Kuultuani, miten paljon panimot käyttävät tukijussien viljoja, minä olen päättänyt alkaa juomaan enää punaviiniä itsenäisyyspäivänä. Millään tavalla en halua tukea tukijussien tappiollista maataloutta.
En juo olutta itsenäisyyspäivänä
5
158
Vastaukset
- Anonyymi
sinä sioitat rahasi italialaisiin viineihi, jotka on EU-tukiaisilla valmistettu HÄÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄÄÄH HÄH HÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄH ja LÄÄÄH
- Anonyymi
JOO, HÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄÄÄH ja LÄÄH
- Anonyymi
Tiedoksi vaan, kyllä viininviljelyynkin maksetaan maataloustukiaisia.
Litra EU:ssa tuotettua viiniä sisältää 0.15 euron verran tukea, litra suomalaista olutta sisältää 0.02 euroa per litra maataloustukea. - Anonyymi
Minä juon vain chileläistä viiniä, enkä välitä miten paljon tai vähän sitä on tuettu ja kenen rahoilla. En jaksa olla kiinnostunut kaiken maailman pikkuseikoista.
Roope Ankka - Anonyymi
Ja otin kerran hömpsyt; tuli verta perseestä viikon ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235588Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891938Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 74817
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714