Haluaisin niin paljon nähdä sut, mies

Anonyymi

Nyt ne rikolliset pykää siellä jotain valmiuslakia. Tai ainakin pelottelee sillä. Voisitko tulla (astumaan), ennen kuin astuu voimaan? Mielellään pian 😘

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valmiuslakia? Tai pelottelee? Senkus, jos niin pikkumaisia ovat, ihmisiä ei voi omistaa. Ja mitä jos mä en teekkään mitään? En ylipäätään ymmärrä, miksi olet sellaseen narsisti pesäkkeeseen sekaantunut, tai sekotat niitä ihmisiä muiden elämään? Polta siltas ex psykopastteihisi.

      • Anonyymi

        Mä en niitä paskoja mun elämääni halua, koska niissä ihmisissä ei ole mitään, mitä minä haluaisin olla. Luusereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en niitä paskoja mun elämääni halua, koska niissä ihmisissä ei ole mitään, mitä minä haluaisin olla. Luusereita.

        Sanoin ettei mun tarvi hyväksyä kaikkia asioita, mä en ala taistelemaan, mä en ole niin tyhmä, sä voit nainen välillä itte tehd omat munaukses, siit lähdetään.


      • Anonyymi

        No täällä se vaan jutut sakenee😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällä se vaan jutut sakenee😅

        Näin on närhen munat. Enempää ei annettavaa ole. Mä olen vapaa kaikesta, voin elää elämäni ja tehdä valintani ja mä olen valintaniottanut tehnyt. Elän helvetin hyvää elämää, enkä anna kenenkään pilata sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on närhen munat. Enempää ei annettavaa ole. Mä olen vapaa kaikesta, voin elää elämäni ja tehdä valintani ja mä olen valintaniottanut tehnyt. Elän helvetin hyvää elämää, enkä anna kenenkään pilata sitä.

        Valintani*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällä se vaan jutut sakenee😅

        Kaikkia ei voi manipuloida rahalla tai seksillä :D Kaikki ei ole ajatusten/viettien uhreja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on närhen munat. Enempää ei annettavaa ole. Mä olen vapaa kaikesta, voin elää elämäni ja tehdä valintani ja mä olen valintaniottanut tehnyt. Elän helvetin hyvää elämää, enkä anna kenenkään pilata sitä.

        Ei tuo trollaaminen ja yksinäinen vuoropuhelu mies kovin terveeltä vaikuta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo trollaaminen ja yksinäinen vuoropuhelu mies kovin terveeltä vaikuta...

        Yksinäisiä vuoropuheluita? Ne on hypoteettisiä näkemyksiä. Sulla ei vaan ole kykyä ymmärtää. Olet sellanen hauki on kala lukija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo trollaaminen ja yksinäinen vuoropuhelu mies kovin terveeltä vaikuta...

        Olen ihan täysin tietoinen, että kyseinen henkilö jolle kirjoitan, ei lue näitä viestejä. Mitä sitten, mitä se sulle tekee? Eniten mua ihmetyttää se, minkä vitun takia, täällä ketään kiinnostaisi sun asiat?

        Ootko ajatellut, että jos kaiken on tarkoitus tehdä sinusta vielä hullumpi? Jos me kaikki ollaan sun mielikuvituksen tuotos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo trollaaminen ja yksinäinen vuoropuhelu mies kovin terveeltä vaikuta...

        Mitä jos, koko tän palstan tarkoitus on, pitää sut xd täällä, kaikkien juorujen keskellä, koska niin rakastat sitä? Sivusto täynnä draamaa, joka ei koskaan kohtaa oikeaa ihmistä syystä tai toisesta.. keksittyä? Totta? Tiedätkö itsekkään? Vai oletko jo kenties seonnut täysin? Ehkä joku meistä yrittää sekottaa sua enemmän? Älykkyyden ja hulluuden raja on häilyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinäisiä vuoropuheluita? Ne on hypoteettisiä näkemyksiä. Sulla ei vaan ole kykyä ymmärtää. Olet sellanen hauki on kala lukija.

        Tämä koodi olisi hänen helppo purkaa, jos silmät viestiin osuisi.
        T. Ap
        Kuten 18:47 jo totesikin.


    • Anonyymi

      Sairasta kiihottua eläinten välisestä yhdynnästä

      • Anonyymi

        Älä sitten kiihotu.


    • Anonyymi

      Jaaha, trullihiirimies taas siitosmielellä🤭🤭🤭

    • Anonyymi

      Voin tulla siittämään sut.

    • Anonyymi

      Mut sua ei halua kukaan nähdä, nyyh.. yksinäinen rölli.

    • Anonyymi

      Mulla on sentään kyky tutkia ip osotteita, että tuotanoinniinnnnnnnnnnn.. ei muuta ku linuxtikku ja kalilinux julkiseen koneeseen kiinni. Näkee kyllä kuka keskustelee yksin.

      • Anonyymi

        Huom lue tarkkaan, on kyky. Ei tarkoita että asia kiinnostais paskaakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe