Minun edesmenneet Kertoivat.

Anonyymi

Kuinka täällä maksettiin omakotalo. Maksettiin hallit ku ei ollutkaan liikemies? No ihanaa kun on tämä op puisto. Saa köyhän lapset käydä
laskeltemas persemäkee. Ja saa laittaa syyksi ku tyhymä ei sitten vaan????? Ämmä ku sitten lähti??? Hyvä???

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin saako puistos lasketella köyhä??? Saako lasketella joka todellisuudessa maksoi
      tämän? Ihanaa tekee hyvää. Olet vitun tyhmä hemmo.

    • Anonyymi

      Miksi ei tule joka oli jumalan urkuri. Miksi ei ota kädestä köyhää ja ei omaa köyhää mutta oma köyhä onkin toisten syytä. Mikä virsi ny lauletaan??

    • Anonyymi

      Ihan ny sillai ku ei ole niitä pankin tyhmiä rahastoja jotka on rakennettu paikallisille
      pelleille. Niin onko tämän kioskin tarkoitus pitää näille tyhmille vaan joo joo iltoja??
      Hei ei minulla ole velkoja joten turha katsoa mitään lokitietoja. Mutta jos tiedot
      tulee näkyviin niin soittele minulle.

    • Anonyymi

      no poistellaan viestejä. puolustellaan pellejä. On vaikeeta elää ja puolustella kaikenmaailman runkgtaaveja. No tää vaan tuo meille lisää suosiota. Me emme
      pane eikä me nussi näitä kouhoja.

    • Anonyymi

      Sama päästään löyhä pelle kirjoittelee saman päivän aikana saman otsikon alle täysin sekopääajatuksia. ... eli kaikki edellä olevat tekstit saman henkilön kirjoittamia. Jos ei olisi.....ihmettelen, että Kihniöstä noin monta täysin sekopää kaveria!

    • Anonyymi

      Meiltä on varastettu reki joululahjoineen seurasimme jälkiä ja jäljet kääntyivät
      risteävälle tielle joten kadotimme ne.

      • Anonyymi

        Varmasti asialla paikallinen pankki, lahkolainen, serkku tai uuno poliisi!!
        Mutta onneksi raamattu karauttaa paikalle punaisella aasilla!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe