Löytyykö tältä palstalta vaihtajia? Olen nelikymppinen nainen ruskein hiuksin. Toivon aitoa näkemystä ruskeatukkaisesta miehestä, joka pitää yhteyttä. Mitä hän minusta ajattelee ja toivoo? Kerro hiusvärisi sekä taustaa kysymyksellesi. Katson kortein.
Ennustuksen vaihtajalle
6
71
Vastaukset
- Anonyymi
Tärkeintä on omat toiveesi ja halusi sekä niiden ilmaiseminen aidosti ja rehellisesti. Se on avain tulevaisuudellenne. Se on se mitä hän haluaa kanssasi ja toivoo. Hän pysyy jopa hetkissä joissa et toivoisi hänen pysyvän. Ja hyvä niin, koska hän on eheyttävä monella tapaa. Tämä on ns. karmallinen suhde.
Olen tummahiuksinen. Mies musta/harmaa. Mitkä hänen toiveensa. On minun lähellä koko ajan vaikka olisin fyysisesti kaukana.- Anonyymi
Kiitos.
Mies on hyvin karismaattinen hiljaisella tavallaan. Hän ottaa tilan haltuun ja vaikutusvoimansa ympyröi. Ei paljasta kaikkea. Hän nauttii saamastaan huomiosta ja pitää sinua arvokkaana ystävänä. Tulee myös viitteitä kolmannesta osapuolesta suhteessanne. Sillä ei kuitenkaan ole merkitystä, kun katsotaan teitä kahta. Hän toivoo voivansa ohjailla tilanteita ja jopa säikähtäen perääntyy, kun tuntee, että häntä johdatellaan tai painostetaan. Saat hänessä aikaan hyviä tuntemuksia ja hän pitää sinusta niin fyysisesti kuin henkisestikin. Mitään tarkkoja suunnitelmia mies ei ole laatinut tulevaisuuden suhteen, mutta on positiivisen avoimesti.
- Anonyymi
Vaihtaisin tähän mielelläni edelleen.
- Anonyymi
Mitä ihmettä mikään hiustenväri liittyy mihinkään näkemiseen ???? Hiusvärinhän voi kuka vaan vaihtaa purkista ja osa ei taida enää edes muistaa mikä se alkuperäinen väri olikaan. Olette todellakin ihan ufoja kaikki !
- Anonyymi
Voitte poistua palstalta, jos ei miellytä. Olisin mielelläni vastannut kysymykseesi hiustenväristä. Jääköön se nyt kertomatta kommenttisi takia. Kertoo sinusta sen, että ymmärtämättömyys sinussa on väkivaltainen.
- Anonyymi
"Löytyykö tältä palstalta vaihtajia"
Etsin kirjeenvaihtokaverina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832