Hep. Onko ketään, jolla sama ahdistus? Luulin aina olevani supisuomalainen. Aikuisena kuulin olevani romanijuurinen. Nyt kun pikkasen vanhempi juuret alkaa näkyä. Joku vieras tyyppi peilissä. Tuntuu että olen väärässä naamassa. Vaikka mua ei vielä erota niin arvaan et vanhempana kyllä. Anyone?
Ikä ja ulkonäkö ja juuret
3
97
Vastaukset
- Anonyymi
Tuttu juttu. Ei haittaa yhtään kun on hyväntahtoinen, iloinen ja ystävällinen.
Mitä sillä on väliä mitkä on juuret, kunhan ei itse jää niihin kiinni.
Niistä pääsee eroon, kun vaan ottaa eron.- Anonyymi
Okei. Ehkä olet oikeassa et jäin liikaa tutkimaan asiaa mut en voi naamastani eroa ottaa. Ja näön mun juurisuuden myös mun lapsissa vaikka mun arvomaailma, näkemykset, ajatukset jnevei ole mitenkään sidoksissa juurisuuteen. Ja se vähän ahdistaa. Rn tarkoittanut niinkään muita ihmisiä ja heidän näkemyksiään vaan omaa hyväksymistä.
- Anonyymi
Mun isoisää hänen vaimonsa eli isoäitini piikitteli kerran mustalaiseksi kun olin lapsi. Kun katsoin kuvaa isoisästäni hän näyttää siinä romanilta. Asia on jäänyt jonkinverran vaivaamaan eikä siitä ole suvussamme puhuttu. Olen huomannut saman eli jonkinverran romanipiirteitä on itselläni tullut esiin. Voi olla toki että romanijuuria ei ole. Mutta jos olisi ei se haittaisi. Romanit ovat mun mielestä kauniita ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446