Yksinäinen.Onko sinulla mukavia muistoja menneistä jouluista?
Vastaukset 7
- Anonyymi
Itseasiassa on..lapsuudesta. Eipä kai mitään sen kummempaa mutta silloin josksu sitä oikeasti odotti joulua, lahjoja ja ihan alussa tuli joulupukkikin. Myöhemmin arvostanu sitten jouluruokia. ja oli aikuisiässä pari joulua maallakin. Piti vuokrata paikka. Kerran oli ihan oikea maalaistalo leivinuuni ja vanhanajan sänky ja mielenkiintoinen vintti missä vanhoja kamoja. Se oli hyvä joulu.
- Anonyymi
Kyllä on hyviä muistoja jouluista 70-80 luvulta.
On myös huonoja jouluja ollut 3 kertaa. - Anonyymi
Onhan niitä vielä kun äiti ja isä eli ja olin nuori.
Silloin en osannut aavistaakkaan kuinka
yksin jään.
Nyt äiti ja isä kuollut eikä ole sisaruksia eikä omaa perhettä, ei työpaikkaa.
Tämä on tosiaan kiduttavaa elämää,
Olo tuntuu tosi orvolta ja yksinäiseltä.- Anonyymi
Voimia sinulle!! Itsekin ahdistunut, onneton ja yksinäinen mutta on toivoa parenmasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimia sinulle!! Itsekin ahdistunut, onneton ja yksinäinen mutta on toivoa parenmasta.
Kiitos,kunmpa minullakin olisi toivoa paremmasta.
- Anonyymi
Hyviä joulua on kyllä ollut paljonkin.
Huono joulu 1981 poliisilaitoksen putkassa.
1982 jouluaatto ja kova känni.Sen jälkeen aina raitis joulu. - Anonyymi
Sama se oli raitis tai viinanhuuruinen joulu kunhan vaan ei ole yksinäinen joulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241315
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411209Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2331111Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain611082Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,57966- 63881
- 83851
- 65657
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S30610- 39565
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14530- 32519
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28519- 28490
- 65478
- 29469
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39465- 51441
- 24437
Olet komea ja kaikkea
En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o19423