Viime vaaleissa Kauko rakennutti kerrostalon ja nyt kertoi vaalien alla tekevänsä huoltoaseman, piirustusten mukaan kylmäasema tai kaasuasema... Tulee kilpailijaksi exessolle, shellille ja heselle. Järkevääkö...
Sama Kauko, tämän päivän lehdessä, ehdottaa valtuustokoon pitämistä nykyisellään, vaikka sellaiseen ei ole mitään perusteita.
Kake on saanut hyvää Parkanolle, vaikka hän kahvilassa leveilee ulkomaalaistyöntekijöillään ja omaisuudellaan.
On uhannut nyt muuttaa Virroille, ainakin näin kertoo kahvilassa mikäli ei saa tahtoaan läpi valtuuston koko asiassa...lapsellista, mutta ymmärrettävää häneltä.
Raha-Kauko
17
1013
Vastaukset
- Anonyymi
On aina hyvä jos joku rakentaa tänne. Kyllä siinä laajempi kokonaisuus tullee kuten myös työpaikkoja. Tankkausta ajatellen tulee itse käytyä lähimmällä. Olisipa Kaukoja enemmän. Kaupungin verotulot tarvitsevat tätä.
- Anonyymi
On hyvä, jos rakentaa omilla rahoillaan ja omalla riskillään. Näistä projekteista tuppaa vain yleensä viimekädessä vastuussa olemaan kunta ja kuntalaiset.
- Anonyymi
Mikäs mies oli joka rakensi kirjaston? Oliko hän hyvämies???
- Anonyymi
Niin no jos jonkin vaalin takia rakentaa tänne niin onko kuningas ajatus???
No ei sukari rakentaisi mutta pikku sukari KYLLÄ.- Anonyymi
Onhan tuo ollut suunnitelmissa jo tovin. Ei kukaan yksien vaalien takia ala rakentamaan. Rakentaminen on eduksi kaupungin verotuloille ja palveluille. Kauko ei ole näpertelijä kuten monet muut. Jos tuo stressaa, aina voi itsekin rakentaa sen sijaan että jarruttaa kehitystä. Se tekee kenellä on virtaa, uskallusta ja näkemys kannattavuudesta tulevaisuudesta. Ja tietenkin, kellä on varaa siihen. Mitä itse teette Parkanon eteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuo ollut suunnitelmissa jo tovin. Ei kukaan yksien vaalien takia ala rakentamaan. Rakentaminen on eduksi kaupungin verotuloille ja palveluille. Kauko ei ole näpertelijä kuten monet muut. Jos tuo stressaa, aina voi itsekin rakentaa sen sijaan että jarruttaa kehitystä. Se tekee kenellä on virtaa, uskallusta ja näkemys kannattavuudesta tulevaisuudesta. Ja tietenkin, kellä on varaa siihen. Mitä itse teette Parkanon eteen?
Ainakin minä olen kantanut uskollisesti verorahaa Parkanoon 100 kilometrin päästä jo vuodesta 1990. Tämä vuosi oli 30 vuotisjuhlavuosi, mutta en näköjään saanut patsasta kaupungintalon eteen - en edes kaupungin pinssiä. Snif!😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin minä olen kantanut uskollisesti verorahaa Parkanoon 100 kilometrin päästä jo vuodesta 1990. Tämä vuosi oli 30 vuotisjuhlavuosi, mutta en näköjään saanut patsasta kaupungintalon eteen - en edes kaupungin pinssiä. Snif!😥
Kaikki muka tuo rahaa veroina kaukungille. Onko kukaan itseluuloinen veronmaksaja laskenut kuinka paljon saa yhteiskunnalta. Ei pienistä palkoista mitään veroja makseta.
- Anonyymi
Katso uudet pöytäkirjat Parkanon niin näet minkä sai eilen luvat ja velvoite.
- Anonyymi
En kyllä ymmärrä, miksi pitää kaikkea vastustaa. Jos joku on valmis investoimaan paikkakunnalle, niin eikö siittä pitäis olla meidän kaikkien ylpeitä? Jos Tampereella olis aikanaan oltu samalla menttaliteetilla, että ei saa investoida, kun tulee kilpailua, aivan naurettavaa itkemistä... Hyvä Kauko, sä saat oikeesti jotain aikaan!!!
- Anonyymi
Juuri näin! Toivotaan että Kaukon porukka saa hyvin ääniä kunnallisvaaleissa, muuten jää taas Arin pienen piirin varjoon.
- Anonyymi
Ei se että investoi kylään mutta se mitä siitä seuraa. Pitäishän siitä seurata
uutta rahaa eikä vain latorumiluksia tien varsiin. - Anonyymi
Kaukorahan kannattais suunnitella voimalaitosta vois olla järkeä??? Näin aattelee
rupipää - Anonyymi
No tervetuloa Virroille jos tuntuu että Parkano ahdistaa. Plussaa työpaikkoja tuottavista hankkeista.
- Anonyymi
Kauko tekee tosi kunniottavaa yritystoimintaa Parkanon hyväksi. Jos suunnitelmat toteuvat Parkanon imago nousee samaan aikaan kun Kolmostien liikennevirratkin
- Anonyymi
Hienoa Kauko , jos suunnitelmasi etenee niin kuin toivoisin, teet Parkanolle hyvää imagon nostatusta , Kolmostien liikenteen nopeasti kasvava trendi takaa varman ja hyvän tulevaisuuden yritystoiminnallesi
- Anonyymi
Kauko on suoraselkäinen ja viimesen päälle hyvä tyyppi. Rakentakoon mun puolesta vaikka minareetin jos saa leppäkosken paskahousuilta sähköliittymän :D
- Anonyymi
Kauko suoraselkäinen hyvä yrittäjä. Vaurastuttaa Parkanon elinkeinoelämää. Tarjoaa töitä kun käyttää paikallisia palveluja . Tuottaa parkanolle veroäyrejä joka lailla. Ansaitsee todella paljon arvostusta. Mahtavaa Kake, laita pyörät pyöriin. Odotamme innolla uusia vetonauloja Parkanoon. Respect.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540