Näin toimii keskustalaiset päättäjät käytännössä.
Aina jonkunlainen rikostutkinta menossa kepulaisiin liittyen.
Keskustan nuorisosäätiö konkurssiin
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä kepu, niin siellä rikospoliisi !!!
- Anonyymi
Kepun säätiön toimintaa tutkii keskusrikospoliisi.
- Anonyymi
Tällaiset säätiöt ovat järjestään rahanpesua ja homostelua varten kasattuja peiteyrityksiä.
- Anonyymi
Kuprua kuprun perään:
https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000007428621.html- Anonyymi
Kepuliinot asialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepuliinot asialla.
Kepulaisia ei pidä päästää hoitamaan raha asioita. Heillä alkaa koplailu ja omaan taskuun vetäminen heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepulaisia ei pidä päästää hoitamaan raha asioita. Heillä alkaa koplailu ja omaan taskuun vetäminen heti.
Sitten vielä kepulaiset ihmettelevät miksi heidän kannatuksensa laskee.
Katsokaa peiliin, niin sieltä se vika löytyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten vielä kepulaiset ihmettelevät miksi heidän kannatuksensa laskee.
Katsokaa peiliin, niin sieltä se vika löytyy.Kepulaisilla on niin huono näkö etteivät he näe peiliin asti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kuuluu puolueen toimintasuunnitelmaan
- Anonyymi
Onneksi persut ja viherpiipertäjät ovat lainkuuliaisia!!
- Anonyymi
Kulmuni oli demareiden Marinille maanvaiva. Saarikko taas on niin vietävissä, että tilanne suorastaan naurattaa demareita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566618Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404482- 542239
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391838Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71428Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151199- 171161
- 241134
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018