Olen narsisti!

Anonyymi

Ja vieläpä pahemman luokan sellainen.
Minulla on pihamaalla aitaus täynnä lampaita.
Nautin suunnattomasti, kun aina ulos mennessäni kuulen moniäänisen mäkätyksen:
Mää! Mää! Mää! Mää ja mää!

Voi että!
Kyllä se hivelee kovasti suomalaista itsetuntoani ja asettaa minut siihen asemaan, mihin olen oikeutettu niiden kurjien elukoitteen suhteen.
Taitavat peräti olla jotain sekarotuisia, suomalaisia suolaheinän rouskuttajia.
Voe, voe, voe...

86

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muistathan laittaa reisitaskuhousut jalkaan, mutta mee piiloon, jos näät matkalijoita ulkomailta.

    • Anonyymi

      no alotuksen tekiä näkyy jäävän aina toiseksi
      tuolle toiselle narsistille,
      poistaa hei sen komentiti,
      ku se pistää aina vastaan tulevan narsistille luunkurkkuun,
      heh,

      • Anonyymi

        Kyllä se niin on, että jokainen jää narsismissa kauas jälkeen tuon palstaällötyksen rinnalla. Mutta tuskin kukaan muu sitä mainetta haluaakaan. Se toinen on sellainen pönkittäjä, kun ei muutakaan uskalla.


    • Anonyymi

      alottajalle,,
      meinaatko että se oli uutinen,
      höhö on huomattu,,

    • Anonyymi

      90- vuotias Margaret Keenan maailman ensimmäinen rokotettu tavis 4 tuntia sitten
      Vielä elossa

      • Anonyymi

        Hyvinhän rokote toimii!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinhän rokote toimii!

        Mistäs sen tietää, toimiiko.
        Onko hänelle jo tyrkytetty koronavirusta, että voitaisiin todistaa, että tepsikö se rokote häneen, vai onko yksi niistä 5-10 prosentista, johon se rokote ei pure.

        Jälkiseuraukset voi tulla vasta kuukausien päästä. Harvoin neljässä tunnissa.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Mistäs sen tietää, toimiiko.
        Onko hänelle jo tyrkytetty koronavirusta, että voitaisiin todistaa, että tepsikö se rokote häneen, vai onko yksi niistä 5-10 prosentista, johon se rokote ei pure.

        Jälkiseuraukset voi tulla vasta kuukausien päästä. Harvoin neljässä tunnissa.

        Tosikko 😉 sitähä mä just tarkotin että VIELÄ hengissä 😆😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosikko 😉 sitähä mä just tarkotin että VIELÄ hengissä 😆😆

        Niinhän minä sen otinkin, että tarkoitit mitä kirjoitit.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Niinhän minä sen otinkin, että tarkoitit mitä kirjoitit.

        Huumorintaju hukassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumorintaju hukassa?

        Taitaa olla.


    • Anonyymi

      Julkinarsisti on röyhkeä ja mahtaileva, mutta tämä ei ole narsismin ainoa ilmentymismuoto.

      Piilonarsisti on toisaalla myötäilevä heittopussi, mutta toisaalla hän voi olla myrkyllinen ja muille todella ikävä.

    • Muista nyt kuitenkin että minä olen täällä.
      Minä kun en vahingoitu mistään.
      Kertomuksiesi kuvausten mukaan olen ihqu-Narsisti.
      Jokaisella, joka palstalle kirjoittaa, on vaikutuksensa,
      Joko Negatiivinen, kuten sinulla.
      Tai Positiivinen, kuten minulla.
      -
      Olisi varmaan sinustakin hyvää oma-hoitoa.
      Kun saisit kommentoijia.
      Etkä ketään karkottaisi.
      -
      Muista myös se totuus, että sinullekin nauretaan.
      Paljon enemmän kuin uskotkaan.
      -
      Esi-merkiksi minä nauran.
      Katsellessani sinun ja lapsiesi leikkejä.
      Aikuisten palstalla.

      H.

      • Anonyymi

        Et sinä ole narsisti enempää kuin minäkään, mutta tunnistan yhden palstalla kirjouttavan myötäilevän heittopussin :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ole narsisti enempää kuin minäkään, mutta tunnistan yhden palstalla kirjouttavan myötäilevän heittopussin :D

        "Anonyymi"

        Kirjouttavan ?
        Mitähän uskot hänen pusseillaan myötäilevän?
        Uskotko hänen olevan samaa mieltä jokun toisen kanssa?
        Toisen, jota sinä inhoat.
        Eikä sinun.
        Koska sinua inhotaan.

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Kirjouttavan ?
        Mitähän uskot hänen pusseillaan myötäilevän?
        Uskotko hänen olevan samaa mieltä jokun toisen kanssa?
        Toisen, jota sinä inhoat.
        Eikä sinun.
        Koska sinua inhotaan.

        H.

        Ei inhota olen lukutaitoinen anonyymi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei inhota olen lukutaitoinen anonyymi.

        Hunkkiko tän ketjun aloittaja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hunkkiko tän ketjun aloittaja?

        "Anonyymi"

        Ei ole.
        Hän kirjoittaa aina rekisteröidyllä nimi-merkillään.


        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Ei ole.
        Hän kirjoittaa aina rekisteröidyllä nimi-merkillään.


        H.

        Hahaahaa niin kaikki rekatut vannoo höpöhöpöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hunkkiko tän ketjun aloittaja?

        tiedoksi,
        rituliini alotuksen teki,
        hää on narsisti luonteeltaan,
        hää huseraa kaikilla palstoilla oikomssa ihmisiä ruotuun,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tiedoksi,
        rituliini alotuksen teki,
        hää on narsisti luonteeltaan,
        hää huseraa kaikilla palstoilla oikomssa ihmisiä ruotuun,

        Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi, sillä Jumala ei jätä rankaisematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tiedoksi,
        rituliini alotuksen teki,
        hää on narsisti luonteeltaan,
        hää huseraa kaikilla palstoilla oikomssa ihmisiä ruotuun,

        Ei muuten ollut rituliini.
        Kyllä mulla on aivan toinen nimimerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tiedoksi,
        rituliini alotuksen teki,
        hää on narsisti luonteeltaan,
        hää huseraa kaikilla palstoilla oikomssa ihmisiä ruotuun,

        "tiedoksi,
        rituliini alotuksen teki"

        Tuo oli jo suurin loukkaus" ritulinia" kohtaan, koska hän kirjoittaa aina rekkari nimellään, jos ei ole sitten ama, tai se entinen amadeus ja taisihan hänellä olut joku muukin.

        Nyt olisi sinun vuoro perustella syytöksesi "rituliinia" kohtaan, vai oletko se harhainen, joka aina vainosit tätä ruotsalaista "kamelian kasvattajaa" Raisiossa asuvaan ruuneperiin?


      • Et kirjoittanut minulle, silti kerron mielipiteeni.
        Mukavaahan se vain on jos saa ihmiset nauramaan :D
        Narsismi oan kokenut inflaation, kaikki jotka ovat vaikkapa terveen itsekkäitä ovat usein narsisteja.


    • Anonyymi

      nyt on narsistit pääseet vauhtiin,
      ny ei muuta ku kunnon kukkotappalut käyntiin
      koronavakila uhrien iloksi,

      kuka parhimman sanan sanoo toisen nujertaakseen,
      hepp lähtölaukasu,,, ny se alkaa

      • Anonyymi

        Nyt pidämme pienen mittaustauon ja opettelemme oikeinkirjoitusta.
        Kyllä se siitä.


      • Anonyymi

        Täällä on vain yks narsisti ja yksi jolla menee koko juttu ohi, sinä.


      • Anonyymi

        Vain yksi ainoa narsisti täällä on. Narsistien Kuningatar Hyasinth.


    • Anonyymi

      Lampaasihan ne taitavat narsisteja olla, kun huutavat mää mää mää.

    • Anonyymi

      Poistatit sitten itsellesi häpeää tuottaneen marttyyrialoituksen
      ihmis-alennusmyynnistä.

    • Anonyymi

      Kerro toki lisää itsestäsi !

    • Anonyymi

      No, minähän olen ylivertaisesti paras. Korvaamaton.

    • Anonyymi

      Olen muitten yläpuolella ja kaikki kadehtivat minua.

      • Anonyymi

        Olet todellakin kadehdittavan vankka huussin tyhjentäjä ja kivien vääntäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet todellakin kadehdittavan vankka huussin tyhjentäjä ja kivien vääntäjä.

        Koska se tajuaa mitä siitä ajatellaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet todellakin kadehdittavan vankka huussin tyhjentäjä ja kivien vääntäjä.

        Ja kuolleitten häpäisijä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuolleitten häpäisijä.

        Onko nimimerkki Siili/Lusiinan äiti kuollut?

        Kuuskytpalstalta nimimerkki siili/alias Lusiina, sinnikäs väittelijä ja periksiantamaton taistelija sekä kova tarinankertoja kysyli joku aika sitten dementoituneelle hoitokodissa olevalle äidilleen hygieniahaalareita. En ollut ikinä kuullut hygieniahaalareista joten jouduin googlaamaan.

        En ole pitkään aikaan vieraillut plus60-palstalla enkä siten tiedä onko hänen äitinsä kuollut. Kysykää nimimerkki demeteriltä hän voi ehkä antaa vastauksen, olivat keskusteluiden perusteella läheisiä keskenään. Siili käyttää kuten leskikin, rumaa kieltä sikäli kuin vastapuoli ei alistu heidän tahtoonsa.

        Plus 80-vuotiailla tuskin äitit elää.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Onko nimimerkki Siili/Lusiinan äiti kuollut?

        Kuuskytpalstalta nimimerkki siili/alias Lusiina, sinnikäs väittelijä ja periksiantamaton taistelija sekä kova tarinankertoja kysyli joku aika sitten dementoituneelle hoitokodissa olevalle äidilleen hygieniahaalareita. En ollut ikinä kuullut hygieniahaalareista joten jouduin googlaamaan.

        En ole pitkään aikaan vieraillut plus60-palstalla enkä siten tiedä onko hänen äitinsä kuollut. Kysykää nimimerkki demeteriltä hän voi ehkä antaa vastauksen, olivat keskusteluiden perusteella läheisiä keskenään. Siili käyttää kuten leskikin, rumaa kieltä sikäli kuin vastapuoli ei alistu heidän tahtoonsa.

        Plus 80-vuotiailla tuskin äitit elää.

        Mitä ihmettä yrität selittää ja juoruat ja levität muitten asioita.
        Seli-seli-seli.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Onko nimimerkki Siili/Lusiinan äiti kuollut?

        Kuuskytpalstalta nimimerkki siili/alias Lusiina, sinnikäs väittelijä ja periksiantamaton taistelija sekä kova tarinankertoja kysyli joku aika sitten dementoituneelle hoitokodissa olevalle äidilleen hygieniahaalareita. En ollut ikinä kuullut hygieniahaalareista joten jouduin googlaamaan.

        En ole pitkään aikaan vieraillut plus60-palstalla enkä siten tiedä onko hänen äitinsä kuollut. Kysykää nimimerkki demeteriltä hän voi ehkä antaa vastauksen, olivat keskusteluiden perusteella läheisiä keskenään. Siili käyttää kuten leskikin, rumaa kieltä sikäli kuin vastapuoli ei alistu heidän tahtoonsa.

        Plus 80-vuotiailla tuskin äitit elää.

        Vai vedät palstan upean kirjoittajan Demeterin mukaan sotkuihisi ja muitakin ihan nimimerkeiltä mainiten! Kainuun Kateus tuossakin kalskahtaa.
        Tuo on inhottavaa stalkkausta ja vanhojen asioden tonkimista. Hyiii!!!!


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Onko nimimerkki Siili/Lusiinan äiti kuollut?

        Kuuskytpalstalta nimimerkki siili/alias Lusiina, sinnikäs väittelijä ja periksiantamaton taistelija sekä kova tarinankertoja kysyli joku aika sitten dementoituneelle hoitokodissa olevalle äidilleen hygieniahaalareita. En ollut ikinä kuullut hygieniahaalareista joten jouduin googlaamaan.

        En ole pitkään aikaan vieraillut plus60-palstalla enkä siten tiedä onko hänen äitinsä kuollut. Kysykää nimimerkki demeteriltä hän voi ehkä antaa vastauksen, olivat keskusteluiden perusteella läheisiä keskenään. Siili käyttää kuten leskikin, rumaa kieltä sikäli kuin vastapuoli ei alistu heidän tahtoonsa.

        Plus 80-vuotiailla tuskin äitit elää.

        Kateutesi määrä Demeteriin näyttää olevan ääretön. Olet tuonut julki jo useamman palstakirjoittajan häneen liittäen.
        Minua et voi liittää anonyymiyteni vuoksi. Voit uskoa, että pidän Demeteristä tosi paljon. Varmaan moni muukin. Sinun piirisi pienenee sitä mukaa, kun yrität mustamaalata muita.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Onko nimimerkki Siili/Lusiinan äiti kuollut?

        Kuuskytpalstalta nimimerkki siili/alias Lusiina, sinnikäs väittelijä ja periksiantamaton taistelija sekä kova tarinankertoja kysyli joku aika sitten dementoituneelle hoitokodissa olevalle äidilleen hygieniahaalareita. En ollut ikinä kuullut hygieniahaalareista joten jouduin googlaamaan.

        En ole pitkään aikaan vieraillut plus60-palstalla enkä siten tiedä onko hänen äitinsä kuollut. Kysykää nimimerkki demeteriltä hän voi ehkä antaa vastauksen, olivat keskusteluiden perusteella läheisiä keskenään. Siili käyttää kuten leskikin, rumaa kieltä sikäli kuin vastapuoli ei alistu heidän tahtoonsa.

        Plus 80-vuotiailla tuskin äitit elää.

        Vaikka käsität että 80-vuotiailla äiti ei elä, niin tarkoituksella 80 plussassa halusit loukata
        mitä pahimmin ja alhaisimmin yli 80 vuotiasta. henkilöä.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Onko nimimerkki Siili/Lusiinan äiti kuollut?

        Kuuskytpalstalta nimimerkki siili/alias Lusiina, sinnikäs väittelijä ja periksiantamaton taistelija sekä kova tarinankertoja kysyli joku aika sitten dementoituneelle hoitokodissa olevalle äidilleen hygieniahaalareita. En ollut ikinä kuullut hygieniahaalareista joten jouduin googlaamaan.

        En ole pitkään aikaan vieraillut plus60-palstalla enkä siten tiedä onko hänen äitinsä kuollut. Kysykää nimimerkki demeteriltä hän voi ehkä antaa vastauksen, olivat keskusteluiden perusteella läheisiä keskenään. Siili käyttää kuten leskikin, rumaa kieltä sikäli kuin vastapuoli ei alistu heidän tahtoonsa.

        Plus 80-vuotiailla tuskin äitit elää.

        Tässäpä oma kirjoituksesi eli pata kattilaa soimaa:

        "Niin noita toisilta palstoilta tuotuja ja vietyjä kommentteja näyttää ilmestyvän tuon tuosta sinne tänne ja valitusta ja pahaa oloa riittää vaikka lähestymme joulua ja valokin kohta lisääntyy. Pimeäähän nyt on kun aurinkokaan ei nouse vaan hiukan kajastaa, mutta pihavaloilla ja ledkynttilöillä voi luoda lämmittävää tunnelmaa kaiken kurjuuden keskelle ; ))"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäpä oma kirjoituksesi eli pata kattilaa soimaa:

        "Niin noita toisilta palstoilta tuotuja ja vietyjä kommentteja näyttää ilmestyvän tuon tuosta sinne tänne ja valitusta ja pahaa oloa riittää vaikka lähestymme joulua ja valokin kohta lisääntyy. Pimeäähän nyt on kun aurinkokaan ei nouse vaan hiukan kajastaa, mutta pihavaloilla ja ledkynttilöillä voi luoda lämmittävää tunnelmaa kaiken kurjuuden keskelle ; ))"

        Mitä ksksinaamaisuutta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateutesi määrä Demeteriin näyttää olevan ääretön. Olet tuonut julki jo useamman palstakirjoittajan häneen liittäen.
        Minua et voi liittää anonyymiyteni vuoksi. Voit uskoa, että pidän Demeteristä tosi paljon. Varmaan moni muukin. Sinun piirisi pienenee sitä mukaa, kun yrität mustamaalata muita.

        Myös minä pidän Demeteristä ja hänen kirjoituksistaan. Ne ovat valioluokkaa.
        On jo aika, että korpikirjalijakin joutuu vastamaan loukkauksistaan.
        Ei voi olla niin, että hän voi roiskia mitä vain palstalla uskoessaan, että hänellä
        olisi jotain erikoisoikeuksia luullessaan olevansa niin ylivertainen.
        Ylivertainen hän ei ole kuin harhaluuloissaan oman itsensä ylivertaisuudesta.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Onko nimimerkki Siili/Lusiinan äiti kuollut?

        Kuuskytpalstalta nimimerkki siili/alias Lusiina, sinnikäs väittelijä ja periksiantamaton taistelija sekä kova tarinankertoja kysyli joku aika sitten dementoituneelle hoitokodissa olevalle äidilleen hygieniahaalareita. En ollut ikinä kuullut hygieniahaalareista joten jouduin googlaamaan.

        En ole pitkään aikaan vieraillut plus60-palstalla enkä siten tiedä onko hänen äitinsä kuollut. Kysykää nimimerkki demeteriltä hän voi ehkä antaa vastauksen, olivat keskusteluiden perusteella läheisiä keskenään. Siili käyttää kuten leskikin, rumaa kieltä sikäli kuin vastapuoli ei alistu heidän tahtoonsa.

        Plus 80-vuotiailla tuskin äitit elää.

        Älä vaihda aihetta. Juuri 80 palstalla äskettäin alitit pahimmin rimasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai vedät palstan upean kirjoittajan Demeterin mukaan sotkuihisi ja muitakin ihan nimimerkeiltä mainiten! Kainuun Kateus tuossakin kalskahtaa.
        Tuo on inhottavaa stalkkausta ja vanhojen asioden tonkimista. Hyiii!!!!

        Kiitos nyt taas kannustuksesta, Anonyymit. Ajattelin ohittaa tuon maininnan vähin äänin vaikka kieltämättä ottaa päähän että minut vedetään esille milloin missäkin yhteydessä ja juoruilevassa sävyssä. Loukkaavia ovat myös olleet ne "faktatiedot" jotka täällä on esitelty kuulemma siinä tarkoituksessa että minua loukkaamalla palsta väki näkisi, miten loukkaus satuttaa. Kun samaan aikaan sama kirjoittaja vetää itse pitkiä väittely- ja riitelyketjuja, joista hän omasta mielestään selviää "voittajana" ja toteaa miten rattoisaa hänellä on niissä ollut.

        Ja kuten sanottu, minä en suinkaan ole tämän kirjoittajan ainut kohde mitä tulee luulotteluun ja nimeltä syyttelemiseen, pahempaakin ovat monet joutuneet kokemaan.
        Yhden kirjoittajan hän on jo onnistunut täältä karkoittamaan ja tiukkaa tekee välillä minullakin, kun joutuu miettimään, mikä repliikki taas herättää aiheen naljailuun, millainen "tietovuoto" nyt on tulossa. Tuostakin syystä olen kiitollinen tuestanne, Anonyymit...

        Olen kyllä miettinyt olenko liian herkkähipiäinen, pitäisikö vain vaieta ja ohittaa tahalliset ilkeydet, ja niin olen yrittänyt tehdäkin, mutta ehkä sillä tavoin vain antaa tukensa tuon tyyppiselle palstakäyttäytymiselle ja sekään ei taida olla hyväksi...


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Kiitos nyt taas kannustuksesta, Anonyymit. Ajattelin ohittaa tuon maininnan vähin äänin vaikka kieltämättä ottaa päähän että minut vedetään esille milloin missäkin yhteydessä ja juoruilevassa sävyssä. Loukkaavia ovat myös olleet ne "faktatiedot" jotka täällä on esitelty kuulemma siinä tarkoituksessa että minua loukkaamalla palsta väki näkisi, miten loukkaus satuttaa. Kun samaan aikaan sama kirjoittaja vetää itse pitkiä väittely- ja riitelyketjuja, joista hän omasta mielestään selviää "voittajana" ja toteaa miten rattoisaa hänellä on niissä ollut.

        Ja kuten sanottu, minä en suinkaan ole tämän kirjoittajan ainut kohde mitä tulee luulotteluun ja nimeltä syyttelemiseen, pahempaakin ovat monet joutuneet kokemaan.
        Yhden kirjoittajan hän on jo onnistunut täältä karkoittamaan ja tiukkaa tekee välillä minullakin, kun joutuu miettimään, mikä repliikki taas herättää aiheen naljailuun, millainen "tietovuoto" nyt on tulossa. Tuostakin syystä olen kiitollinen tuestanne, Anonyymit...

        Olen kyllä miettinyt olenko liian herkkähipiäinen, pitäisikö vain vaieta ja ohittaa tahalliset ilkeydet, ja niin olen yrittänyt tehdäkin, mutta ehkä sillä tavoin vain antaa tukensa tuon tyyppiselle palstakäyttäytymiselle ja sekään ei taida olla hyväksi...

        Narsisti elää huomiosta. Kun kukaan ei huomioi häntä, hän romahtaa. Paras olisi ohittaa,
        mutta tämä narsisti ei lakkaa häiriköimästä meitä.
        Sinulla on kaikkien tuki, jotka tämän persoonan oireet tunnistavat ja ovat osansa saaneet. Narsisti jää loppujen lopuksi yksin - oikeassa elämässäkin.


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Kiitos nyt taas kannustuksesta, Anonyymit. Ajattelin ohittaa tuon maininnan vähin äänin vaikka kieltämättä ottaa päähän että minut vedetään esille milloin missäkin yhteydessä ja juoruilevassa sävyssä. Loukkaavia ovat myös olleet ne "faktatiedot" jotka täällä on esitelty kuulemma siinä tarkoituksessa että minua loukkaamalla palsta väki näkisi, miten loukkaus satuttaa. Kun samaan aikaan sama kirjoittaja vetää itse pitkiä väittely- ja riitelyketjuja, joista hän omasta mielestään selviää "voittajana" ja toteaa miten rattoisaa hänellä on niissä ollut.

        Ja kuten sanottu, minä en suinkaan ole tämän kirjoittajan ainut kohde mitä tulee luulotteluun ja nimeltä syyttelemiseen, pahempaakin ovat monet joutuneet kokemaan.
        Yhden kirjoittajan hän on jo onnistunut täältä karkoittamaan ja tiukkaa tekee välillä minullakin, kun joutuu miettimään, mikä repliikki taas herättää aiheen naljailuun, millainen "tietovuoto" nyt on tulossa. Tuostakin syystä olen kiitollinen tuestanne, Anonyymit...

        Olen kyllä miettinyt olenko liian herkkähipiäinen, pitäisikö vain vaieta ja ohittaa tahalliset ilkeydet, ja niin olen yrittänyt tehdäkin, mutta ehkä sillä tavoin vain antaa tukensa tuon tyyppiselle palstakäyttäytymiselle ja sekään ei taida olla hyväksi...

        Demeter, sinun tukena on taatusti suurin osa kirjoittajia. Ei vaan haluta alentua tuon narsistin tasolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demeter, sinun tukena on taatusti suurin osa kirjoittajia. Ei vaan haluta alentua tuon narsistin tasolle.

        Epäilen, ettei täällä on enää kuin kaksi 'varmaa tapausta', narsistin lipojaa.
        Kaikki muut toivoo sen vaihtavan maisemaa - vaikka lakeijoineen päivineen.


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Kiitos nyt taas kannustuksesta, Anonyymit. Ajattelin ohittaa tuon maininnan vähin äänin vaikka kieltämättä ottaa päähän että minut vedetään esille milloin missäkin yhteydessä ja juoruilevassa sävyssä. Loukkaavia ovat myös olleet ne "faktatiedot" jotka täällä on esitelty kuulemma siinä tarkoituksessa että minua loukkaamalla palsta väki näkisi, miten loukkaus satuttaa. Kun samaan aikaan sama kirjoittaja vetää itse pitkiä väittely- ja riitelyketjuja, joista hän omasta mielestään selviää "voittajana" ja toteaa miten rattoisaa hänellä on niissä ollut.

        Ja kuten sanottu, minä en suinkaan ole tämän kirjoittajan ainut kohde mitä tulee luulotteluun ja nimeltä syyttelemiseen, pahempaakin ovat monet joutuneet kokemaan.
        Yhden kirjoittajan hän on jo onnistunut täältä karkoittamaan ja tiukkaa tekee välillä minullakin, kun joutuu miettimään, mikä repliikki taas herättää aiheen naljailuun, millainen "tietovuoto" nyt on tulossa. Tuostakin syystä olen kiitollinen tuestanne, Anonyymit...

        Olen kyllä miettinyt olenko liian herkkähipiäinen, pitäisikö vain vaieta ja ohittaa tahalliset ilkeydet, ja niin olen yrittänyt tehdäkin, mutta ehkä sillä tavoin vain antaa tukensa tuon tyyppiselle palstakäyttäytymiselle ja sekään ei taida olla hyväksi...

        Demeterille❤️🌷👍🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen, ettei täällä on enää kuin kaksi 'varmaa tapausta', narsistin lipojaa.
        Kaikki muut toivoo sen vaihtavan maisemaa - vaikka lakeijoineen päivineen.

        Palstanmyrkyttäjä ei tule ikinä ymmärtämään, ettei sitä kaivata täällä. Jotain vikaa...vikaa...vikaa...


      • demeter1 kirjoitti:

        Kiitos nyt taas kannustuksesta, Anonyymit. Ajattelin ohittaa tuon maininnan vähin äänin vaikka kieltämättä ottaa päähän että minut vedetään esille milloin missäkin yhteydessä ja juoruilevassa sävyssä. Loukkaavia ovat myös olleet ne "faktatiedot" jotka täällä on esitelty kuulemma siinä tarkoituksessa että minua loukkaamalla palsta väki näkisi, miten loukkaus satuttaa. Kun samaan aikaan sama kirjoittaja vetää itse pitkiä väittely- ja riitelyketjuja, joista hän omasta mielestään selviää "voittajana" ja toteaa miten rattoisaa hänellä on niissä ollut.

        Ja kuten sanottu, minä en suinkaan ole tämän kirjoittajan ainut kohde mitä tulee luulotteluun ja nimeltä syyttelemiseen, pahempaakin ovat monet joutuneet kokemaan.
        Yhden kirjoittajan hän on jo onnistunut täältä karkoittamaan ja tiukkaa tekee välillä minullakin, kun joutuu miettimään, mikä repliikki taas herättää aiheen naljailuun, millainen "tietovuoto" nyt on tulossa. Tuostakin syystä olen kiitollinen tuestanne, Anonyymit...

        Olen kyllä miettinyt olenko liian herkkähipiäinen, pitäisikö vain vaieta ja ohittaa tahalliset ilkeydet, ja niin olen yrittänyt tehdäkin, mutta ehkä sillä tavoin vain antaa tukensa tuon tyyppiselle palstakäyttäytymiselle ja sekään ei taida olla hyväksi...

        Sitten pieni itkun tikistys ja anot ovat polvillaan edessäsi...tirks


      • Anonyymi kirjoitti:

        Demeterille❤️🌷👍🌹

        Huh, huh. Taas joutui takarivin tyyne parrasvaloihin..)) En olisi tästä tahtonut mitään kannatusmittauksia tehdä. Kun tuo hygieniahaalari juttu esiintyi samassa muodossa tuolla 80 :lla yritin vastailla siihen...
        Mutta eiköhän tämä ollut nyt tässä. Kiitos vain teille.


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Huh, huh. Taas joutui takarivin tyyne parrasvaloihin..)) En olisi tästä tahtonut mitään kannatusmittauksia tehdä. Kun tuo hygieniahaalari juttu esiintyi samassa muodossa tuolla 80 :lla yritin vastailla siihen...
        Mutta eiköhän tämä ollut nyt tässä. Kiitos vain teille.

        Ota ihan rennosti, Demeter, älä kannustuksesta stressaannu.
        Tämä on, voisiko sanoa, meidän "yhteinen asiamme".


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Sitten pieni itkun tikistys ja anot ovat polvillaan edessäsi...tirks

        ja sekös sinua harmittaa.


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Huh, huh. Taas joutui takarivin tyyne parrasvaloihin..)) En olisi tästä tahtonut mitään kannatusmittauksia tehdä. Kun tuo hygieniahaalari juttu esiintyi samassa muodossa tuolla 80 :lla yritin vastailla siihen...
        Mutta eiköhän tämä ollut nyt tässä. Kiitos vain teille.

        Jos ei aikaisemmin ollut varmuutta miten asia on, niin nyt se ainakin varmistui.
        Eturivin Eetla saa tästä lähtien omasta puolestani kommunikoida lähinnä itsensä kanssa, tehdä aloituksiaan (nikillään tai valenikillä tai anonyyminä) ja vastata niihin itse.

        Kenenkään mielenterveydelle ei tee hyvää mennä niihin aloituksiin raadeltavaksi.

        Ei narsistia edes kiinnosta kommenttien sisältö vaan oman itsensä nostaminen
        muiden avulla, muita mitätöimällä.
        Muut ovat hänelle olemassa vain oman egon pönkitystä varten.

        Narsisti ei muutu koskaan, mutta mutta muut voivat muuttaa omaa käyttäytymistään,
        olla noteeraamatta narsistia, vaikka se saakin narsistin raivon partaalle,
        sillä eivät muut ihmiset ole olemassa sitä varten, että luonnehäiriöinen saa muitten ihmisten
        mielenterveyden kustannuksella "toteuttaa itseään".

        Luonnehäiriöisen ihmisen pelinappulaksi ei tarvitse ruveta.

        Jokaisella on oikeus suojella itseään narsistilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei aikaisemmin ollut varmuutta miten asia on, niin nyt se ainakin varmistui.
        Eturivin Eetla saa tästä lähtien omasta puolestani kommunikoida lähinnä itsensä kanssa, tehdä aloituksiaan (nikillään tai valenikillä tai anonyyminä) ja vastata niihin itse.

        Kenenkään mielenterveydelle ei tee hyvää mennä niihin aloituksiin raadeltavaksi.

        Ei narsistia edes kiinnosta kommenttien sisältö vaan oman itsensä nostaminen
        muiden avulla, muita mitätöimällä.
        Muut ovat hänelle olemassa vain oman egon pönkitystä varten.

        Narsisti ei muutu koskaan, mutta mutta muut voivat muuttaa omaa käyttäytymistään,
        olla noteeraamatta narsistia, vaikka se saakin narsistin raivon partaalle,
        sillä eivät muut ihmiset ole olemassa sitä varten, että luonnehäiriöinen saa muitten ihmisten
        mielenterveyden kustannuksella "toteuttaa itseään".

        Luonnehäiriöisen ihmisen pelinappulaksi ei tarvitse ruveta.

        Jokaisella on oikeus suojella itseään narsistilta.

        Ei auta sen ketjujen karttelu. Se iskee kuin kalkkaro muiden mukaviin rauhallisiin ketjuihin. Nyt se on erityisesti demeterin kimpussa kateudessaan kiehuen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta sen ketjujen karttelu. Se iskee kuin kalkkaro muiden mukaviin rauhallisiin ketjuihin. Nyt se on erityisesti demeterin kimpussa kateudessaan kiehuen.

        Niinhän se tekee, kateudesta kiehuen, koska sille huomion saaminen on elinehto ja kun huomiota saakin joku toinen, se on myrkkyä sille, narsistille.
        Mutta vedetään yhtä köyttä ja yritetään ohittaa se sille vastaamatta.

        Jokainen vastaus tuo sille mielihyvää, koska se tarkoittaa sille vain , että se saa taas tilaisuuden yrittää lytätä vastaajan maanrakoon ja tilaisuuden kehua itseään
        maasta taivaasee.
        En minä ainakaan halua "tukea" sellaisen ihmisen sairasta egoa.

        Ei se lopeta koskaan, mutta me voimme lopettaa reagoimisen sen kommentteihin.
        Kunpa vaan tajuaisi mitkä on sen feikkinimillä tehtyjä aloituksia,
        ettei vahingossa vastaa niihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta sen ketjujen karttelu. Se iskee kuin kalkkaro muiden mukaviin rauhallisiin ketjuihin. Nyt se on erityisesti demeterin kimpussa kateudessaan kiehuen.

        Täällähän on monta muutakin joitten kimpussa se on koko ajan.
        Ala-arvoista herjaa saa osakseen moni.
        Se sohii möläytyksiään milloin kellekin. Itsensäpä mokaa.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Sitten pieni itkun tikistys ja anot ovat polvillaan edessäsi...tirks

        Nyt alkoi Demeterin mitätöinti kateudesta vihreänä,
        kun ei muuhun pysty :DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se tekee, kateudesta kiehuen, koska sille huomion saaminen on elinehto ja kun huomiota saakin joku toinen, se on myrkkyä sille, narsistille.
        Mutta vedetään yhtä köyttä ja yritetään ohittaa se sille vastaamatta.

        Jokainen vastaus tuo sille mielihyvää, koska se tarkoittaa sille vain , että se saa taas tilaisuuden yrittää lytätä vastaajan maanrakoon ja tilaisuuden kehua itseään
        maasta taivaasee.
        En minä ainakaan halua "tukea" sellaisen ihmisen sairasta egoa.

        Ei se lopeta koskaan, mutta me voimme lopettaa reagoimisen sen kommentteihin.
        Kunpa vaan tajuaisi mitkä on sen feikkinimillä tehtyjä aloituksia,
        ettei vahingossa vastaa niihin.

        Ohittaminen on paras keino, koska muutenkin tuollaisen kiertäisimme kadullakin kaukaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohittaminen on paras keino, koska muutenkin tuollaisen kiertäisimme kadullakin kaukaa.

        Aivan oikein. Hänen pahansuopaisuutensa on pidäkkeetöntä ja se on luonteessa,
        ei se lopu koskaan.
        Kun se joukko pienenee, mihin hän voi pahansuopaisuutensa ja kieroutensa kohdistaa, eiköhän hänelle myötämielisetkin ala pikku hiljaa saada tarpeekseen,
        ja jos eivät, niin se on heidän valintansa.

        Jos joku haluaa antaa ihmisarvoaan tallattavan, ei sille mitään mahda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan oikein. Hänen pahansuopaisuutensa on pidäkkeetöntä ja se on luonteessa,
        ei se lopu koskaan.
        Kun se joukko pienenee, mihin hän voi pahansuopaisuutensa ja kieroutensa kohdistaa, eiköhän hänelle myötämielisetkin ala pikku hiljaa saada tarpeekseen,
        ja jos eivät, niin se on heidän valintansa.

        Jos joku haluaa antaa ihmisarvoaan tallattavan, ei sille mitään mahda.

        Aina joku menee lankaan, kun se itsekeskeisen aloituksensa tekee,
        tarkoituksenaan vain päästä kohta solvaamaan muita ja itseään kehumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta sen ketjujen karttelu. Se iskee kuin kalkkaro muiden mukaviin rauhallisiin ketjuihin. Nyt se on erityisesti demeterin kimpussa kateudessaan kiehuen.

        Hypätään yli sen sabotaasikommenttien. Se koituu helpotukseksi,
        kun ei edes lue niitä.

        Kieroilija haluaa joka ketjun katkaista siihen, että hänen kanssaan pitäisi
        alkaa kinaamaan, että koko hyvä ketju menisi pilalle. Se on hänen tarkoituksensa.
        Hän näkee kaikessa "salaliittoja" ja punoo juonia ja tekee "vastaiskuja".
        Niin hän kirjoittaa ainakin 80 plussan fantasiakirjaketjussa.
        Ei kiinnosta sellainen.


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Huh, huh. Taas joutui takarivin tyyne parrasvaloihin..)) En olisi tästä tahtonut mitään kannatusmittauksia tehdä. Kun tuo hygieniahaalari juttu esiintyi samassa muodossa tuolla 80 :lla yritin vastailla siihen...
        Mutta eiköhän tämä ollut nyt tässä. Kiitos vain teille.

        Ei kai tämä lopu, elleivät viisaammat lopeta tätä.
        Ploma kävikin jo 80 plussassa siirtämässä vastuun kaikille muille.
        "He" ovat täysin viattomia.
        "Trollit" ovat syypäitä kaikkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tämä lopu, elleivät viisaammat lopeta tätä.
        Ploma kävikin jo 80 plussassa siirtämässä vastuun kaikille muille.
        "He" ovat täysin viattomia.
        "Trollit" ovat syypäitä kaikkeen.

        Narsistit on sokeita itselleen. Vika on aina muissa.


    • Anonyymi

      Minua ihailevat kaikki ja saan aina huomiota joka paikassa, kun olen niin suurenmoinen ja kadehdittava,
      mutta lahopäät ovat väärässä, että olisin itserakas. Pyh !
      Helmiä sioille taas jaoin.

    • Anonyymi

      Narsisti yrittää kerätä ympärilleen hovin alistettavia, hännystelijöitä,
      lakeijoita, palvelijoita ja eri tavoin hyväksikäytettäviä ihmisiä.

    • Anonyymi

      Täältäkin pari on löytänyt.

      • Anonyymi

        Hännystelijälakeijat nauttivat osastaan, heidänkin elämällään on joku merkitys....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hännystelijälakeijat nauttivat osastaan, heidänkin elämällään on joku merkitys....

        Niin jos narsistin nuolemisen voi katsoa elämän merkitykseksi.....


    • Anonyymi

      Ole vain

    • Ihanko diagnoosikin, jos ei ollutkin narsissi, on paljon kauniimpi, tosin nyt jo mukulat jäässä

    • Anonyymi

      Kyllä mään!

    • Anonyymi

      Minä keräilen kaikkien naapureidenkin joulu narsissit, joita istutan sitten tuohon pihalleni, odottaen kevät kukintaa, joten olen ilmeinen "narsisti!"

    • Anonyymi

      alotttajalle,,, niin oletki,,,
      koitahan rydistäytyä ihmiseksi ihmisyyteen,

      • Anonyymi

        Siinäpä hyvä ohje anolla 16.12 13:23:
        Koitahan ryhdistäytyä ihmiseksi ihmisyyteen.


    • Anonyymi

      Narsistin tavoite ja suurin onni on saada pilatuksi mahdollimman monen päivä
      keinoja kaihtamatta.

      • Anonyymi

        Narsisti osaa taitavasti tekeytyä myös "uhriksi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti osaa taitavasti tekeytyä myös "uhriksi".

        Narsisti ottaa välillä uhrin roolin (marttyyrin roolin) niin voi kieltää itsensä kohdistuvan arvostelun.


    • Anonyymi

      "Olen narsisti". Ei ole ainoa vikasi, mutta pahin ?

    • Anonyymi

      Jos on narsisti, voi yrittää saada apua ammattiauttajalta, mutta eihän narsisti tunnista narsistin oireita itsessään.
      Silti narsisti voi vähän oppia ymmärtämään, miksi hän ei tule ihmisten kanssa toimeen, ja miksi hänestä ei pidetä.

    • Anonyymi

      No miusta aloittajan olisi syytä vaihtaa osastoa
      terveys osasto on muualla ja kirjoittaa sairaudestaan
      sieltä voisi löytyä ihan ammatti apua .

      • Anonyymi

        liian pitkiä vastauksia ei jaksa lukea, lyhyt ja ytimeäs on ok


    • Anonyymi

      Kun narsku lähikontaktin saa niin käy kuin kontulassa.

      • Anonyymi

        Narsku veti turpiin vai ? Vai sai turpiinsa ?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe