidosta pikkulotta


    • Anonyymi

      Maksakaa velat!

    • Anonyymi

      Laitas tarkemmat summat ja kenelle annettu.
      Oletteko maksaneet verot myös noista miljardeista?

      • Anonyymi

        Kysykää Virosta.


      • Anonyymi

        Kyllä valtion kirjanpidosta näkyy kenelle on annettu meidän rahoja


    • Anonyymi

      Oikeusvaltiossa jokaisen pitää korvata aiheuttamansa vahinko itse

    • Anonyymi

      Me lahtarikaartin laitamme ja kaikki tapamme. Ja piispan pojat he sanovat heille viimeksi aamenen. Ai, ai, ui, ui, me laulamme riemulla. Ja herrojen päiville riennämme sillä hemmetin kiiruulla.

    • Anonyymi

      Orjat töihin maksamaan kulut ja velat

    • Anonyymi

      Mistähän niitä rahoja on otettu, kun persut ei maksa edes veroja?
      Persuthan ovat kuulemma suurin porvaripuolue ja yrittäjäpuolue, siis maksavat vain pääoma eroja.

      • Anonyymi

        Ja nyt ainakin yksi vatipää väittää meidän kuuliaisten veronmaksajien maksamia rahoja omikseen. Tuolle roistolle emme ole mitään velkaa vaan päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt ainakin yksi vatipää väittää meidän kuuliaisten veronmaksajien maksamia rahoja omikseen. Tuolle roistolle emme ole mitään velkaa vaan päinvastoin.

        Niinhän jokainen Demari väittää. Mihin se siis perustuu kun Demari väittää että osa mun liikovoitoista kuuluu hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän jokainen Demari väittää. Mihin se siis perustuu kun Demari väittää että osa mun liikovoitoista kuuluu hänelle?

        Saatko muka Kelan toimeentulotuesta liikevoittoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatko muka Kelan toimeentulotuesta liikevoittoa?

        Ei vaan pitää olla firma Virossa. Ootko vähä tyhmä?


    • Anonyymi

      Miten niin persaukisilta perussuomalaisilta on lainattu miljardeja. Eihän Tavio edes tiennyt montako nollaa on kahdessa miljardissa tai kahdessa kymmenessä miljardissa.

      Ihan oikeasti, miten sun toimeentulotuesta tai takuueläkkeestä voi lainata. Nehän on valtion veroista maksettavia tukiaisia. Hohhoijaa, joko on illan rauhottavat otettu?

      • Anonyymi

        Etkö osaa lukea? Siinä lukee Suomen veronmaksajat. Veronmaksajalla tarkoitetaan nettoveronmaksajaa.


      • Anonyymi

        Kommari yrittää tyrkyttää nappeja taas että totuus ei tulis esille. haha


      • Anonyymi

        Siinäpä se just onki. Me ei käytetä mitään lääkkeitä niinku te kommarit ilmeisesti. Sillon tulee tollaseks säälittäväks toopeks


    • Anonyymi

      Onpa persut rikas puolue. Mihin tarvitsette edes puoluetukea. Toivottavasti rahoista on maksettu niihin kuuluvat verot.

      • Anonyymi

        On. Me omistetaan koko suomi ja te ootte kaikki meidä orjia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Me omistetaan koko suomi ja te ootte kaikki meidä orjia

        No tulihan se Neljäs Valtakunta sieltä vihdoin päivänvaloon. Kovastipa olet ujostellut asian kanssa. Ja kättä ojoon rautasaapaiden kannuksien kopsahtaessa yhteen?


    • Anonyymi

      Me lahtarikaartin laitamme ja kaikki punikit puhtaaksi kynimme..

    • Anonyymi

      Vaadimme korvausta kaikesta vääryydestä ja kansallisvaltion tärvelystä ja oikeusvaltion halventamisesta

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe