Kerro mulle jotain

Anonyymi

Mä ilmaisin joskus, etten välitä kirjoittaa tänne, mutta haluaisin kuulla sinusta. Sanoin myös, ettei ole ikävä, mutta tiedät ettei se pidä paikkaansa.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sä oot mulle rakkaus. Mä haluaisin niin kovasti vaan jutella sun kanssa.

      • Anonyymi

        Onko sinusta ihan jees se mun naamajuttu ?

        Siis tähän korona -aikaankin. Jospa käyrät laskee siihen mennessä.

        Tunnen olevani kypsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinusta ihan jees se mun naamajuttu ?

        Siis tähän korona -aikaankin. Jospa käyrät laskee siihen mennessä.

        Tunnen olevani kypsä

        Mikä naamajuttu? Karvoitus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä naamajuttu? Karvoitus?

        Et kuitenkaan tainnutkaan tuntea :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kuitenkaan tainnutkaan tuntea :))

        Sinulla ei taida parta kasvaa..


    • Anonyymi

      Tänne sanoit ettei ole ikävä?

    • Anonyymi

      Tiedänhän minä, että molemmilla on ikävä. Ei tuollaisissa asioissa minulle pysty saamaan valhetta läpi.

    • Anonyymi

      Et myöskään muistaakseni kertonut suoraan että ei olisi ikävä. Mikä estää kysymästä suoraan?

      • Anonyymi

        Siksi että en oikeasti tiedä että haluaako hän minun pysyvän etäällä. Hän kyllä tykkäsi minusta joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi että en oikeasti tiedä että haluaako hän minun pysyvän etäällä. Hän kyllä tykkäsi minusta joskus.

        Tykkään edelleen miehestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään edelleen miehestä

        Täällä ollut jotainmielenkiintoisiakin juttuja, mutten ole pystynyt tarttumaan tai ajatuksia selittämään. Hyvää joulua <3 En ole unohtanut. Ja ne kaikki mitä ole ilmaissut,, on aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi että en oikeasti tiedä että haluaako hän minun pysyvän etäällä. Hän kyllä tykkäsi minusta joskus.

        Voihan hän pitää edelleen? Ei muutakuin viestiä tulemaan jos hän haluaa pitää sinut etäällä hän ei vaan vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan hän pitää edelleen? Ei muutakuin viestiä tulemaan jos hän haluaa pitää sinut etäällä hän ei vaan vastaa.

        Lisään vielä että kohteliaat voi vastata mutta kunnon viiveellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään edelleen miehestä

        Kenen miehestä tälläkertaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi että en oikeasti tiedä että haluaako hän minun pysyvän etäällä. Hän kyllä tykkäsi minusta joskus.

        En tietenkään oikeasti halua sellaista, vaan mahdollisimman lähelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään edelleen miehestä

        Tykkään edelleen naisesta, vaikka hän on suuttunut. Mutta en häiritse häntä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään edelleen naisesta, vaikka hän on suuttunut. Mutta en häiritse häntä enää.

        Eli annat ymmärtää että et enään tykkää, loistava idea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä että kohteliaat voi vastata mutta kunnon viiveellä

        Niin, sellaiselle miehelle joka pelaa jahaluaa pitää varalla, vastataan viiveellä jotta luulee, että toinen on vielä otteessa, mutta ei niin nopeasti että luulisi, että on ihan ykkönen. Taktinen peli, omilla säännöilläsi. En koskaan jättäisi vastaamatta, koska et tule koskaan saamaan sitä iloa että tietäisit mitä sinusta tiedän. Antaa Miehen luulla 😂naiskarusellimiehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään edelleen naisesta, vaikka hän on suuttunut. Mutta en häiritse häntä enää.

        Häiritse ihmeessä


    • Anonyymi

      Ymmärtääkö aloittaja, että kukaan ei tiedä kenelle puhut, sukupuolikin kateissa. Viestisi on unohdettu aivan takuulla.

    • Anonyymi

      Tietenkin tiedän, sinä nyt olet vaan vähän semmoinen höpsö. Eipä tässä mitään sen kummempaa, hoidan velvollisuudet ja lopun aikaa ajattelen sinua.

      • Anonyymi

        Ehkä hän pohtii samoja asioita kuin sinäkin.


    • Anonyymi

      Millon ap kuuli hänestä viimeksi?

    • Anonyymi

      Mitä tuohon sanomaan. Valehtelu sulta onnistuu näköjään

    • Anonyymi

      Mä rakastan sua edelleen mut en voi ottaa yhteyttä. Se on sun homma

    • Anonyymi

      Miksi on minun homma?

    • Anonyymi

      Jotain

      Jos haluat kuulla niin laitat viestin. Tietyistä syistä en laita kuin ne "pakolliset".

    • Anonyymi

      Minäpä kerron. Jos olet hän, manipulointisi on mies tuloksetonta. Jännä huomata kuin erilainen olit mitä annoit luulla. Aina valmis valehtelemaan. Valmis varalla pitämään. Tänään mulle kirkastui, mitä harhaa olen vuosia kaipaillut, koska en koskaan tätä ennen ymmärtänyt miksi se yhdessä rakennettu pilvilinna romahti. Mies siksi, kun sillä ei ollut tukijalkaa.
      Aloit etsiä itseäsi pyörittäen naiskarusellia. Ei vakavaa, leikkiä vain. Avaa sun silmät! Me ei tarvita toisia enää. Sä voit pitää ne muut, mutta et mua millään lailla elämässäs enää.
      Totuus vapauttaa.

      • Anonyymi

        Lopeta toi kun se ei oo totta. Me kuulutaan yhteen


    • Anonyymi

      Kyllä minä pidän sinusta. Sun pitää vaan houkutella se esiin.

      • Anonyymi

        Taas


      • Anonyymi

        Nyt täällä kirjoittelee ja vastailee muutamakin tyyppi.. Anna joku yhteinen vinkki niin tiedän ootko se ketä luulen?


      • Anonyymi

        Mies voitko antaa vinkin kuka olet kun muutamakin nainen tänne nyt vastailee.. Eli anna yhteinen pikku vinkki siitä kuka olet.. Että tiedän oletko se mun mies


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1947
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1669
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1618
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1517
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1475
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1357
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1203
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1158
    Aihe