On järkyttävää kuinka täällä uskovaiset pilkkaa uskonnottomia. Ilmeisesti vanhurskauteenEI kuulu suvaitsevaisuus? Olen huomannut että syynä on jonkinlainen pelko ateismia kohtaan joka voisi horjuttaa evankeliumin ilosanomaa. Ateistien joukossa on paljon ihmisiä jotka ovat rimpuilleet irti uskontojen kuristusotteesta ja osa taas saaneet järjen valon jo äidinmaidossa.
Anteeksi kun kirjoitin mutta oli pakko.
Järjen valolle vihkiytyneet ihmiset
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minua ateistina haittaa mitä uskovaiset puhuvat minusta, paitsi jos tuomitsevat valheen avulla.
- Anonyymi
Muslimit vihaavat ateisteja enempi kuin kristityt.
- Anonyymi
Myönnät siis, että kristityt vihaa myös ateisteja.
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin, jos muslimit kerran vihaavat enemmän.
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, "enempi".
- Anonyymi
Ihan kuin järjellä olisi jotain tekemistä ateismin kanssa. Ateisti on tyyppi kuka ei usko Henry Fordin olemassaoloon, koska Henri ei asusta Fordissa. Mielikuvituksettomia moukkia ovat jos minulta kysytään. Ahdasmielisiä ja dogmaattisia. Sen sijaan Raamattuun uskova ihminen on avarakatseinen. Uskoo mm. aikamatkustukseen, maan ulkopuoliseen elämään, "teknologiaan" joka pystyy tuottamaan todellisuuden ja tietoisuuden.
- Anonyymi
Sinä et hyväksy Fordia jumalan kansan rakastajana 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et hyväksy Fordia jumalan kansan rakastajana 🤣
Fordin Henry oli teosofi !
- Anonyymi
Siinä minulla on taas uskovainen joka vihaa ateisteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä minulla on taas uskovainen joka vihaa ateisteja.
Vihaan typeryyttä. Ateisti minä olen ollut itsekin. Samanlainen moukka kuin muutkin. Ahdasmielinen ja dogmaattinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihaan typeryyttä. Ateisti minä olen ollut itsekin. Samanlainen moukka kuin muutkin. Ahdasmielinen ja dogmaattinen.
Nyt olet aivopesty.
Sanassa sanotaan, että Lopun aikoina tulee pilkkaajia. Siitä on kysymys.
- Anonyymi
Sitä lopun aikaa on ollut nyt 2000v
Anonyymi kirjoitti:
Sitä lopun aikaa on ollut nyt 2000v
On totta, että ateisteja ovat uskovaiset pilkanneet hyvinkin kauan.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIIo kirjoitti:
On totta, että ateisteja ovat uskovaiset pilkanneet hyvinkin kauan.
Kiitos. Hyvin olemme pilkanneet 👍 Ensi kerralla kiitettävästi.
- Anonyymi
Kasvosovellus tarkoittaa anonymiteettia. Parhaat myydään sovelluskaupoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m633991Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163815Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993609Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813417Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363179Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582658- 502635
- 1212522
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142189Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182179