Ennustuksen vaihtajalle

Anonyymi

Löytyykö tältä palstalta vaihtajia? Olen nelikymppinen nainen ruskein hiuksin. Toivon aitoa näkemystä ruskeatukkaisesta miehestä, joka pitää yhteyttä. Mitä hän minusta ajattelee ja toivoo? Kerro hiusvärisi sekä taustaa kysymyksellesi. Katson kortein.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tärkeintä on omat toiveesi ja halusi sekä niiden ilmaiseminen aidosti ja rehellisesti. Se on avain tulevaisuudellenne. Se on se mitä hän haluaa kanssasi ja toivoo. Hän pysyy jopa hetkissä joissa et toivoisi hänen pysyvän. Ja hyvä niin, koska hän on eheyttävä monella tapaa. Tämä on ns. karmallinen suhde.

      Olen tummahiuksinen. Mies musta/harmaa. Mitkä hänen toiveensa. On minun lähellä koko ajan vaikka olisin fyysisesti kaukana.

      • Anonyymi

        Kiitos.
        Mies on hyvin karismaattinen hiljaisella tavallaan. Hän ottaa tilan haltuun ja vaikutusvoimansa ympyröi. Ei paljasta kaikkea. Hän nauttii saamastaan huomiosta ja pitää sinua arvokkaana ystävänä. Tulee myös viitteitä kolmannesta osapuolesta suhteessanne. Sillä ei kuitenkaan ole merkitystä, kun katsotaan teitä kahta. Hän toivoo voivansa ohjailla tilanteita ja jopa säikähtäen perääntyy, kun tuntee, että häntä johdatellaan tai painostetaan. Saat hänessä aikaan hyviä tuntemuksia ja hän pitää sinusta niin fyysisesti kuin henkisestikin. Mitään tarkkoja suunnitelmia mies ei ole laatinut tulevaisuuden suhteen, mutta on positiivisen avoimesti.


    • Anonyymi

      Vaihtaisin tähän mielelläni edelleen.

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä mikään hiustenväri liittyy mihinkään näkemiseen ???? Hiusvärinhän voi kuka vaan vaihtaa purkista ja osa ei taida enää edes muistaa mikä se alkuperäinen väri olikaan. Olette todellakin ihan ufoja kaikki !

      • Anonyymi

        Voitte poistua palstalta, jos ei miellytä. Olisin mielelläni vastannut kysymykseesi hiustenväristä. Jääköön se nyt kertomatta kommenttisi takia. Kertoo sinusta sen, että ymmärtämättömyys sinussa on väkivaltainen.


    • Anonyymi

      "Löytyykö tältä palstalta vaihtajia"

      Etsin kirjeenvaihtokaverina.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe