Tapulimänty nähnyt on paljon

Anonyymi

Kävin Tapulimäntyä halaamassa ja vähän isosti pussasin... on se upia ja komia !
Eväänä mulla oli liiterin kenguru pihiviä ja juomana kotikaljaa kahella porkkanalla sekotettuna kolemeen inkivääri punajuureen. En muista mistä heräsin mutta otin lisää vihreitä juomia puu ihmisten kanssa keskustellen. Puumännyt elää satoja vuosia ja he eivät hyväksy ahneutta ja turhuutta. Te elätte aikaa joka kaikki synnit ...

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa hyvältä.

    • Anonyymi

      Missä se metsänhoito yhdistys nykyään on? Mullakin ois puuihmisille asiaa.

      • Anonyymi

        Googlessa näkyi olevan.


    • Anonyymi

      Niin nämä ajat ovat kieltämättä ahdistavia meille kaikille,eikä asiaa vähääkään auta se että punaviher hallitus on johdossa ja pääministerin virkaa hoitaa hirmuhaltiajatar ja sisäministerin virkaa viherpiru;/ Kyllä pelottaa asua asua Suomessa eikä vielä ole edes mainittu tätä koronaa että kyllä meitä nyt kuritetaan joka taholta että jos joku haluaa ja löytää lohtua puita halaamalla niin mikä ettei

      • Anonyymi

        Vanhasta puusta saa voimaa, uskoo ken tahtoo, joillekin riittää jo pelkkä usko se helpottaa🤗


    • Anonyymi

      Onko syntynyt joku uusi uskonlahko vai mitä tämä pelleily on?

      • Anonyymi

        Tämä lahko on ollut jo vuosikymmeniä. Minäkin pikkupojasta lähtien ja oksa senkun kovenee.


      • Anonyymi

        Ei tämä on vanha asia, puuhalaajia on aina ollut, eipä siinä mitään pahaa oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä lahko on ollut jo vuosikymmeniä. Minäkin pikkupojasta lähtien ja oksa senkun kovenee.

        Joo kyllä se oksaa vahvoo ku virtaa saa, ei haittaa mitään vaikka latva vähän lahhoo jos oksa pelittää hyvin.


    • Anonyymi

      Suosittelisin menemään halamaan bensamittaria sitten kun on tankannut Enempi sieltä energiaa saa kun jostain kuivettuneesta männynkäkkärästä

      • Anonyymi

        Sanoo hän, joka ei ole koskaan Tapulimäntyä nähnytkään. Korkeintaan kympillä joskus tankannut.


      • Anonyymi

        Puhut höpöjä, ei halata mitään käkkäröitä, pitää olla mahdollisemman vanha puu yli satavuotias, olet vieraantunut luonnosta, metsä voimaannuttaa bensapumppu ei, mene ihmeessä metsään ja kauas tuulimyllyistä niissä on pahaa energiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut höpöjä, ei halata mitään käkkäröitä, pitää olla mahdollisemman vanha puu yli satavuotias, olet vieraantunut luonnosta, metsä voimaannuttaa bensapumppu ei, mene ihmeessä metsään ja kauas tuulimyllyistä niissä on pahaa energiaa.

        Sinä panet niitä myllyjä, et vain kehtaa myöntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut höpöjä, ei halata mitään käkkäröitä, pitää olla mahdollisemman vanha puu yli satavuotias, olet vieraantunut luonnosta, metsä voimaannuttaa bensapumppu ei, mene ihmeessä metsään ja kauas tuulimyllyistä niissä on pahaa energiaa.

        Tapulimänty on yli satavuotias.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe