Raha-Kauko

Anonyymi

Viime vaaleissa Kauko rakennutti kerrostalon ja nyt kertoi vaalien alla tekevänsä huoltoaseman, piirustusten mukaan kylmäasema tai kaasuasema... Tulee kilpailijaksi exessolle, shellille ja heselle. Järkevääkö...

Sama Kauko, tämän päivän lehdessä, ehdottaa valtuustokoon pitämistä nykyisellään, vaikka sellaiseen ei ole mitään perusteita.

Kake on saanut hyvää Parkanolle, vaikka hän kahvilassa leveilee ulkomaalaistyöntekijöillään ja omaisuudellaan.

On uhannut nyt muuttaa Virroille, ainakin näin kertoo kahvilassa mikäli ei saa tahtoaan läpi valtuuston koko asiassa...lapsellista, mutta ymmärrettävää häneltä.

17

992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On aina hyvä jos joku rakentaa tänne. Kyllä siinä laajempi kokonaisuus tullee kuten myös työpaikkoja. Tankkausta ajatellen tulee itse käytyä lähimmällä. Olisipa Kaukoja enemmän. Kaupungin verotulot tarvitsevat tätä.

      • Anonyymi

        On hyvä, jos rakentaa omilla rahoillaan ja omalla riskillään. Näistä projekteista tuppaa vain yleensä viimekädessä vastuussa olemaan kunta ja kuntalaiset.


    • Anonyymi

      Mikäs mies oli joka rakensi kirjaston? Oliko hän hyvämies???

    • Anonyymi

      Niin no jos jonkin vaalin takia rakentaa tänne niin onko kuningas ajatus???
      No ei sukari rakentaisi mutta pikku sukari KYLLÄ.

      • Anonyymi

        Onhan tuo ollut suunnitelmissa jo tovin. Ei kukaan yksien vaalien takia ala rakentamaan. Rakentaminen on eduksi kaupungin verotuloille ja palveluille. Kauko ei ole näpertelijä kuten monet muut. Jos tuo stressaa, aina voi itsekin rakentaa sen sijaan että jarruttaa kehitystä. Se tekee kenellä on virtaa, uskallusta ja näkemys kannattavuudesta tulevaisuudesta. Ja tietenkin, kellä on varaa siihen. Mitä itse teette Parkanon eteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo ollut suunnitelmissa jo tovin. Ei kukaan yksien vaalien takia ala rakentamaan. Rakentaminen on eduksi kaupungin verotuloille ja palveluille. Kauko ei ole näpertelijä kuten monet muut. Jos tuo stressaa, aina voi itsekin rakentaa sen sijaan että jarruttaa kehitystä. Se tekee kenellä on virtaa, uskallusta ja näkemys kannattavuudesta tulevaisuudesta. Ja tietenkin, kellä on varaa siihen. Mitä itse teette Parkanon eteen?

        Ainakin minä olen kantanut uskollisesti verorahaa Parkanoon 100 kilometrin päästä jo vuodesta 1990. Tämä vuosi oli 30 vuotisjuhlavuosi, mutta en näköjään saanut patsasta kaupungintalon eteen - en edes kaupungin pinssiä. Snif!😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin minä olen kantanut uskollisesti verorahaa Parkanoon 100 kilometrin päästä jo vuodesta 1990. Tämä vuosi oli 30 vuotisjuhlavuosi, mutta en näköjään saanut patsasta kaupungintalon eteen - en edes kaupungin pinssiä. Snif!😥

        Kaikki muka tuo rahaa veroina kaukungille. Onko kukaan itseluuloinen veronmaksaja laskenut kuinka paljon saa yhteiskunnalta. Ei pienistä palkoista mitään veroja makseta.


    • Anonyymi

      Katso uudet pöytäkirjat Parkanon niin näet minkä sai eilen luvat ja velvoite.

    • Anonyymi

      En kyllä ymmärrä, miksi pitää kaikkea vastustaa. Jos joku on valmis investoimaan paikkakunnalle, niin eikö siittä pitäis olla meidän kaikkien ylpeitä? Jos Tampereella olis aikanaan oltu samalla menttaliteetilla, että ei saa investoida, kun tulee kilpailua, aivan naurettavaa itkemistä... Hyvä Kauko, sä saat oikeesti jotain aikaan!!!

      • Anonyymi

        Juuri näin! Toivotaan että Kaukon porukka saa hyvin ääniä kunnallisvaaleissa, muuten jää taas Arin pienen piirin varjoon.


    • Anonyymi

      Ei se että investoi kylään mutta se mitä siitä seuraa. Pitäishän siitä seurata
      uutta rahaa eikä vain latorumiluksia tien varsiin.

    • Anonyymi

      Kaukorahan kannattais suunnitella voimalaitosta vois olla järkeä??? Näin aattelee
      rupipää

    • Anonyymi

      No tervetuloa Virroille jos tuntuu että Parkano ahdistaa. Plussaa työpaikkoja tuottavista hankkeista.

    • Anonyymi

      Kauko tekee tosi kunniottavaa yritystoimintaa Parkanon hyväksi. Jos suunnitelmat toteuvat Parkanon imago nousee samaan aikaan kun Kolmostien liikennevirratkin

    • Anonyymi

      Hienoa Kauko , jos suunnitelmasi etenee niin kuin toivoisin, teet Parkanolle hyvää imagon nostatusta , Kolmostien liikenteen nopeasti kasvava trendi takaa varman ja hyvän tulevaisuuden yritystoiminnallesi

    • Anonyymi

      Kauko on suoraselkäinen ja viimesen päälle hyvä tyyppi. Rakentakoon mun puolesta vaikka minareetin jos saa leppäkosken paskahousuilta sähköliittymän :D

    • Anonyymi

      Kauko suoraselkäinen hyvä yrittäjä. Vaurastuttaa Parkanon elinkeinoelämää. Tarjoaa töitä kun käyttää paikallisia palveluja . Tuottaa parkanolle veroäyrejä joka lailla. Ansaitsee todella paljon arvostusta. Mahtavaa Kake, laita pyörät pyöriin. Odotamme innolla uusia vetonauloja Parkanoon. Respect.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe