Takaovet pysyy kiinni pikkupakkasilla, saatana. Takuuseen yrittivät toissa talvena korjata vaan ei auttanut....
S90 Volvon
14
117
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/politiikka/tuli-painava-sote-varoitus-–-nyt-ministeri-myöntää-”sellaista-jarrua-ei-ole”/ar-BB1bJFMF?li=BBr5KbI
Toivottavasti jarrut toimii volvossasi.
https://m.youtube.com/watch?v=h5vmX39I_ck - Anonyymi
Volvo on paska auto joka oli joskus 60vuotta sitten turvallisuuden edelläkävijä, mutta nykyään tavallinen romuauto, kun kaikki muut automerkit ovat menneet ohi kaikessa. Osta Toyota niin huolesi ovat ohi.
- Anonyymi
Sinä voisit hankkia elämän ja samalla voisit löytää tukiryhmästä ystävän.
- Anonyymi
No ei ole tientukoksi aikeita..
- Anonyymi
Miten ihmeessä ne mahtaa taxeissa pelata???
- Anonyymi
No mietippä sitä. Olisko syynä esim. se, että ne ovat käynnissä likipitäen koko ajan, ja sitä kautta myös lämpiminä läpi vuorokauden......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mietippä sitä. Olisko syynä esim. se, että ne ovat käynnissä likipitäen koko ajan, ja sitä kautta myös lämpiminä läpi vuorokauden......
Ei ne 24/7 käytössä ole.
Niitä vain huolletaan ja jopa raahataan lukkojakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne 24/7 käytössä ole.
Niitä vain huolletaan ja jopa raahataan lukkojakin.Mikä on tuo "ja jopa raahataan lukkojakin" systems?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on tuo "ja jopa raahataan lukkojakin" systems?
Olisikohan "rasvataan", veikkaan, että luurin automaattikorjaus tehnyt temput?
- Anonyymi
Jos oikeasti olisivat takuuna tehneet jotain, niin olisin minä ainakin vienyt uudelleen takuukorjaukseen. Taitaa olla vaan tyhmyyttä ja laiskuutta ettet ole voidellut koskaan lukkoja ja pessyt auton ennen pakkasia.
- Anonyymi
No 8. Volvo menos ja aikaisempien kanssa toimittu kuten tämänkin kanssa mutta vain tämän takaovet "jäätyilee"...
- Anonyymi
Kyllä minua harmittais ajaa enemmän autolla, jossa ovet ei pysyis kiinni.
- Anonyymi
No ne saa pysymään narulla kiinni. Aukaisu se vasta hommia teettääkin.
Terv. Iloinen VW:n omistaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ne saa pysymään narulla kiinni. Aukaisu se vasta hommia teettääkin.
Terv. Iloinen VW:n omistaja.Toyotan omapoika, olet ahkera, mutta niin nolo ja surkea poika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892