Nyt kun koululaiset on kotona koronaa piilossa ja ruoka tuodaan koululta kotiovelle, kävin naapurissa juttelemassa ja huomasin lapsen syövän valmisruokaa /mikroateriaa joka oli koululta jaettu. Eikö kouluissa ole enään keittäjiä vai miksi tollasta mikroateria myrkkyjä syötetään lapsille, eihän sitä syö nälkänen ajokoirakaan
Kaupan valmisruokaa koululaisille
5
69
Vastaukset
- Anonyymi
Älä mene naapuriin jutteleen, pysy kotona koronaa piilossa. Tartutat vielä sen puuroa syövän naapurin lapsen.
- Anonyymi
Kateellinen kyrpä perse hiljaa me työäiset maksettu kaupunki verolla ja hyvä kun tuodaan kotio.
- Anonyymi
Oleppas nyt työmies tai nainen kuule hiljaa. Te ette ole mitään rakentanut.
Yrittäjät tämän hattuvaaran on tehnyt. - Anonyymi
Voi hyvää päivää! Näitkö ne muut ateriat?? Käy joka päivä kylässä niin näet muutkin, pyydä vielä saada maistaa! Meidän lapset hyvin tyytyväisiä kun saaneet lämpimän ruuan kotiin sen mikroaterian. Kiitos kaupungille, keittiölle ja ruuan kotiin tuojille! Muualla saa ruokakassin josta itse valmistaa ruoka! Jos sitäkään..
- Anonyymi
Kun ehdit lasten ruoka-aikaan vierailla, mikset itse vie tuliaisina parempaa? Kun ilmeisesti luppoaikaa on työssäkäyvien edestä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043